Obsessioketju

Obsessioketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 24 Heinä 2015, 18:54

Kyllä, minä tein tämmöisen.

Aion nyt häpäistä itseni ja julkistaa ihastukseni seuraaviin henkilöihin kaikelle kansalle. Kestäkää. Olen tänään jo jossain selittänyt oman ihastumisen käsitteeni, joka siis lähinnä ilmentyy pakkomielteisenä jauhamisena kyseisestä henkilöstä, mustasukkaisuutena faneja kohtaan ja haluna viedä ihastuksen kohde kebabille.

Kuva
Shay Patrick Cormac - Assassin's Creed Rogue (Vähän myös Steven Piovesan, mutta enemmän Shay)

Kuva
BBC:n Sherlock (Mutta vain Sherlock - minulla ei ole minkäänlaista ihastusta Benedict Cumberbatchiin, fanitytöt pitäkää hyvänänne)

Kuva
Kymmenes Tohtori (Tästä olen päässyt enimmäkseen yli, mutta tämä on kyllä silti suurin fiktiivinen ihastukseni ja ehdottomasti syy siihen, miksi hamstraan tennareita)

Image
Kimi Räikkönen (Tämäkin tosin vähän alkaa jo haalistua, liian vanha, sillä on lapsi ja pian varmaan taas vaimokin. Mutta fanitan täysillä!)

Kahdesti olen suhtautunut pakkomielteisesti oikeasti tuntemaani ihmiseen. Mitään en asian eteen ikinä tehnyt, epäterveellisiä ihastuksia kumpainenkin. Eikun oli mulla pikkumuksuna lapsuudenkaverikin, jonka kanssa halusin olla isona kämppiksiä ja parhaita kavereita aina. Aika söpöä. Siskollani oli sentään "poikaystävä" saman ikäisenä. No joo ei olla enää tekemisissä ja se on muutenkin seksuaali. Ainakin tyttöystävistä päätellen. Ja siitä, että kun viimeksi kävin sen luon, sillä oli tietokoneen taustakuvana vaihtuva valikoima vähäpukeisia naisia. Vaikka kuolaisinkin miehiä, en minä ikinä kehtaisi laittaa sellaista taustakuvaa :D

Jakakaas tekin julkkisihastuksianne tai fiktiivisiä ihastuksianne tänne. Vähintäänkin saadaan hyvät naurut. Myös läheisemmistä ihastuksista saa puhua, mutta kannattaa jättää nimet ja kuvat pois ;)
Viimeksi muokannut Santiny päivämäärä 31 Heinä 2015, 13:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Otsikkoa muutettu
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja biologinalku » 24 Heinä 2015, 21:15

Julkkisihastushan on yksi vaihe seksuaalisuuden portaat -mallissa, jonka avulla kouluissa opetetaan seksuaalisuuden kehittymistä ja jota Väestöliitto käyttää. Itseltäni tämä vaihe on kuitenkin jäänyt pois. En ole ainakaan ikinä ollut tietoisesti ihastunut kehenkään julkisuuden henkilöön. Ehkä tämä vaihe saattaa yleisesti ottaen näkyä paremmin tytöillä, mutta pitäisi se pojillakin olla.

Seksuaalisuuden portaisiin voitte tutustua täällä: http://www.raisacacciatore.fi/136
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 24 Heinä 2015, 21:24

Olen tutut Seksuaalisuuden portaiden kanssa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 24 Heinä 2015, 21:51

biologinalku kirjoitti:Julkkisihastushan on yksi vaihe seksuaalisuuden portaat -mallissa, jonka avulla kouluissa opetetaan seksuaalisuuden kehittymistä ja jota Väestöliitto käyttää. Itseltäni tämä vaihe on kuitenkin jäänyt pois. En ole ainakaan ikinä ollut tietoisesti ihastunut kehenkään julkisuuden henkilöön. Ehkä tämä vaihe saattaa yleisesti ottaen näkyä paremmin tytöillä, mutta pitäisi se pojillakin olla.

Seksuaalisuuden portaisiin voitte tutustua täällä: http://www.raisacacciatore.fi/136

Tutut on. Minä en kuitenkaan ole seksuaalisesti tai edes romanttisesti ihastunut edes julkimoihin. Mutta haluaisin olla yllä mainittujen henkilöiden ja hahmojen BFF. Paras uneni ikinä on edelleen se, jossa söin Kimin kanssa kebabia kauppatorilla. Minun pitää varmaan mennä kebabille, koska suhtaudun siihen lähes yhtä pakkomielteisesti kuin formuloihin. Vieroitusoireita :lol:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 24 Heinä 2015, 23:15

En ole kiivennyt noita portaita kovin pitkälle. Olen jo kertonut kavereilleni (yleensä kyllä vasta kun ihastus on laimentunut) mutta koskaan en ole viitsinyt kertoa asiasta ihastukselleni. Tosin ihastunkin melko harvoin ja sangen laimeasti, koska parisuhdetavoitteeni on jollain tavalla niin pragmaattista. Näen sen kahden kauppana.

Mutta joo, niihin ihastuksiin :D Minullakin näistä suurin osa on vain pakkomielteitä kyseistä henkilöä/hahmoa kohtaan, olen saattanut unelmoida tyypistä kaverinani/äitihahmonani (sijaisäiti.. lol, en edes viitsi avata näitä pääni sisäisiä tarinoita teille :lol: ) jne jne.

En tiedä pitäisikö minun tuoda tähän mukaan fiktiivisiä hahmoja, sillä niihin en yleensä tuo itseäni mukaan, en esim. kuvittele itseäni niiden kavereina vaan olen muuten vain pakkomielteinen niitä kohtaan. Ehkä jätän ne pois, muutenkin, sellainen fiktiiviseen hahmoon pakkomielteen kehittäminen ja siellä fiktiivisessä maailmassa pääni sisällä hengailu on tainnut muutenkin jo laantua teinivuosistani (toisinaan vieläkin, silti, ehkä silloin kun en jaksa tätä maailmaa ja itseäni). Mutta kerron ne kuitenkin. Minulla on ollut fiktiivinen obsessio seuraaviin hahmoihin: Marissa Cooper, Legolas, Narcissa Malfoy, Severus Kalkaros, Clarisse La Rue, Johanna Mason, Spencer Hastings, Mona Vandervaal, River Song. Näihin ei liity ihastumista. Korostetulla suurimmat obsessioni.

Tässä Spencer parhaimmillaan :heart:

Kuva

No, nyt niihin varsinaisiin julkkisihastumisiin ja obsessioihin. Suurimpaan osaan näistäkään ei siis liity ihastumista. Mennäämpäs ikäjärjestyksessä:

11-12-vuotta

- Minulla oli julkkisihastus (melko pieni) ja obsessio Orlando Bloomiin :lol: Ikävä kyllä en muista asiasta sen enempää, paitsi että katsoin paljon sen kuvia ja haastatteluja ja olin silleen: "Orlando on niin komea ja hassu!" Tiesin sen elämästä yhtä sun toista (tiedän vieläkin, kiitos tämän ajan) ja muuta mukavaa. Olin Legolas ja Will Turner -fani. Yksi lempikuviani Orlandosta:

Kuva

N. 16-vuotta ---> jollain tasolla vieläkin
- Olin (tai olen) jollain sairaalla tavalla ihastuneen obsessoitunut Charles Mansoniin. Unelmoin hänestä vielä nykyäänkin, että olisin ollut sen lemmikki ja osa perhettä, hänen suosikki mutta ei ns. "päävaimo" (en edes tiedä onko mitään sellaista :lol: ). Siinä unelmasuhteessa on jotain sadistista. Osittain se ihastus ulottuu koko Perheeseen. Meillä on sellainen viha-rakkaus-suhde.Jos oikeasti tuollainen tulisi vastaan, olisin aika kauhuissani... Tässä haastattelu, joka "sulatti sydämeni":



Olihan se aika söpö nuorena:

Kuva


N. 17-vuotta
- En muuten yhtään tiedä, oliko tuossa välissä mitään obsessiota julkkikseen vai olinko vain kirjahahmojen syövereissä (taisin olla, nyt kun tarkemmin muistelen). Mutta kuitenkin, aloin katsomaan Housea ja tykästyin kamalasti Allison Cameronin hahmoon ja siitä aloin sitten obsessoitumaan myös Jennifer Morrisoniin. Tämä oli enemmänkin tälläinen isosisko-obsessio ilman ihastusta. Tätä kesti ehkä n. puoli vuotta - vuosi. Tässä on Jennifer Cameronina kolmoskaudella, mikä on mielestäni paras Cameron-kausi Housessa:

Kuva

N. 19-vuotta
- Olin obsessoitunut vähän Karen Gillaniin ja Alex Kingstoniin :D Ei mitään ihastumista.

N. 19-20-vuotta
- Olin obsessoitunut mm. Aubrey Plazaan. Se oli lähinnä sellaista "me oltais parhaat kaverukset ja tultais niin hyvin toimeen" mutta oli siinä yhdessä vaiheessa myös melkoisen lievä sellainen "olisimme pariskunta" -ajatus.

Samalla olin obsessoitunut myös vähän myöhemmin Amy Poehleriin, mikä oli sellainen "hyvä ystävä ja sijaisäitielämänmentori".

JOOO. Siinä ainakin osa, varmasti paljon unohtui. Jos joku tärkeä jäi, niin pistän sitten uutta viestiä 8-)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 24 Heinä 2015, 23:27

Voi sentään Orlando Bloom. Tosi moni oli ihan lääpällään siihen. Ainakin yksi kaverini oli hulluna siihen ja siskollani oli Orlando Bloomin juliste seinällä.

Itse ihan varmasti unohdin jonkun obsessioni. Ehkä tästä pitäisikin tehdä obsessioketju :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 24 Heinä 2015, 23:31

Shay on aika... miehekkään ja kovanaaman näköinen. GRRRAU.

Mysterious man is mysterious.

Orlando Bloomia ei saa pilkata! :heart: Hän on... monien tyttöjen päiväuni!
Obsessio all the way! 8-)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Heinä 2015, 00:13

Fnfn kirjoitti:Shay on aika... miehekkään ja kovanaaman näköinen. GRRRAU.

Shay on ihana! Sillä on mahtava aksentti ja pelihahmoksi Shay on erittäin inhimillinen. Jajajaja se on ihana.
Oikeastaan myös Gist on mahtava, mutta siihen en ole obsessoitunut. Moni jumaloi Haythamia, mutta minusta se on vähän rasittava.

+Shay vanhenee arvokkaasti:
Kuva
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Heinä 2015, 01:06

Minä en nyt kyllä muista mitään julkkisihastusta, mitä minulla olisi ollut, enkä ole varma siitäkään oliko sellaista laisinkaan.

Kasvoin aikuisten parissa. Siitä kun nyt mitään voi kunnolla muistaa (4-5v) kaikki perheessäni olivat jo täysi-ikäisiä. Olen aina ollut aika huono lapsi.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 15:56

Jo pienenä ihastuin ekan kerran animehahmoon.

8-)

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Atrytone » 25 Heinä 2015, 17:39

Mä oon ehkä kolmosportaalla. Ensimmäisen hyppäsin yli.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 19:00

Atrytone kirjoitti:Mä oon ehkä kolmosportaalla. Ensimmäisen hyppäsin yli.


Minä taas hyppäsin ykkösen yli. 8-) Lol.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Heinä 2015, 19:04

Yurika_ kirjoitti:
Atrytone kirjoitti:Mä oon ehkä kolmosportaalla. Ensimmäisen hyppäsin yli.


Minä taas hyppäsin ykkösen yli. 8-) Lol.

Minulla oli kuulemma romanttinen ihastut putkimieheemme kun olin toooooosi pieni. Itse en muista koko juttua. Olin kuulemma myös sitä mieltä, että minusta tulee prinsessa, joten todellisuudentajuni ei ole ollut kovin hyvä. Pakko sanoa, ettei minulla kyllä ole mitään yhteistä sen muksun kanssa. Ehkä vanhempani sekoittivat minut ja siskoni, vaikka ei siskonikaan ole prinsessatyyppiä.

Joten periaatteessa kai kapusin ensimmäiselle portaalle noin kolmevuotiaana, totesin, että tässä on ihan helvetillinen kiipeäminen, laskeuduin portaalta ja menin tekemään jotain hauskempaa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 19:19

Santiny kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
Atrytone kirjoitti:Mä oon ehkä kolmosportaalla. Ensimmäisen hyppäsin yli.


Minä taas hyppäsin ykkösen yli. 8-) Lol.

Minulla oli kuulemma romanttinen ihastut putkimieheemme kun olin toooooosi pieni. Itse en muista koko juttua. Olin kuulemma myös sitä mieltä, että minusta tulee prinsessa.



Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Heinä 2015, 19:32

Yurika_ kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:
Atrytone kirjoitti:Mä oon ehkä kolmosportaalla. Ensimmäisen hyppäsin yli.


Minä taas hyppäsin ykkösen yli. 8-) Lol.

Minulla oli kuulemma romanttinen ihastut putkimieheemme kun olin toooooosi pieni. Itse en muista koko juttua. Olin kuulemma myös sitä mieltä, että minusta tulee prinsessa.



Kuva

Oh God! En ollenkaan tajunnut :D Enkä edes niin pienenä varmaan vielä pelannut mitään, joten tämä on todella hämmentävää :shock:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja morso97 » 25 Heinä 2015, 19:39

En ole varmaankaan ikinä ihastunut julkkiksiin/fiktiivisiin hahmoihin. Tällä hetkellä en ole ihastunut keneenkään.
Portaikolla olen kiivennyt neljännelle askelmalle, ensimmäisen hyppäsin yli.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Heinä 2015, 19:53

Vihaan noita seksuaalisuuden portaita, koska en millään koe sen istuvan minun omaan sisäiseen maailmaan. Se on liian... tunteikas? En esim. kutsuisi julkkisihastusta rakastumiseksi. Muutenkin, minun oli pienenä melko vaikea kuvitella parisuhdetta johonkin todelliseen henkilöön x, se oli vain sellaista "sitten kun minä olen iso ja minulla on mies ja meillä lapsia" -ajattelua. Muutenkin, koin rakkauden ja ihastumisen jotenkin... outona ja "nolona" asiana, siis sellaisen oikein romantisoidun ihastuksen. Koen ihmissuhteet vaan hyvin pragmaattisena asiana, en nykyäänkään ihastu ihastumalla. Vähän niin kuin yksi kurssitoverini kertoi, miten hän päätyi poikaystävänsä kanssa yhteen: "Ajattelin, että siinä olisi kiva kaveri".

Myös tuo porras 3: kavereille kerrottu (en tiedä lasketaanko nettitutut), mutta olen myöntänyt/kertonut asian yleensä vasta jälkikäteen. Minkäs sille voin että olen salaileva luonne?

En tiedä olenko portaalla 4 vai 5. Olen myöntänyt ihmiselle, että olen ollut tyypistä jokseekin kiinnostunut, mutta toisaalta, kiinnostukseni on ollut TODELLA lievää, myöskin minun asteikoillani ja vähäinen kiinnostukseni lopahti aika nopeaa. Hän myös tunnusti ensin, mutta toisaalta minä tein aloitteen. Sitten en taas ole kertonut "kunnon" ihastuksilleni kiinnostuksestani, mutta olen miettinyt että tänä lukuvuonna voisin yhdelle ehkä kertoa, jos asianlaita pysyy samana...

No, olen kuitenkin jälkeenjäänyt :lol:
Tai vaan siinä mielessä vähän erilainen.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 25 Heinä 2015, 19:58

Itse olen portaalla 9. :s

Tällä hetkellä ei ole ihastusta tai mitään muutakaan.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Heinä 2015, 20:26

kiekkoilija94 kirjoitti:Itse olen portaalla 9. :s

Tällä hetkellä ei ole ihastusta tai mitään muutakaan.

Hienoa, näin Kiekkoilija meille ilmoitti että on päässyt eroon poikuuden taakasta :thumbup: toisin kuin me urvelot, jos edes haluamme. Minä haluaisin mutta koko asia vaikuttaa jotenkin mahdottomalta ja jokseekin epämiellyttävältä asialta, koska minulla on niin huono itsetunto. Pitäisikö puhua jollekin?

Etkö ole enää yhdessä tyttöystäväsi kanssa vai tarkoitatko vaan, ettei ole julkkisihastusta? :?
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 25 Heinä 2015, 20:30

Fnfn kirjoitti:
kiekkoilija94 kirjoitti:Itse olen portaalla 9. :s

Tällä hetkellä ei ole ihastusta tai mitään muutakaan.


Etkö ole enää yhdessä tyttöystäväsi kanssa vai tarkoitatko vaan, ettei ole julkkisihastusta? :?


Sekä että.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Heinä 2015, 20:31

kiekkoilija94 kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:
kiekkoilija94 kirjoitti:Itse olen portaalla 9. :s

Tällä hetkellä ei ole ihastusta tai mitään muutakaan.


Etkö ole enää yhdessä tyttöystäväsi kanssa vai tarkoitatko vaan, ettei ole julkkisihastusta? :?


Sekä että.

Voi ei :(
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Heinä 2015, 21:09

Voihan poikuudesta päästä eroon ilman ihmissuhdettakin, mutta Kiekkis on varmaan maininnut tyttöystävästä joskus tai jtn.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Heinä 2015, 21:26

<Empty> kirjoitti:Voihan poikuudesta päästä eroon ilman ihmissuhdettakin, mutta Kiekkis on varmaan maininnut tyttöystävästä joskus tai jtn.

No kyllähän minä sen tiedän, mutta 9. porras on "rakastella" :lol: Ja kyllä, hän on puhunut siitä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 25 Heinä 2015, 22:15

Fnfn kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Voihan poikuudesta päästä eroon ilman ihmissuhdettakin, mutta Kiekkis on varmaan maininnut tyttöystävästä joskus tai jtn.

No kyllähän minä sen tiedän, mutta 9. porras on "rakastella" :lol: Ja kyllä, hän on puhunut siitä.


Enkä niin vähääkään... :s
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Heinä 2015, 22:24

kiekkoilija94 kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Voihan poikuudesta päästä eroon ilman ihmissuhdettakin, mutta Kiekkis on varmaan maininnut tyttöystävästä joskus tai jtn.

No kyllähän minä sen tiedän, mutta 9. porras on "rakastella" :lol: Ja kyllä, hän on puhunut siitä.


Enkä niin vähääkään... :s


Cool, bro.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 26 Heinä 2015, 14:14

Eipä nuo portaat kovinkaan minuunkaan päde. En ole ihastunut vanhempiini/muihinkaan aikuisiin (hyi hemmetti), enkä kyllä mihinkään idoliinkaan ole ikinä ihastunut. 3. ja 4. porras... En ikinä kertonut "ihastuksistani" vapaaehtoisesti. Eikä minulla ikinä ollut mitään "sitten mennään naimisiin" ihastusta. Se oli enemmän sitä, että pidin jostain henkilöstä omalla vähäpätöisellä tavallani ja saatoin välillä sivusilmällä tarkkailla tämän tekemisiä, muttei ikinä sen kummempaa ollut.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja biologinalku » 26 Heinä 2015, 20:57

Ensimmäisellä seksuaalisuuden portaalla saatetaan olla niin nuorena, jo 2-vuotiaana, ettei sitä myöhemmin muisteta. Kuitenkin kyseenalaistaisin portaan olemassaolon, koska se näyttää olevan johdettu Sigmund Freudin psykoanalyyttisestä teoriasta, jossa äitiin tai isään ihastumista kutsutaan oidipuskompleksiksi. Monet tutkijat ovat kyseenalaistaneet Freudin teorian.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Ihaa » 26 Heinä 2015, 22:04

No portaiden mukaan olen sitten tavallaan useammallakin eri portaalla, vaikken ole kaikissa sitä kokonaan täyttänytkään, vaan osittain vain... Ja ensimmäisen portaan olen hypännyt yli, kun isääni pelkäsin, ja silloin en voinut kuvitellakkaan kahden naisen menevän naimisiin tai pitävän toisistaan. Ja pidin muita tuttuja aika etäisinä, kun olen lähes tauotta ollut eskariin asti äitini kanssa.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 26 Heinä 2015, 22:25

En minäkään muista olleeni ihastuneeni isääni tai äitiini, mutta kuten Bilse sanoikin, jos niin on käynyt, olen luultavasti ollut niin pieni muistaakseni asiaa :mrgreen: Olin pienempänä kyllä isin tyttö, mutta ei siinä mitään romanttista ollut. Iskä oli vaan kivempi kuin äiti, joka saattoi olla vähän rasittunut ja tiuskia enemmän.

Muistan kyllä n. viisivuotiaana ulkomailla naimisiin menosta puhuttaessa uhonneeni mennä naimisiin veljeni kanssa, mutta siinä ei kyllä ollut mitään romanttista :lol:

Minäkin olen kyllä jo vähän suudellut elämässäni, mutta siltikin koen sen vähän liian tunteikkaana, seksuaalisena ja TEININÄ sopiakseen minuun. Ja entäs kädestä pitely? Enkö ole jo sen ikäinen että kaikki nuo loput voisi hoitaa kerralla pois? Pitääkö minun alkaa istua sängyn laidalla ja punastellen pitää pojan kädestä kiinni ennen kuin voin hypätä sänkyyn tai edes aloittaa seurustelusuhdetta? :lol: Joo, en uskonutkaan niin.

EDIT: 13-vuotiaana pitelimme usein kädestä toisiamme ystäväni kanssa, johon olin hieman (omalla laimealla tavallani) ihastunut. Mutta en koe sen olleen mitenkään sen merkittävämpää, koska heilutimme toistemme käsiä ystävinä 8-)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ihastusketju

ViestiKirjoittaja Santiny » 31 Heinä 2015, 13:39

Muistin juuri, että olihan mulla pieni obsessio myös Robert Kubicaan ja Hugh Jackmaniin (ja erityisesti Wolverineen). Jännä sinänsä, ettei minulla ole mitään muistikuvaa Kubican onnettomuudesta 2007, vaikka koko kauden katsoin. Sen sijaan muistan kyllä, miten kurja olo minulla oli rallionnettomuuden jälkeen (vaikka kyllä minulle tuli kurja olo Bianchinkin jutusta, vaikken siitä niin välittänyt, mutta toisaalta se kuoli). Harmi, ettei pystynyt palaamaan ykkösiin, mutta onneksi pystyy yhä ajamaan rallia, vaikka tuntuu viihtyvän ojan pohjalla yhtä paljon kuin Kimi aikoinaan.

Image

En tiedä, miksi tykästyin yhdessä vaiheessa Hugh Jackmaniin ja vielä vedin äidinkin mukaan siihen. Olen katsonut suuren osan Hugh Jackmanin leffoista, mutta Wolverine on ikuinen suosikkini. Nämä kaksi kulkevat vähän käsi kädessä. Wolverine on mulle tärkeämpi kuin Hugh Jackman, mutta ilman Hugh Jackmania en olisi ikinä löytänyt Wolverinea ja se on muutenkin ainoa oikea Wolverine. Minulla on ihan liikaa Wolverine -sarjakuvia. Ei olekaan. Ei niitä voi olla liikaa. Lisäksi minulla on Wolverine -juliste huoneeni ovessa. Ulkopuolella.

Image

Taidan olla maailman ainoa ihminen, joka rakastaa X-men origins: Wolverine -elokuvaa...
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Obsessioketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 30 Elo 2015, 10:58

Uusin obsessioni on American Horror Storyssa näyttelevä Jessica Lange, joka on jo kuusikymppinen! :lol: Se on ihan helvetin mahtava näyttelijä ja kaunis myös. Ja kun olen katsonut sen haastatteluja ja Oscar -puheita, niin se vaikuttaa niin ujolle mutta jotenkin... hehkuvalle ihmiselle! Omanlaisensa kuitenkin. Tykkäsin Constancesta aikoinaan ykköskaudella, mutta Sister Jude oli kyllä ehdottomasti ihanin tähän mennessä :heart: Kolmatta kautta katson nyt, mutta aihe ei ole niin hyvä kuin ennen, mutta pitää katsoa mitä tästä tulee...

Kuva

Tässä on Jessica Lange nuorena:

Image
Kuva
Kuva
Kuva

Sillä on myös suomalaisia sukujuuria. Kaiketi sen äidin puoli on täysin suomalaista (siis syntyistä) alkuperää. Kotoisin hän on Minnesotasta joten SUPRISE SUPRISE. Tuossa viimeisessä kuvassa se näyttää ihan suomalaiselle lollero sentään.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Obsessioketju

ViestiKirjoittaja occe » 30 Elo 2015, 11:38

No niin siis...
1. porras : Tätä en muista eikä minulle ole mitään kerrottu joten olen sen yli hypännyt... en kyllä yhtään ihmettele
2. porras : Tämän olen käynyt, siitä kerron myöhemmin.
3. porras- 5. porras : Kävin nämä läpi ja minulla oli poikaystävä 3. luokkalla jonka sitten jätin kun en uskaltanut pussata sitä tai mitään. Aika tyhmää. Myöhemmin tämä jätkä oli mulle kuin veli ja nykyää käyää samaa amista muttei olla mitenkää tekemisissä.
6. porras- 8. porras : Nämä minä menin ryminällä läpi edellisen poikaystäväni kanssa, oikeastaan nii... eipä siinä. Menetin sille neitsyytenikin mutten laskisi silloisia aikoja vielä 9. portaalle.
9. porras : Kuten kaikki tietävätkin. Hypättiin heti sänkyyn vain kavereina ja suhde jatkui seksisuhteena josta jotenkin kummasti salakavalasti varovasti aloimme näyttää yhdessä olomme hiljakseen. Lolz.

Ehkä eskari-iässä rakastin PIkkuG:tä. Pussailin sen levyn kannessa olevaa kuvaa ja itse asiassa jollain tapaa olin myös kiihottunut. Sitten tuli aika kun leikin jollain Bräts? nukeilla ja asettelin ne harrastamaan seksiä...

Johnny Depp :3 Jack Sparrowna. Niin vekkuli jätkä. Sitten tietenkin oli muitakin ja Marilyn Manson. Jo tässä vaiheessa voi huomata millaisista ihmisistä pidän...

Oli niitä varmaan muitakin, esim Natasha Lyonne Orange is new black sarjassa... Siihen ne loppuivatkin.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: Obsessioketju

ViestiKirjoittaja Fnfn » 03 Huhti 2016, 22:57

Unohdin, että tossa 9-12 -vuotiaana olin jokseekin obsessoitunut Teho-osaston Neelaan (Neela Rasgotra) :heart: Siihen hahmoon siis, en näyttelijään. Voi kun pääsis katsomaan taas 2000 -luvun Teho-osastoa, harmi vaan että vielä pari/muutama vuosi sitten taisi olla vain niitä ekoja kauseja boxilla ja Netflixiin sitä taitaa olla vähän turha odottaa :roll: :mrgreen:

Kuva

Myös Abby oli eri kiva. Teho-osasto oli kyllä kultaa!

Sitten nykyisiä, erittäin lieviä obsessioitani (joku kuukaus sitten oli vahvempia) ovat Kristen Wiig ja Kate McKinnon Saturday Night Livessä (Amy Poehlerkin on ollut siinä!)

Kardashian Divorce Special (Kristen Wiig on Kris Jenner eli Kardashienin äiti (ei hauskin sketsi mut en jaksa ettiä muita... paitsi Disney Housewives ois kyllä klassikko).

Kuva

E-Meth (Kate McKinnon blondi nainen)

Sit rakastan Elizabeth Banksin ääntä ja naurua.

Kuunnelkaa: 0:45 --> UAH
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Obsessioketju

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 04 Huhti 2016, 08:40

Bilse.


Muutama anime/vocaloid hahmo.


Ja cosplayjaajia.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Obsessioketju

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 04 Huhti 2016, 10:13

Elementaryn Sherlock.
Ja American Horror Storysta Spalding. Spalding on kuuma.

Ja... täällä koulussa on yksi tyttö... tiedän hänestä vain muutaman lempinimen (samat lempinimet kuin minulla 0.o...) sen, että hän käyttää aina hameita, ja hänellä on jumalattoman kaunis lauluääni.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa