Vauhti ja vaaralliset tilanteet

Vauhti ja vaaralliset tilanteet

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Helmi 2015, 22:33

Otsikko ei liity kovin syvällisesti sisältöön.

Niin, tosiaan. Mielestäni tämä paikka on jotenkin vaisumpi, kuin suomi24:n pulinat aikoinaan oli. Plussaa tosin on, että keskustelut etenevät pitemmälle.
Minä kuitenkin kaipaan juttutuokioita vanhoissa pulinoissa. Oli paljon porukkaa, ja keskustelu oli nopeaa. Oli parituksia, vitsailua ja sekoilua. Oli aivan överiksi menneitä juttuja, kiistelyitä ja asioiden pohdintaa.
Vanhoista pulinoista kaipaa vain niin monia asioita, vaikka tämä paikka on aivan saman veroinen. Mutta toivottavasti tännekkin vielä uusia ihmisiä (tai eläimiä, jos joku uskoo olevansa sellainen. Tosin onhan ihminenkin eläin.) joskus tulee.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vauhti ja vaaralliset tilanteet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 13 Helmi 2015, 22:43

Tämä johtuu ettei Oce ole kovin aktiivinen, ja että Raippari on ollut jotenkuten ihmisiksi. +VeH ei enää ole Norski tai Drollauz (oliko sinun oikeasti pakko kertoa minä en tiennyt :( se pilasi Norskin taian. Aion silti pitää hänet elossa suolistotarinoissa. Trotski kirjoitappa nopeasti tarina, johon liittyy parituksia, Norskin kyrpäkeihäs ja Korpin vaeltava haamu.

Sitäpaitsi juurihan minä kirjoitin nyrskytysjutun. Mitä sinä oikein haluat!?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vauhti ja vaaralliset tilanteet

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Helmi 2015, 22:45

<Empty> kirjoitti:Tämä johtuu ettei Oce ole kovin aktiivinen, ja että Raippari on ollut jotenkuten ihmisiksi. +VeH ei enää ole Norski tai Drollauz (oliko sinun oikeasti pakko kertoa minä en tiennyt :( se pilasi Norskin taian. Aion silti pitää hänet elossa suolistotarinoissa. Trotski kirjoitappa nopeasti tarina, johon liittyy parituksia, Norskin kyrpäkeihäs ja Korpin vaeltava haamu.

Sitäpaitsi juurihan minä kirjoitin nyrskytysjutun. Mitä sinä oikein haluat!?


Elämää.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron