Omegle

Omegle

ViestiKirjoittaja Herra X » 22 Heinä 2015, 17:56

Oletteko käyttäneet? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Herra X
 

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 22 Heinä 2015, 18:36

Olen käyttänyt. Aika lailla täynnä seuranhakijoita koko paikka.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Heinä 2015, 18:57

Käytän kun on tylsää ja muut paikat hiljasina. Paska paikka. Harvoin löytyy kunnon keskustelutovereita.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 22 Heinä 2015, 19:06

Kaveri kertoi, että videopuhelun aikana joku oli alkanut vetämään käteen.

Itseäni ei enää sen kuultuani oikein innostanut.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Heinä 2015, 20:15

Kurpizza kirjoitti:Kaveri kertoi, että videopuhelun aikana joku oli alkanut vetämään käteen.

Itseäni ei enää sen kuultuani oikein innostanut.



Niin no itse en käytäkään videopuolta.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja biologinalku » 22 Heinä 2015, 21:18

Nyt, kun mainitsit tuosta, niin kokeilin. "Tp", jolla useat aloittavat chattailun, aiheutti alkuun sekaannusta, mutta homma alkoi sujua, kun yksi hyväsydäminen ihminen kertoi, mitä se tarkoittaa ("Tyttö vai poika?").

Vastakkaista sukupuolta edustavaa keskustelukaveria etsiviä näyttäisi tuo paikka olevan täynnä. Pojat pistivät heti yhteyden poikki, kun kerroin olevani poika. Ei ollut oikein minun paikkani.
Viimeksi muokannut biologinalku päivämäärä 23 Heinä 2015, 22:08, muokattu yhteensä 1 kerran
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja biologinalku » 23 Heinä 2015, 19:14

Olen tänään vähän enemmän pyörinyt Omeglessa, ja välillä se voi olla ihan kivaa. Löysin sieltä lintuharrastajan Pohjois-Pohjanmaalta. Hän paljastui keskustelun edetessä Herra X:ksi. :lol: :lol:
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 23 Heinä 2015, 19:50

biologinalku kirjoitti:Olen tänään vähän enemmän pyörinyt Omeglessa, ja välillä se voi olla ihan kivaa. Löysin sieltä lintuharrastajan Pohjois-Pohjanmaalta. Hän paljastui keskustelun edetessä Herra X:ksi. :lol: :lol:


:lol: Pohjois-Pohjanmaa on helkatin pieni paikka. Ties vaikka mekin tunnemme jostain (no en tunne ketään lintuharrastajaa, onneksi. XD)
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja Ihaa » 23 Heinä 2015, 20:57

biologinalku kirjoitti:Olen tänään vähän enemmän pyörinyt Omeglessa, ja välillä se voi olla ihan kivaa. Löysin sieltä lintuharrastajan Pohjois-Pohjanmaalta. Hän paljastui keskustelun edetessä Herra X:ksi. :lol: :lol:

Aikasen hyvä sattuma :mrgreen: Tosin teitäpä ei olekaan hirveästi
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Omegle

ViestiKirjoittaja Fnfn » 23 Heinä 2015, 21:14

Hahahah, voi Bilse :lol:

Minäkin kokeilin tuota Omeglea eilen ja tein tunnuksen Randomiin :D Tosin vähän luimuilin sen Randomin kanssa koska piti laittaa kuva ja haluaisin uusia tuttavuuksia niin monet kaverini voivat tunnistaa minut sieltä (ainakin jos viitsii vähän "etsiä")

Eka Omeglessa tuli vastaan 15-vuotias tyttö Hangosta, meillä ei nyt paljoo ollut mitään puhuttavaa mutta toisaalta en ollut kovin sydämmellä mukana, koska se oli sellainen alkukokeilu.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron