Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 14 Heinä 2015, 22:20

Olen kysynyt samaa joskus Rikaltakin. Silloin näkyi ilmaantui aina Rikan viestejä, kun oli yksi piilotettu käyttäjä paikalla. Nykyään piilotetun käyttjän paikan lienet ottanut sinä, vaikka tosin usein on montakin piilotettua paikalla. Miksi piilotat itsesi? Etkö ilahtunut, kun minä kerran huomasin sinut paikallaolijoiden listalta ja tein aloituksen "Terve, Kurpizza!".
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 14 Heinä 2015, 22:32

En muista siitä keskustelusta mitään... Muistan hämärästi. Se oli pimeää alkukesää.

En tiedä oikeastaan.
Minusta ei ole kivaa, että kuka vain näkee, mitä teen, vaikken tekisikään mitään.
En halua olla näkösällä. Häiritsee. Olen taantunut osittain takaisin seiskaluokalle ja pelkään muiden ajattelemisia (mihin katosi se, kun se ei enää kiinnostanut??)
Häiritsee, jos joku näkee, että olen paikalla. Vähän sama homma aloitusten kanssa. Ihan kuin heiluttaisin lappua "HEI MINÄ OLEN OLEMASSA!" ja se(kin) häiritsee. En kyllä oikein tykkää siitäkään, että minusta tehdään aloituksia, mutta olen jo tottunut siihen. Osittain en saanut profiilikuvaakaan aikaiseksi pitkiin aikoihin, edes Suolessa ja allekirjoituskin on mahdollisimman ei-silmiin pistävä.

Noh, herää kysymys Raipparin masennusketjun kanssa... Olen toisaalta pahoillani, muttei sitä kukaan lue... enää.

Toivottavasti vastasin suunnilleen kysymykseenkin. Pysyn aiheessa edelleen yhtä huonosti.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 15 Heinä 2015, 15:28

Miksi sinua kiinnostaa, mksi joku piilottaa itsensä?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 15 Heinä 2015, 16:05

Ebzuli kirjoitti:Miksi sinua kiinnostaa, mksi joku piilottaa itsensä?


En keksinyt muuta keskusteltavaa.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja Ihaa » 15 Heinä 2015, 16:55

biologinalku kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:Miksi sinua kiinnostaa, mksi joku piilottaa itsensä?


En keksinyt muuta keskusteltavaa.


Olet nyt sitä, mistä joskus Rikaa kritisoit, eli teet "ihan turhia aloituksia" :clap:
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 15 Heinä 2015, 17:01

Fufu kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:Miksi sinua kiinnostaa, mksi joku piilottaa itsensä?


En keksinyt muuta keskusteltavaa.


Olet nyt sitä, mistä joskus Rikaa kritisoit, eli teet "ihan turhia aloituksia" :clap:


Itse asiassa minä en (ainakaan paljoa) ole kritisoinut Rikaa turhista aloituksista. Ennemminkin Santiny tai Trotski. Myönnän, että tämän olisi ehkä voinut laittaa hiekkalaatikolle, mutta en tiedä, paljonko Kurpizza lukee sitä (häntä kun ei voi stalkatakaan ;) ).
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Kurpizza, miksi piilotat itsesi?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 15 Heinä 2015, 19:09

biologinalku kirjoitti:
Itse asiassa minä en (ainakaan paljoa) ole kritisoinut Rikaa turhista aloituksista. Ennemminkin Santiny tai Trotski. Myönnän, että tämän olisi ehkä voinut laittaa hiekkalaatikolle, mutta en tiedä, paljonko Kurpizza lukee sitä (häntä kun ei voi stalkatakaan ;) ).


En tosiaankaan lue kovin usein Hiekkalaatikkoa.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron