poistoon#18

poistoon#18

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 12 Helmi 2015, 15:03

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 12 Helmi 2015, 16:31

Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Santiny » 12 Helmi 2015, 18:26

Yurika_ kirjoitti:Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.


No kun ottaa huomioon, että suurin osa pulinoitsijoista on introvertteja...
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja icepicked » 12 Helmi 2015, 19:49

Yurika_ kirjoitti:Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.

No mutta teinhän minä siitä aiheen ja vaihdoin profiilikuvanikin! T. Hän, jolla on korkeintaan kaksi ystävää.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 12 Helmi 2015, 21:07

icepicked kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.

No mutta teinhän minä siitä aiheen ja vaihdoin profiilikuvanikin! T. Hän, jolla on korkeintaan kaksi ystävää.



T: se jolla ei välttämättä edes ole kavereita ja joka on viettänyt viimiset viisi viikkoa kotona saatuaan väliaikaiserotuksen koulustaan.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 12 Helmi 2015, 21:09

<Empty> kirjoitti:
icepicked kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.

No mutta teinhän minä siitä aiheen ja vaihdoin profiilikuvanikin! T. Hän, jolla on korkeintaan kaksi ystävää.



T: se jolla ei välttämättä edes ole kavereita ja joka on viettänyt viimiset viisi viikkoa kotona saatuaan väliaikaiserotuksen koulustaan.


Tuhma poika!
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja biologinalku » 12 Helmi 2015, 21:15

<Empty> kirjoitti:
icepicked kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Ystävänpäivä ei taida olla pulinoissa suosittu aihe.

No mutta teinhän minä siitä aiheen ja vaihdoin profiilikuvanikin! T. Hän, jolla on korkeintaan kaksi ystävää.



T: se jolla ei välttämättä edes ole kavereita ja joka on viettänyt viimiset viisi viikkoa kotona saatuaan väliaikaiserotuksen koulustaan.


Miten sinä oikein olet erotuksen onnistunut saamaan? Mitä olet tehnyt?
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 12 Helmi 2015, 21:20

Voi ei Empty... Kutsuitko opettajaa huoraksi, niin meillä yksi poika erotettiin aika yks kaks yllättäen.

Tänä vuonna ystävänpäivä on mennyt vähän ohi kiireiden takia. Kai me porukalla hengataan vaan. Ennen tehtiin ruokaa ja katottiin joku leffa. Tosin ehtiihän sitä vielä :mrgreen:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 12 Helmi 2015, 21:40

Ystävänpäivä on toki mukava asia, mutta kun silloin pitäisi halailla ja olla seurallinen. Minulle kaikki muille ihmisille normaali fyysinen kontakti on jotenkin hankalaa tai jopa ahdistavaa, tosin kaverini on siedättänyt, joten kestän kättelyn ja annan ihmisten halata minua.
Seurallisuus taas. No, olen aika epäsosiaalinen, enkä yleensä kovin seurallinen, vaan elän aivan omassa maailmassani, jossa ovat minun lisäkseni tieto ja luonto.

Tekisi oikeastaan mieli piilotella koko huominen. Huomanna kun kaikki vaan kuljeskelevat halipassit kaulassa halailemassa ventovieraita. Pari kolme halia vielä menee, mutta enempää ei vielä.
Meidän koulussamme muuten kaikki istuvat ystävänpäivänä vierivieressä, ja se on mielestäni jotenkin hirveän epämukavaa ja ahdistavaa. Pitää varmaan pyytää ystävääni tämänkin siedättämisessä.

Vihaan muuten ystävänpäivälahjoja. Saan aina joko hedelmäkarkkeja tai suklaata, ja kummatkin ovat minulle liian makeita, että voisin syödä edes kolmanneksen suklaalevystä tai katkkipussista saman päivän aikana. Makea vaan ei ole minun juttuni, vaan monet happamat ja karvaat maut, kuten sitruuna, raparperi, kumkvantti, melkein kaikki etikkasäilötty yms. Myös monet miedot maut ovat ihania, kuten pähkinät, vihannekset ja raaka kala (oikeasti, se on herkkua).

Aloin taas löpertelemään. Nyt kun tajusin sen, säikähdin, ja nyt en saa enään jatkettua. Harmillista.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 12 Helmi 2015, 23:15

pofuksio kirjoitti:Tekisi oikeastaan mieli piilotella koko huominen. Huomanna kun kaikki vaan kuljeskelevat halipassit kaulassa halailemassa ventovieraita. Pari kolme halia vielä menee, mutta enempää ei vielä.
Meidän koulussamme muuten kaikki istuvat ystävänpäivänä vierivieressä, ja se on mielestäni jotenkin hirveän epämukavaa ja ahdistavaa. Pitää varmaan pyytää ystävääni tämänkin siedättämisessä.
Minäkin vihasin halipassipäivää, tai no ainakin inhosin tai kauhulla odotin. En kyllä pane pahakseni, jos kaverini minua halaavat, mutta yleensä se meni siihen että ihmiset kilpailevat siitä, kenellä on eniten nimiä siinä passissa ja se taas aiheuttaa sen, että kaiken maailman randomit ja vihamiehet ( :twisted: ) tulevat halaamaan :roll:

Onneksi sitä ei enää harrastettu lukiossa, halipassipäivää siis. Oikeastaan ystävänpäivä ei näkynyt siellä mitenkään, yleensä ainakaan.

Toinen mikä on ärsyttävää, on mielestäni sen amerikkalaisen rakkaudentäyteisen ystävänpäivän tuputtaminen, kaikki liika, ällöttävä romanttisuus. Aiheuttaa muutenkin paineita. Se on hyvä kun se pysyy ystävänpäivänä. Tietenkin onhan se harmi kun ei kaikilla ole ystävää, mutta ei kai se vielä nyt niin iso juttu ole? Tai ehkä on, me alettiin juhlistaa kaveripiirissä ystävänpäivää vasta ehkä siinä 11-13-vuotiaina. Se oli päivä muiden joukossa ennen sitä, ehkä saatettiin joskus olla silleen "kappas, on ystävänpäivä!" kun radiosta kuultiin.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Santiny » 12 Helmi 2015, 23:21

Meillä ei onneksi ole koskaan ystävänpäivää pahemmin noteerattu. En minä kykene solmimaan niin läheisiä ystävyyssuhteita, romanttisista suhteista nyt puhumattakaan. Halaaminen on aina tuntunut kiusalliselta, ystävänpäivälahjat vielä enemmän. Lopulta lahjoista pääsin eroon julistamalla mahdollisimman kovaan ääneen ja mahdollisimman aikaisin, että ystävänpäivä on mielestäni kaupallinen ja lapsellinen juhla. Se meni perille, vaikken ihan niin vahvasti ajattelekaan. Minua ei vain ystävänpäivä voisi vähempää kiinnostaa enkä todellakaan aio hankkia kenellekään lahjoja. Joskus on vain pakko sanoa rumasti kun nätisti sanomalla ei ymmärretä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 12 Helmi 2015, 23:22

Minä en vihaisi halipassipäivää, jos halaaminen ei tuntuisi omituiselta/ahdistavalta/luonnottomalta. Ehkä sitten joskus se on normaalia...
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 12 Helmi 2015, 23:30

pofuksio kirjoitti:Minä en vihaisi halipassipäivää, jos halaaminen ei tuntuisi omituiselta/ahdistavalta/luonnottomalta. Ehkä sitten joskus se on normaalia...

Minusta kätteleminen on paljon kunniallisempaa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 12 Helmi 2015, 23:32

<Empty> kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Minä en vihaisi halipassipäivää, jos halaaminen ei tuntuisi omituiselta/ahdistavalta/luonnottomalta. Ehkä sitten joskus se on normaalia...

Minusta kätteleminen on paljon kunniallisempaa.


Mutta halaaminen on paljon tuttavallisempaa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 13 Helmi 2015, 00:06

Kyllä minä tuntemattomiakin ihmisiä uskallan halata ei siinä mitään.

Olin muuten oksennustaudissa pari päivää siellä englannissa(samoin kuin koko suomalainen ryhmämme).

Eikö ole muuten mielenkiintoista että lähdin Englantiin kielikurssille ja tulin takaisib savonmurteen kanssa!(Kiitos kämppikseni)
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja TrNoOn » 13 Helmi 2015, 14:25

Oho! Oliko yllätys, etten puhu ollessani paikalla?

Olenhan mäkin introvertti, mutta olenpa silti saanut haalittua ihan kiitettävästi ystäviä.

Mua häiritsee se, että tänään koulussa oli halipäivä, mutta mä ehdin pyytää vain yhen halin.
TrNoOn
 

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Helmi 2015, 18:38

TrNoOn kirjoitti:Oho! Oliko yllätys, etten puhu ollessani paikalla?

Olenhan mäkin introvertti, mutta olenpa silti saanut haalittua ihan kiitettävästi ystäviä.

Mua häiritsee se, että tänään koulussa oli halipäivä, mutta mä ehdin pyytää vain yhen halin.


Itse en olisi halunnut saada yhtään halia, mutta sain noin kolmekymmentä. Eipä ollut kovin kiva päivä, mutta onhan perjantai 13.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron