poistoon#25

poistoon#25

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Helmi 2015, 09:59

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja icepicked » 14 Helmi 2015, 10:01

Minua ei voisi tässä vaiheessa vähempää kiinnostaa.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Helmi 2015, 10:12

icepicked kirjoitti:Minua ei voisi tässä vaiheessa vähempää kiinnostaa.


Kyl se sitten kun sosiaalisen elämän aiot hankkia. ;) :lol:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja icepicked » 14 Helmi 2015, 10:27

Yurika_ kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Minua ei voisi tässä vaiheessa vähempää kiinnostaa.


Kyl se sitten kun sosiaalisen elämän aiot hankkia. ;) :lol:

En aio.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Helmi 2015, 10:30

Forssan ABC:ltä sai ilmaisen kaffen. Hyvä päivä för helveta!
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja icepicked » 14 Helmi 2015, 10:39

<Empty> kirjoitti:Forssan ABC:ltä sai ilmaisen kaffen. Hyvä päivä för helveta!

No nyt minunkin tekey mieli kahvia. Joudun muuten minäki Forssan ABC:lle muutaman päivän kuluttua.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 10:49

Surullinen päivä. Ystävilläni on juhlia muiden ystäviensä kanssa, vanhempani ja veljeni ovat kavereidensa kanssa, ja minä olen yksin vailla ketään :cry:

Katselin ikkunasta, kuinka onnellisia muut ihmiset olivat. He olivat ystäviensä ja rakkaidensa kanssa pitämässä hauskaa. He nauroivat ja näyttivät todella onnellisilta. Vain minä olin yksin.
Huokasin, ja menin pukeutumaan. Oliko ystävänpäivä vain tarkoitettu muistuttamaan, ettei minulla ole ketään? Siltä ainakin tuntui.
Pukeuduttuani halusin mennä takaisin ikkunaan, välillä katselemaan vaikka maisemaa, jonka olin nähnyt joka ikinen päivä sen jälkeen, kun olin tänne muuttanut. Silti se oli aina katselemisen arvoinen. Joka päivä minä sitä monesti katsoin ja katselin, mutta tuntui kuin minua ei koskaan katsottaisi kertaa enempää.
Vetäydyin pois ikkunalta; en vain kestänyt ajatella, että luonnostakin välitettiin, mutta minusta ei. Mutta sitten pysähdyin. Luonto oli me. Emme me mitään olisi ilman sitä.
Mutta se ei lohduttanut. Minä olin silti yksin. Olin aina yksin. Vaikka minulla olisikin oma kuvitteellinen maailmani, ei siellä ketään aidosti olisi minun luonani, niin kuin ei täälläkään. Ehkä pitäisi vain luovuttaa, ja antaa virran viedä.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 10:50

icepicked kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Forssan ABC:ltä sai ilmaisen kaffen. Hyvä päivä för helveta!

No nyt minunkin tekey mieli kahvia. Joudun muuten minäki Forssan ABC:lle muutaman päivän kuluttua.


Haa! Minulla on täällä kahvia.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Herra X » 14 Helmi 2015, 21:16

Derpy Hooves.JPG
Herra X
 

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Helmi 2015, 21:30

Oli vähän "erilaisempi" ystävänpäivä, mutta kävi se näinkin. Yleensä olen oikein juhlistanut toisen parhaan ystäväni kanssa ystävänpäivää, mutta nyt hän oli niin väsynyt vanhojentanssien takia, ettei ollut oikein ihmistuulella ja vain piipahti meidän luona. Mutta vietin onneksi ystävänpäivää toisen parhaan ystäväni ja siskoni kanssa, vaikka oishan se toki ollut kivaa jos toinekin ystäväni olisi ollut joukon jatkona ;) Mutta nään tuota toista parasta ystävääni nykyään niin harvoin, niin ei haittaa, että hän sai jakamattoman huomioni :mrgreen: Oli hauskaa, juteltiin, syötiin, pelattiin muuttuvaa labyrinttiä (revettiin niin täysin, siis kun meillähän on yleensä tapana tehdä niistä meille sattumalta jaetuista korteista lopulta tarina: minun kertoi rikkaasta, mutta ei kovin viehättävästä juutalaisnaisesta, jonka kotona oli hiiriä, hämähäkkejä, hyttysiä...) ja suunniteltiin sitä, kun me mennään sen luona käymään maaliskuussa.

Selitän pitkästi, koska täällä ei ole elämää :cry:

Niin, ja näin tätiänikin.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 22:44

Tänään sitten leivoin paikatakseni henkistä tyhjyyden tunnetta, joka johtui siitä, että jouduin olemaan lähes koko päivän yksin, koska kaikki olivat muiden kavereidensa kanssa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja icepicked » 14 Helmi 2015, 22:58

Pakkoajatukset ovat perseestä, mutta omani kai liittyvät ystävänpäivään; ne ovat pahinta laatua, romanttis-eroottisia.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ystävänpäivä!

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 15 Helmi 2015, 00:24

Minulle ystävänpäivä on vain yksi päivä muiden joukossa. Yritin maalata ystävänpäivä aiheisia kuvia, mutta toista epäonnistunutta kuvaa maalatessani tajusin että ihmisen käsiä on yllättävän vaikea maalata lähikuvassa. Lopputuloksena siis kaksi hukkaan mennyttä vesiväripaperia, yksi pilalle mennyt sivellin sillä nyt todellakin kävi niin että unohdin pestä sen. Ja kolmanneksi: punaista ja mustaa maalia joka paikassa! Käsissä, kasvoissa, hiuksissa, pöydässä, lattiassa..
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron