Nykyaika vituttaa

Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja <Empty> » 24 Elo 2015, 14:49

Miksi aikojen pitää liikkua eteenpäin? Tai pikemminkin, miksi minun on pitänyt syntyä näin paskaiselle ajalle. Kaikki, korostan kaikki pyörii teknologian ja sääntöjen ympärillä. Elämä on tylsää. Haluan takaisin mioseenikaudelle :(
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 24 Elo 2015, 16:01

"Muistatko elämää ilman teknologiaa? Millaista se oli?
Muistanhan mitä. Oi miten hyvää aikaa. Lapset leikki pihoilla ilman turhia hömpötyksiä ja aikuisetkin eleli ilman turhuuksia. Teknologia on pilannut kaiken ja tehnyt ihmisistä laiskoja. Kyllä sitä ennen elettiin paremmin.
1600-luku, en ikinä unohda sinua."
-Yksi HeKen Ask.fm-vastaus.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja Fnfn » 25 Elo 2015, 10:47

Kyllä minuakin jotenkin ärsyttää miten ihmiset ei tavallaan enää "kohtaa" toisiaan. Mutta pidän internetistä, se helpottaa arkea ja siellä on hauskaa. Mutta haluaisin elää aikana, jolloin tavallaan elettiin hetkessä... vaikka 20-luvulla tai 50-luvulla. Koska mitä tapahtuu jos kuolen ja kun elämä vilahtaa silmieni edestä, niin näen vain tietokoneen ruudun? Tästä irroittautuminen on jotenkin vaikeaa. Jos ei omista Facebookia tai Whatsappia niin tälläisen tavallisen paskan kuin minä on vaikeampaa pysytellä ajassa mukana.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja biologinalku » 25 Elo 2015, 20:53

Minua vituttaa eniten tulevaisuus. En tarkoita omaa tulevaisuuttani - sitä odotan innolla - vaan maailman tulevaisuutta.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 26 Elo 2015, 06:33

biologinalku kirjoitti:Minua vituttaa eniten tulevaisuus. En tarkoita omaa tulevaisuuttani - sitä odotan innolla - vaan maailman tulevaisuutta.


Minua ei. Tuhotaan tämä planeetta, vaihdamme kumminkin.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja Siiliö » 26 Elo 2015, 14:00

Ebzuli kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Minua vituttaa eniten tulevaisuus. En tarkoita omaa tulevaisuuttani - sitä odotan innolla - vaan maailman tulevaisuutta.


Minua ei. Tuhotaan tämä planeetta, vaihdamme kumminkin.


Ai planeettaa vai? Kai tiesit, ettei se vielä näillä näkymin ole mahdollista? Pitäisi löytää sopiva planeetta ja teknologia, jolla pääsee sinne haaskaamatta koko elinikäänsä avaruusmatkaan.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Nykyaika vituttaa

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 26 Elo 2015, 15:57

Siiliö kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Minua vituttaa eniten tulevaisuus. En tarkoita omaa tulevaisuuttani - sitä odotan innolla - vaan maailman tulevaisuutta.


Minua ei. Tuhotaan tämä planeetta, vaihdamme kumminkin.


Ai planeettaa vai? Kai tiesit, ettei se vielä näillä näkymin ole mahdollista? Pitäisi löytää sopiva planeetta ja teknologia, jolla pääsee sinne haaskaamatta koko elinikäänsä avaruusmatkaan.


Mjeh, ei siihen kauaa mene.

(Älkää ottako niin tosissanne)
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron