Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja Herra X » 14 Helmi 2015, 20:50

Olen saanut sellaisen kuvan, että netin ulkopuolella käyttäydyt herrasmiehen tavoin: avaat muille ovia yms. Miksi samaa ei ole havaittavissa täällä Pulinoissa? Jokainenhan käyttäytyy joskus kuin ääliö, ja niin olen tehnyt minäkin Pulinoissa. Sinä kuitenkin vittuilet ja käyttäydyt ääliömäisesti huomattavan usein. Nytkin olet pitänyt minua ja Bilseä pilkkanasi useilla ketjuilla. Miettisit vähän toimintaasi. Eikö sinun kannattaisi yrittää pitää minuun ja Bilseen hyvät välit, olemmehan me sinun tavoin lintuihmisiä, ja minä vielä lisäksi ponitan kuten sinäkin. Minä lupaan, että yritän käyttäytyä hyvin, ja toivon sinunkin tekevän samoin.
Herra X
 

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja VeH » 14 Helmi 2015, 21:34

Useimmitenhan internetissä pystyy olemaan anonyymisti, kun jotain tekee, joten miksi olla käyttämättä sitä hyväksi? Luulen, että suurimmaksi osaksi johtuu siitä. Ja jos kaduttaa, pystyy vain yksinkertaisesti katoamaan, toisin kuin netin ulkopuolella, se on erittäin hankalaa. Internetissä pystyy helposti kirjoittelemaan mitä tahansa. Ei siis mikään ihme ole.

Mehän emme kuitenkaan ihan varmasti voi tietää, availeeko hän ovia yms. Tosin tässäkin on muistettava, että internetissä pystytään helposti kertomaan kaikenlaista. Ja käyttäytyminenkin useimmiten muuttuu.
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 22:08

Rape saattaa hyvin valehdella netin ulkopuolisesta elämästään (minäkin sorrun siihen usein, mutta olen korjaamassa tapojani). Ja luultavasti hän haluaa ottaa netin maailmasta kaiken irti, kun kukaan ei täällä kuitenkaa tunne häntä IRL. Hän tosin voisi älytä lopettaa ajoissa, ennen kuin hauskoista vitseistä tulee paskanjauhantaa, mutta ymmärrän sen olevan vaikeaa kun itsekin yllätän usein itseni kertomassa samaa vitsiä kymmenettä kertaa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Helmi 2015, 22:20

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Helmi 2015, 22:23

Uuu, nyt kiinnostaa, mistä olette valehdelleet? :twisted: Tunnustakaa pastori-Fnfn:lle.

Minä tunnustan valehdelleeni kahdesta, mutta melko pienestä asiasta, jotka eivät muuta kuvaa minusta oikeastaan ollenkaa. Valehtelin, koska halusin puhua aiheista x ja y, mutta jouduin muuttamaan todellisuutta hieman, koska pelkäsin, että joku tuttu tunnistaa minut siitä, mitä kirjoitan.

Mutta pienempänä olen netissä keksinyt ihan kunnon rooleja, joita olen vetänyt :roll: Mitä vanhemmaksi tulin, sitä vähemmän annoin itsestäni valheellista tietoa. Harmittaa, koska ystävystyin todella hyvin netissä yhden tyypin kanssa, me oltiin kavereita varmaankin 5 vuotta, mutta valehtelin sille elämästäni ihan kunnolla. Se kyllä valehteli minulle myös, stalkkasin nimittäin sen Facebookin. Hän väitti olevansa 178 cm pitkä anoreksikko, mutta olikin oikeasti paljon lyhyempi ja melko pyöreä. Mutta ei sillä, yhtä paljon pidin häntä arvossa sellaisenakin.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 22:41

En edes muista, mistä kaikesta olen valehdellut, ja valehtelen niin paljon, että en aina huomaakaan valehtelevani. Viime aikoina olen kyllä puhunut lähinnä totta.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Helmi 2015, 22:50

pofuksio kirjoitti:En edes muista, mistä kaikesta olen valehdellut, ja valehtelen niin paljon, että en aina huomaakaan valehtelevani. Viime aikoina olen kyllä puhunut lähinnä totta.
Niin, netissä on melko helppo näyttäytyä sellaisena, kun toivoisi olevan tai vaihtoehtoisesti hakea huomiota. Sitäkin olen tehnyt, lähinnä sen viiden vuoden ystäväni kanssa :roll: Ja muidenkin.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 23:02

Niin, netissä se on helppoa. Joskus sitä vain huomaa, että edellisen päivän keskustelut ja viestit ovat yhtä huomion hakemista ja hyväksynnän etsimistä.
Olen pahoillani siitä, että haen usein huomiota, vaikkei se aina siltä näyttäisikään, mutta se vain tulee jostain, kenties epävarmuudesta ja pelosta. Tai jostain aivan muusta.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Helmi 2015, 23:02

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Rape, miksi käyttäydyt kuin ääliö?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 23:15

Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:En edes muista, mistä kaikesta olen valehdellut, ja valehtelen niin paljon, että en aina huomaakaan valehtelevani. Viime aikoina olen kyllä puhunut lähinnä totta.


Yksityisyys ystäväisemme.


Kyllä, mutta liiallisena siitä tulee vihollinen.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron