Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 24 Heinä 2015, 13:14

Kouluarvosana asteikko 4-10.

Vastatkaa näihin omilla vastauksillanne.

Kuinka paljon kaipaat parisuhdetta?

+++10

Vaikuttaako sukupuoliparisuhteessa?

6

Jokseenkin, ei hirveästi. Mieluummin tyttö.


Vaikuttaako ikä parisuhteessa?

7

Kunhan ei liian nuori tai vanha. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota?

Ulkonäkö: Nätisti pukeutuva, ois ihan kiva, jos ois mun mielestä hyvän näköinen. Ei liian lihava.



8

Luonteeseen?

9

Saa olla eriluontoinen kuin minä ,mutta ois kiva jos ois samanluontoinen kuin minä edes vähän. Ja kiva ja hauska.

Puhetyyli/ääni?

- Ei niin väliä

5

Kunhan ei oo vammainen ja osaa jotenkin puhua, harvalla ihmisellä on huono ääni.


Harrastukset/vapaa-aika?

7

ois kiva, jos harrastais samoja juttuja kuin minä. Ja ois jotain yhteistä.

"Koot, vatsalihakses"?

- Ei väliä


4

Seksuaalinen suuntautuminen:

6

Ois ihan hyvä, jos ois varma siitä, että ei tuu mitään säätöö sen takia, muuten ei väliä.


Pukeutuminen:

7

Ois ihan kiva, jos ois nätit vaatteet jne. Ja samantyylinen kuin minä.


Ruokavalio:

6

- Kunhan ei oo anoreksiaa tai oo liian lihava. Muuten ei oo niin väliä millainen ruokavalio on.

Tunteet:


8

Kunhan tuntis mua kohtaan jonkinlaista vetoa ja rakaista mua. Ois hieman herkkä.


Asuinpaikka:

6

Ois hyvä jos asuis maximissaan 50km päässä. Mutta kyllä kaukosuhdekkin toimis, koska pystyn matkustelemaan. Kuhan ei nyt ihan amerikassa.


Onko sinulla parisuhdetta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[X] Ei

[] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[X] Olen otaku, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.



Montako 7-10 sait?

:)

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 24 Heinä 2015, 13:36

Kuinka paljon kaipaat parisuhdetta?

5-

Vaikuttaako sukupuoli parisuhteessa?

10



Vaikuttaako ikä parisuhteessa?

6+

Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota?

8 1/2

Luonteeseen?

8

Puhetyyli/ääni?

6-

-Semmoset kimikimi-ihmiset on ärsyttäviä.

Harrastukset/vapaa-aika?

8+

-On melkein vaatimus et tykkäis urheilust & omien harkkojensa takia silti ois aikaa mullekki ku oon niin huomionkipee.

"Koot, vatsalihakses"?

6+

P.S. Semmone terve kroppa on minimi

Seksuaalinen suuntautuminen:

10+

P.S. Vois olla bi:kin, mutta mielellään hetero.


Pukeutuminen:

7+

-useimmat tytöt kuitenkin pukeutuu ihan hyvin ja varmasti haluaa et se huomioidaan

Ruokavalio:

9+

-Mul on ihan tarpeeks omiiki ongelmii ni en haluis ketää jol ois joku syömishäiriö. Ois hyvä jos ois sillee avoin uusille ruokalajeille ku kuitenki tykkään kokata ja oon niin kulturelli persoona.

Tunteet:

8+

-Vakaat tunteet eikä mitään laidasta laitaan

Asuinpaikka:

9

-Ei voi asua mun kotikaupungin ulkopuolella. Ainakaan niin kauan ku oon ala-ikänen.

Onko sinulla parisuhdetta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[X] Ei

[] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[] Olen otaku, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.



Montako 7-10 sait?

9
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 24 Heinä 2015, 13:56

<Empty> kirjoitti:
Vaikuttaako sukupuoli parisuhteessa?

10




Kyllä se seksuaalisuus siitä moninaistuu kun kasvat? ;)
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 24 Heinä 2015, 14:06

Yurika_ kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:
Vaikuttaako sukupuoli parisuhteessa?

10




Kyllä se seksuaalisuus siitä moninaistuu kun kasvat? ;)



Enpä usko. Ei mahdotonta, vaoin hyvin hyvin epätodennäköistä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja Santiny » 24 Heinä 2015, 14:22

Vastaan tähän, mutta älkää tulkitko tätä seksuaalisesti tai edes romanttisesti. Tällaisista ihmisistä minä vain kiinnostun. Siis suhtaudun pakkomielteisesti :D En osaa selittää. Ehkäpä tällaisia ominaisuuksia haluaisin, jos aktiivisesti etsisin platonista suhdetta. Korjailen kysymyksiä, jotta ne sopivat paremmin omaan lähestymistapaani. En ryhdy jakamaan arvosanoja, koska en vain osaa. Kyllä vastauksista varmaan huomaa, mihin ominaisuuksiin suhtaudun pakkomielteisesti. Ja kyllä, minulla on platonisia "ihastuksia". Siis tyyppejä, joiden kanssa haluaisin mennä kebabille ja joita haluaisin halata silloin kun olen halauksen tarpeessa.

Kuinka paljon kaipaat platonista suhdetta?
-En kovin paljon. Jos sellainen joskus kohdalle osuu, niin en minä hanttiin pistä.

Vaikuttaako sukupuoli?
-Tuskin. Ehkä mieluummin poikamainen tyttö, jos realisteja ollaan. Toisaalta pahimmat pakkomielteeni ovat kyllä kohdistuneet aina miehiin, usein fiktiivisiin.

Vaikuttaako ikä?
-Jos on tyttö niin saman ikäinen / samassa elämäntilanteessa olisi pop. Pakkomielteeni kohdistuvat vähän vanhempiin miehiin, joten heitetään vaikka ikähaitariksi 20-30 vuotta.

Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota?
-Kyllä minä kiinnitän huomiota ihmisten ulkonäköön, mutta en minä mitään megakaunista / -komeaa haluaisi todellisuudessa lähipiiriini. En myöskään tunne rumia ihmisiä, ainakaan omasta mielestäni kukaan ei ole ruma. Vähän omituisia kyllä, mutta en rumia.

Luonteeseen?
- Tärkeintä! Ei missään tapauksessa samanlainen luonne kuin minulla, kaksi minua olisi kaikkien tappio. Mutta yhteensopiva. Vähän leikkisä pitää olla, muuten ei minua kestä.

Puhetyyli/ääni?
-Kunhan selvää saa niin kelpaa. Rakastan tosin erinäisiä aksentteja, irkkuaksentti on heikkouteni. Skottiaksentti myös. Siis ei sellainen paksu böndeaksentti vaan semmonen lievempi, josta saa vielä selvää. Myös monet suomen murteet ovat oikein viehättäviä ja itsellekin tarttuu niistä joitain juttuja.

Harrastukset/vapaa-aika?
-Samoja kiinnostuksenkohteita pitäisi olla, koska minä en puhu mistään muusta kuin formuloista (Kimistä), peleistä (Shaysta) tai tv-sarjoista (Tohtorista). Harrastusten kanssa ei niin väliä kunhan ei ole fitnessintoilija. Ja osaa vietää aikaa muutenkin kuin harrastuksensa parissa.

"Koot, vatsalihakses"?
-Kunhan on normaalipainoinen. Vähän lihaksia saa miehellä olla, mutta ei mitenkäänn tärkeää.

Seksuaalinen suuntautuminen:
-Mieluiten ei.

Pukeutuminen:
-Kunhan pukeutuu tilanteenmukaisesti. Tästä en vielä ole löytänyt mitään erityisiä juttuja.

Ruokavalio:
-Jos nyt semijärkevästi syö, mutta silloin tällöin suostuu myös herkuttelemaan. Tunnen itseni läskiksi, jos olen ainoa, joka mättää sipsejä.

Tunteet:
- No tietenkin toimeen pitää tulla. Ja jos puhutaan pitkäaikaisemmasta suhteesta niin luottamusta pitää olla ja aitoa halua viettää aikaa yhdessä.

Asuinpaikka:
-Lähellä pitäisi asua. Mieluiten saman katon alla, platonisen suhteen haluaisin erityisesti sinkkujen törkeiden asuinkustannusten vuoksi.

Onko sinulla parisuhdetta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[x] Ei

[x] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[x] Olen nörtti, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 24 Heinä 2015, 17:45

Kuinka paljon kaipaat parisuhdetta?
- 8½

Vaikuttaako sukupuoliparisuhteessa?

- 9

Haluaisin miehen parisuhteeseen, koska naiset ei kiinnosta minua juurikaan siinä mielessä vain kuin kokeilumielessä ja sellaisena pikkusäätönä, mutta varsinaiseen parisuhteeseen haluan miehen. Mutta jos sattuisikin käymään niin, että tuntisin, että joku tyttö x on elämäni kumppani, niin mitäs siinä sitten.


Vaikuttaako ikä parisuhteessa?

- 7

Nykyään vielä vaikuttaa enemmänkin, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän se (siis laillisessa mittapuussa tietenkin) menettää merkitystään. Mutta haluaisin kuitenkin kumppanini olevan suhtkoht samanikäinen kuin minä, jotta voisimme jakaa esim. suhtkoht samanlaisen lapsuuden ja nuoruuden. Siis yleisen kulttuurin ja ilmapiirin osalta. N. 5 vuotta ikäeroa olisi maksimi tässä ikävaiheessa.


Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota?

- 7

Kiinnitän, mutta en ole vaativa ja harvat on mielestäni rumia.


Luonteeseen?

- 9½

Luonne merkkaa eniten ja ihan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN paljon, sitä olen alkanut oppia yhä enemmän. Ihmisen ei tarvitse olla samanlainen kuin minä, mutta... asioiden pitää jotenkin naksahtaa sillä puolella.

Puhetyyli/ääni?

- 5

Spoiler: näytä
Kunhan ei lässytä ja kimitä liikaa tai omista ihan järkyttävää puhevikaa. "Lemppasin" yhden jätkän jonka puhevika oli niin paha (tai oikeastaan sen änkytys) etten meinannut saada sen puheesta välillä mitään selvää :oops: No, ei se puhevika pääsyy kyllä ollut, meidän luonteet oli vaan sen verran erilaisia ja se oli mua 5 vuotta vanhempi.




Harrastukset/vapaa-aika?
- 6

Mutta olisi kiva jos se ei silti pelaisi 24/7 ja sillä olisi muitakin kiinnostuksen kohteita... mutta kyllä aika paljon pelaamista siedän :D


"Koot, vatsalihakses"?
- 5

Kunhan ei ryhävalas. Tai liian treenattu tai mulle tulee läski olo. Jos on, niin saa luvata mun personal traineriksi saatana.

Seksuaalinen suuntautuminen:

- 7

Olisin tyytyväinen jos se ei olisi kiinnostunut päälipuolin vain miehistä ja olisi jokin kaappihomo... Haluan, että tyyppi kuitenkin haluaa olla MINUN kanssani. Mutta muuten eipä sillä mitään väliä ole, jos se on bi.


Pukeutuminen:

- 8

Suhtkoht siistit vaatteet (ei haise tms).



Ruokavalio:
- 7

Kunhan ei mätä pitsaa joka päivä tai ole liian nirso (TOSIN NYKYINEN KIINNOSTUKSEN KOHTEENI ON LIIAN NIRSO MUTTA JOS MEILLE JOTAIN JUTTUA TULEE NIIN KOULUTAN SEN).

Tunteet:

- 8

Mitä tällä edes tarkoitetaan?


Asuinpaikka:

- 8

Mielellään samassa kaupungissa tai max 30 km päässä. Jos jotain tapahtuu, niin kyllä kaukosuhdekin on mahdollinen jonkin aikaa.


Onko sinulla parisuhdetta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[X] Ei

[] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[X] Olen paskamöykky, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.



Montako 7-10 sait?
- 10
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 24 Heinä 2015, 21:33

Kuinka paljon kaipaat parisuhdetta?
- 6. En vielä kaipaa kovin paljon parisuhdetta. Yritän varmaan löytää naisen yliopistoaikana.

Vaikuttaako sukupuoliparisuhteessa?
-10. Se on tärkeä asia. En voisi seurustella pojan kanssa.

Vaikuttaako ikä parisuhteessa?
- Nuorena 9, aikuisena 6. Nuorilla ei saisi olla paria vuotta enempää ikäeroa, mutta aikuisena ikäeron merkitys pienenee.


Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota.
- 7. Ihan sievä saisi olla, että,siihen alun alkaen ihastuisi helpommin. Kuitenkin hyvin monennäköinen voi olla sievä. Esim useimmat lukioni tytöt kelpaisivat. Ei liian lihava.





Luonteeseen?
- 9 .Yksi tärkeimpiä asioita

Puhetyyli/ääni?

- 5. Ei niin väliä.

Harrastukset ja vapaa-aika?
- 8. Yhteisitä harrastuksista keksisi tietenkin puhuttavaa. Ei niitä kuitenkaan välttämättä tarvitse olla, kunhan kumpikinmovat jonkin verran kiinnostuneita toisen tekemisestä. En minä esimerkiksi tarvitse lintuharrastajavaimoa, kunhan nainen joskus voisi käydä mukanani linturetkillä

"Koot, vatsalihakses"?

- 7. Tämähän nyt liittyy siihen ulkonäköön. Ei niin hirveän tärkeä.

Seksuaalinen suuntautuminen:
- 8. On se aika tärkeää kuitenkin.

Pukeutuminen:
-7. Kunhan ei mikään räikeä, esim gootti, niin kaikki kelpaa.


Ruokavalio:
- 7. Itse en ole ruokavaliojutuista kiinnostunut, että ei tarvitsisi tytön sellaisita touhottaa, mutta ei kuitenkaan niin kovin suurta merkitystä.

Tunteet:
8

Asuinpaikka:
- 8 En varmaan alkaisi kaukosuhteeseen.

Onko sinulla parisuhdetttta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[X] Ei

[] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[] Olen otaku, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.



Montako 7-10 sait?
- 11

:)
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 24 Heinä 2015, 21:45

Paljastus?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

biologinalku kirjoitti:Vaikuttaako ikä parisuhteessa?
- Nuorena 9, aikuisena 6.



Entä kuukausi päälle? 2, 3, 4, 5, 6,7,8,9?

biologinalku kirjoitti:
Nuorilla ei saisi olla paria vuotta enempää ikäeroa, mutta aikuisena ikäeron merkitys pienenee.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Parisuhdekymysys/millainen kumppani?

ViestiKirjoittaja Atrytone » 25 Heinä 2015, 00:03

Kuinka paljon kaipaat parisuhdetta?

5

Vaikuttaako sukupuoliparisuhteessa?

10++++++++++++++++++++++++

Vaikuttaako ikä parisuhteessa?

7

Kumppanin ulkonäköön kiinnität huomiota?

6

Luonteeseen?

9

Puhetyyli/ääni?

6

Harrastukset/vapaa-aika?

7

"Koot, vatsalihakses"?

- Mahdollisimman pienet

10

Seksuaalinen suuntautuminen:

7

Pukeutuminen:

6

Ruokavalio:

10
Kunhan tykkää tulisesta ruuasta ja on elitisti

Tunteet:

9

Asuinpaikka:

10
Pitää asua Stadissa.

Onko sinulla parisuhdetta/säätöä/puolisoa?

[] Kyllä

[X] Ei

[] Olen aseista asein aseksuaali, mitä vittua kuvittelit?

[x] Olen otaku, en seurustele oikeiden ihmisten kanssa.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron