Jasså väki

Jasså väki

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Syys 2015, 20:11

Asia on nyt kuulkaas niin että



Tuokaas ideoita foorumin elävöittämiseksi. En valita ettei täällä ole keskustelua enkä pelkää että tämä kuolee pois. Mutta eikö teillä ole koulun jälkeen aikaa kirjoittaa?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Jasså väki

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Syys 2015, 20:27

Mulla olisi aikaa, mutta inspiraatio puuttuu. No ehkä ihan muutama juttu, joista olen tumblrissakin jauhanut saattaisi sopia aloitukseksi, mutta ei ne mitään kunnon KHK -kamaa ole. Ehkä täällä pitäisi olla jotain vähän vähemmän syvällisiä ketjuja. Nykyiset KHK:t ovat varmaan ihan hyviä, mutta en minä kehtaa sanoa niihin mitään :D Tai jaksa lukea aloitusviestiä kokonaan kun aihe ei niin megapaljon aina kiinnosta.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Jasså väki

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Syys 2015, 20:59

Päässäni ei liiku oikein minkäännäköisiä ajatuksia, mitä nyt vaan omat ongelmat ja inspiraatiota ei ole.

Ehkä voisin tehdä jonkun oikein yhdentekevän aiheen tai vaan höpöttää omiani (malliesimerkkinä: Paras Mörkö?) Tai yhdistää ne (malliesimerkkinä: Paras Mörkö?)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Jasså väki

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 14 Syys 2015, 21:01

Kunhan kirjoitukset ja koeviikko ovat ohi, aktiivisuus saattaa minun osaltani lisääntyä.
biologi_ei_kirj.
 

Re: Jasså väki

ViestiKirjoittaja morso97 » 14 Syys 2015, 21:21

Kirjoitukset vievät kaiken ajan. Tai veivät, onneksi bilsa on nyt ohi. Ei mennyt kyllä ihan niin hyvin kuin olisin toivonut.. :?
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Jasså väki

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 15 Syys 2015, 19:03

Minulla ei ole aikaa koulun jälkeen (miksi olen siis täällä nyt?). Olen aika surkealla tuulella, ja olenkin pari kertaa "Mitä kuuluu?" -ketjuun ilmoittanut, että itkettää ja masentaa, joten pöh. Minulla oli ropeinspiraatio, mutta... noh, Trotski lupasi tehdä aloituksen, kun en osaa. Tarinainspiraatiota on ollut pariin kertaan(?) mutta se on ollut vain hetkittäistä ja kuollut pois, kun en ole ehtinyt jalostamaan.

Jaksoni on helpompi kuin koskaan ennen (vähän kursseja) ja jaksamiseni ei riitä paskaakaan. En tiedä mitä teen, kun jaksoissa alkaa taas myöhemmin olemaan seitsemää kurssia... :?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron