poistoon#26

poistoon#26

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 14 Helmi 2015, 23:05

-
Viimeksi muokannut SpaghettiPapytus päivämäärä 30 Loka 2016, 16:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Helmi 2015, 23:09

En ymmärrä :oops:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 23:12

Yleensä levitän valheita, ettei minua tunnistettaisi, mutta monet asiat pidän silti muuttumattomina.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Helmi 2015, 23:18

Okei, olen pari kertaa valehdellut, ettei minua tunnistettaisi. Sinä kesänä nimittäin, jolloin aloin Suolistossa käydä, siellä pyöri yks poika meidän lukiosta. Olin myös melko pelokas piirrustuksieni suhteen, yleensä poistin viestin tietyn ajan jälkeen.

Täällä olen yksityisyyteni puolesta paljon rennompi. Ei tosin ehkä pitäisi.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 14 Helmi 2015, 23:22

Fnfn kirjoitti:Okei, olen pari kertaa valehdellut, ettei minua tunnistettaisi. Sinä kesänä nimittäin, jolloin aloin Suolistossa käydä, siellä pyöri yks poika meidän lukiosta. Olin myös melko pelokas piirrustuksieni suhteen, yleensä poistin viestin tietyn ajan jälkeen.

Täällä olen yksityisyyteni puolesta paljon rennompi. Ei tosin ehkä pitäisi.


Minäkin olen täällä rennompi, sillä täällä käy paljon vähemmän ihmisiä, ja ne, jotka tuntevat minut niin hyvin että voisivat tunnistaa minut, eivät lue nettikeakusteluita, mutta silti on kohtalainen mahdollisuus eksyä suomi24:än, ja jopa minun viesteihini.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Herra X ei kirj. » 15 Helmi 2015, 10:06

Rajoittaahan se.
Herra X ei kirj.
 

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Santiny » 15 Helmi 2015, 11:30

Noh ihan ykkösenä käytän suolistossa eri nimimerkkiä kuin missään muualla, koska monet nickini tuttuni tuntevat. Tämän vuoksi en ikävä kyllä voi jakaa gamertagiani tai steam-nimeäni täällä, koska tuttuni tietäisivät heti, kuka olen. Yleisesti pidän todellisen elämäni täällä aika hyvin piilossa, joten siitä minua noin pääsääntöisesti on vaikea tunnistaa juuri minuksi. Sisäpiirin puolella olen kertonut muutamia asioita, joiden perusteella ehkä noin kymmenen ihmistä voisivat päätellä, kuka minä olen.

Kyllähän minä muuten kertoisin vaikka kaiken, en niinkään nettianonymiteettini vuoksi salaile, vaan koska en halua irl paljastua suolistovakkariksi. Onneksi olen myös todellisessa elämässä vähän salaileva, koska nyt voin kuitenkin jakaa tajunnanvirtaani ilman paljastumisen pelkoa. Samoin voin huoletta jakaa kokemuksiani aseksuaaliudesta, mielenterveysongelmista jne. Luottoystävän puutteella on hyvätkin puolensa. Tässä ehkä nettianonymiteetistä on apua, koska täällä voi puida asioita, joista ei todellisessa elämässä juuri puhuisi. Näistä jutuista nimittäin tietää vain kourallinen ihmisiä.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 15 Helmi 2015, 17:22

En minä niin tiedä, voisihan tuolta yhdestä tuon lemmikistäsi keskustelusta poistaa ne elukoiden nimet mutta koko keskustelu kun on hautautunut tuonne niin onko sillä niin väliä. Ketään tutuistani ei menisi Suomi24:ään ja vaikka menisi, ei menisi Nuortenpalstalle, ja vaikka menisi, ei menisi välttämättä pulinoihin, JA VAIKKA menisi, ei kuitenkaan menisi "epäilyttävästä" linkistä tänne, ja VAIKKA menisi niin ei löytäisi kysristä keskustelua aivan perältä!


Nyt kyllä kerron totuuden etten ole introvertti ja kyllä minulla on kavereita(jollain tasolla) minut on vain nyt erotettu väliaikaisesti, joten en ole ollut hyvässä tatsissa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Miten yksityisyys rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 15 Helmi 2015, 17:35

On minullakin kavereita. Minulla on kaksi mitä parhainta ystävää ja kavereita, joiden kanssa bilettää ja hengailla koulussa. Olen introvertti, mutta suhteellisen puhelias ja rakastan keskusteluja. Tykkään olla äänessä. Tarvitsen vaan paljon aikaa itselleni. Ja koska minulla on huono itsetunto, saan joskus sellaisia KAIKKI VIHAAVAT MINUA, JÄÄN YKSIN!!!1 -angstauskohtauksia.

Koska, noh, minä en vaan sopeudu, enkä minä vaan osaa.
Enkä totta puhuen edes jaksa osata.

Voisin kyllä kuvitella, että siskoni päätyisi Suomi24:n Pulinat-palstalle ja tunnistaisi minut melko helposti. Mutta tuskin hän tänne tulisi :? Olen kuulemma melko helppo tunnistaa netistä, kerrankin juttelin yhden nettikamuni kanssa ja hän kertoi menneensä yhdelle sivustolle, jossa oli yksi tyyppi, joka ihmisenä muistutti minua todella paljon (enkä edes puhunut mitään henkilökohtaista!) ja TADAAA, se olin minä...

Oletteko muuten huomanneet, että joillakin ihmisillä on kovat vaatimukset sen suhteen, ketkä ovat heidän kavereitaan? Tai ainakin olen huomannut miten "x on ärsyttävä, y on nolo, voisko se p olla joskus hiljaa, d on niin tylsä..." kun taas minun on todella helppo pitää kaikista. Ainoastaan, jos ihminen on todella ilkeä, en hänestä pidä ollenkaan.

Muutenkin tulen ehkä paremmin toimeen poikien kanssa, mutta olen sen verran tyttömäinen, etten koskaan tule olemaan "yksi pojista".
Jospa vaan löytäisin jostain samanlaisen nörtin ja fangirlin kuin minä :roll:
Paitsi ei liian, koska minulla se on melko laimeaa.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron