Olette kaapissa?

Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 19:56

Olette kaapissa keskusteluun, jonka laitoin yksityissyistä sisäpiiriin. (Että jokainen varmasti uskaltaa vastata) ei ole vastattu, mutta se on nähty 9 kertaa. Nyt avoimesti keskustelua tuosta "tabu" aiheesta. Laittakaa rehelliset vastaukset siihen. (Ei mul muuta.)
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Se on "oletteko kaapissa."

ViestiKirjoittaja icepicked » 25 Heinä 2015, 19:57

Minun mielestäni lauserakenteesi on kamala.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Se on "oletteko kaapissa."

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 19:59

icepicked kirjoitti:Minun mielestäni lauserakenteesi on kamala.


Tämä ei oo äidinkielen tunti!

Kuva

Lisäksi jokaisen jolla on puhdas omatunto asian kanssa pitäisi pystyä vastaamaan kyselyyn rehellisesti.

Kuva
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 25 Heinä 2015, 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Se on "oletteko kaapissa."

ViestiKirjoittaja <Empty> » 25 Heinä 2015, 20:00

icepicked kirjoitti:Minun mielestäni lauserakenteesi on kamala.


Minustakin.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 25 Heinä 2015, 20:02

En vastaa aiheisiin, jotka eivät kiinnosta.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 20:04

kiekkoilija94 kirjoitti:En kehtaa myöntää, että olen yhteiskunnallisessa näkökulmassa sairas.En vastaa aiheisiin, jotka eivät kiinnosta.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 25 Heinä 2015, 20:06

Se tekee minusta sairaan, jos ilmaisen, että joku asia ei kiinnosta? Nyt valoja päälle!
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Heinä 2015, 20:08

kiekkoilija94 kirjoitti:Se tekee minusta sairaan, jos ilmaisen, että joku asia ei kiinnosta? Nyt valoja päälle!


Ei vaan se, että tuo on tekosyy, koska oikeasti et kehtaa vastata.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja icepicked » 25 Heinä 2015, 20:08

Mitä järkeä tässä ylipäätään on, jos kaikki heterot ovat joka tapauksessa mielestäsi kaapissa eivätkä oikeasti heteroita?
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Heinä 2015, 20:24

Aiheen asettelu ja osa kysymyksistä (Perhosten kiihottavuus? Ei kutsu henkevään keskusteluun) eivät houkutelleet vastaamaan, lisäksi en jaksa noita "arvostele arvosanalla" -juttuja ja sitten vielä minusta tuntuu, että jokaisesta parafiliasta on tehty jo erikseen oma keskustelu ja väittely joko täällä tai vanhan palstan puolella.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Santiny » 25 Heinä 2015, 20:49

Ei ole minullakaan suuremmin kiinnostusta keskusteluun kun aihetta lähestytään tuollaisesta näkökulmasta. Jos haettaisiin normaalia avointa keskustelua niin sitten ehkä. "Oletko kaapissa?" voisi sen sijaan olla ihan hyvä aihe. Ei välttämättä vain seksuaalisuuden kannalta, sillä useimmat meistä ovat myös mm. kaappipulinoitsijoita.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Atrytone » 25 Heinä 2015, 21:33

Hei Rika, tää on sulle: http://naamapalmu.com/file/76033
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Ihaa » 25 Heinä 2015, 22:37

No se on ikävästi ja ärsyttävästi muotoiltu ketju, joten jätin vastaamatta. Ja muuten: Kuinka voin rehellisesti sanoa jonkun vaikka olevan 4, koska se on vain arvio, eikä näin ollen kerro täysin vaan suuntaa-antavasti, mikäli siis olisin asian itselleni hyväksynyt (jos en olisi, en välttämättä pystyisi koko asiaa edes hahmottamaan).
Myös masokismin puuttuminen oli ikävää, koska se on yleinen ja painii samassa sarjassa.
Enkä muuten niistä olisi mielipiteitänikään viitinyt sanoa, koska ennen kun olen niistä muutamat sanonut, hyökkäät vastaan musta valkoisilla kommenteillasi näkemättä koko asiaa, ja kieltäydyt näkemästä loppua.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Herra X » 25 Heinä 2015, 22:51

Minä olin vastaamassa, mutta vastaukseni oli aivan eri näkökulmasta, joten tein sille oman ketjun.
Herra X
 

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 25 Heinä 2015, 23:20

Miksi yhtäkkiä pinnalle pompahti ihastumiset ja seksuaalisuus? Miksi, vain miksi?


Papu kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Minun mielestäni lauserakenteesi on kamala.


Tämä ei oo äidinkielen tunti!


Ikävä kyllä, koska juuri sitä sinä tarvitset.

Papu kirjoitti:Lisäksi jokaisen jolla on puhdas omatunto asian kanssa pitäisi pystyä vastaamaan kyselyyn rehellisesti.


Mutta entä jos joku ei halua? Sitäpaitsi ei pitäisi.
+on ihan ymmärrettävää, jos joku ei halua vastata huonosti toteutettuun ketjuun, etenkään jos itse sanoo ettei ole jotain, sinun mielestäsi on.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Santiny » 26 Heinä 2015, 01:29

Ebzuli kirjoitti:Miksi yhtäkkiä pinnalle pompahti ihastumiset ja seksuaalisuus? Miksi, vain miksi?

Paha sanoa, mutta itse ainaiin olen osasyypää. Syystä tahi toisesta asia puhuttaa ja hyvä niin. Nämä ovat tärkeitä asioita, vaikka kaikki meistä eivät ehkä otakaan näitä juttuja tosissaan. Voisin tietysti yrittää herätellä keskustelua jostain muustakin. Olen kesällä panostanut kädentaitoihin (ei seksipuolella kuitenkaan) ja ehkä niistä saisi juttua aikaan. Osa tietysti jo tietääkin ja on nähnyt kuvia.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 26 Heinä 2015, 14:02

icepicked kirjoitti:Mitä järkeä tässä ylipäätään on, jos kaikki heterot ovat joka tapauksessa mielestäsi kaapissa eivätkä oikeasti heteroita?


Hyvin kiteytetty.

En lukenut tätä keskustelua aiemmin ja olen vain tylsästi ja rasistisesti ja ahdasmielisesti hetero, enkä tietääkseni omista parafilioita tms. joten olen varmasti nyt jotenkin huonompi.

Luettelen siis asioita, joiden kanssa olen tavallaan kaapissa enkä kerro niitä. Oikeastaan, eihän aloituksessa puhuta mitään seksuaalisuudesta.
-Se, että tykkään joistain bändeistä.
-Olen opiskellut kolmattakin kieltä ja pelkään vieläkin puhua siitä. Muistan kun lukiossa välttelin ja kiertelin ja pakenin paikalta, kun kaverini kysyi, mikä tunti minulla on seuraavaksi. Sitten kun "tunnustin" hän nauroi hysteerisenä eikä uskonut aluksi. (Kyllä, hyvä minä.)
-Juon kahvin mustana.
-Kirjoittelen runoja/tarinoita.
-Se, että olin jossain töissä. Sain painajaisia.
(-Pyörin Pulinoissa)
-Kävelen edes takaisin (miten sen edes selittää) ja kun yritin googlata asiasta, jollain foorumilla kerrottiin, että se on ihan normaalia autisteille ja asseille...
-Rakastan koeviikkoa, enkä vähiten esseiden takia. Tykkään kaikista muista paitsi ruotsin kirjoitelmista.

Tuossa nyt joitakin. Oikeastaan, siinä oli äsken yksi asia enemmän, mutta pyyhin sen...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 26 Heinä 2015, 21:06

icepicked kirjoitti:Mitä järkeä tässä ylipäätään on, jos kaikki heterot ovat joka tapauksessa mielestäsi kaapissa eivätkä oikeasti heteroita?


Aika hyvin ilmaistu.

Kaikilla ei ehkä ole niin moninainen seksuaalisuus kuin sinulla, Rika. Joskus Emptyllekin totesit, että hänen seksuaalisuutensa varmasti moninaistuisi iän myötä. Empty siis oli ilmaissut olevansa vahvasti hetero ainakin jostain näkökulmasta. On olemassa puhtaita heteroita, joilla ei myöskään ole parafilioita.

Haluaisin nostaa myös sellaisen näkökohdan esille, että ihminen saattaa olla hyvin epätietoinen omasta seksuaalisuudestaan ja sen mahdollisesti epänormaaleista piirteistä, jolloin kyselyyn vastaaminen saattaa olla hankalaa.

Joskus voi myös olla hyvä jäädä kaappiin.

Ps. Älkää tehkö tekstistäni mitään päätelmiä minun seksuaalisuudestani. En puhu itsestäni.
Viimeksi muokannut biologinalku päivämäärä 26 Heinä 2015, 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Ihaa » 26 Heinä 2015, 21:59

icepicked kirjoitti:Mitä järkeä tässä ylipäätään on, jos kaikki heterot ovat joka tapauksessa mielestäsi kaapissa eivätkä oikeasti heteroita?

Niinpä -.- Kyllä niitä puhtaita heteroitakin on...

biologinalku kirjoitti:Kaikilla ei ehkä ole niin moninainen seksuaalisuus kuin sinulla, Rika.

:lol: Oikein hyvin sanottu. Niin paljon Rika tämmöisistä jauhaa, että voisi uskoa hänen olevan vaikka pan monella parafilialla (mukaan kuulunee vaikka zoofilia, mikrofilia, koprofilia, nekrofilia...)
Kuitenkin, hienoa Bilse :clap:

Itse voisin tosin sanoa omaavani moninaisen seksuaalisuuden. Kun olenhan bi, kiinnostunut lähes kaikista sukupuolista, joskin tytöistä eniten, mutta tytön ja pojan välillä se on silti aivan se ja sama. Lisäksi minulla on useampikin parafilia, joista kaikkia en ole edes kertonut.
Sitten myös esimerkiksi minulla on fetissi naisten perseisiin, ja näin ollen koen ne kovinkin kiihottavina, enkä kuten arvata saattaa tajua ollenkaan miksi :D
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Herra X » 27 Heinä 2015, 13:05

Mitä jos olemmekin komerossa? Tai kellarissa? Tai vintillä? Tai ladossa? Tai liiterissä?
Herra X
 

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Heinä 2015, 13:23

Tjaa... Tietääkseni Kaapissa on nykyään Foxy, luurankoja, morsoja, kaappi-Rauski, pari homoa, hiekkaranta...

(nobody understand kaikkia kohtia)
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 27 Heinä 2015, 13:43

jokutyyppi19 kirjoitti:Tjaa... Tietääkseni Kaapissa on nykyään Foxy, luurankoja, morsoja, kaappi-Rauski, pari homoa, hiekkaranta...



Narnia...
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja Siiliö » 27 Heinä 2015, 14:05

jokutyyppi19 kirjoitti:Tjaa... Tietääkseni Kaapissa on nykyään Foxy, luurankoja, morsoja, kaappi-Rauski, pari homoa, hiekkaranta...

(nobody understand kaikkia kohtia)


Luurankoja, joilla on paksut värikkäät turkit...
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Olette kaapissa?

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Heinä 2015, 18:00

<Empty> kirjoitti:Narnia...


EI! HYI!
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron