Halloween

Halloween

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Loka 2015, 18:37

Noteerataanko teillä halloween jotenkin? Meillä ei mitenkään. Mitä mieltä yleisesti olette tästä juhlasta?
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 28 Loka 2015, 19:27

Eipä oikeastaan. Oppilaitoksella on koristeita, mutta muualla en ole nähnyt.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Santiny » 28 Loka 2015, 20:03

Leikkimieliset bileet on ollut kaveriporukalla tapana pitää. Oikeestaan se on vaan yks syy hillua joskus yhdessä (näin lukion jälkeen nähdään sillä porukalla aika harvoin). Yleensä pukeutumisenkin osalta on vähän niin ja näin. Jotkut laittautuvat kunnolla ja sitten on aina joku, joka pitää pakottaa pistämään edes cowboyhattu päähän kun ei naamiaiset kaikkia niin hirveesti kiinnosta. Illan mittaa rekvisiitat yleensä unohtuvatkin, koska kuka haluaa leikkiä piilosta paksu villaviitta päällä? Saati sitten hohtavan valomiekan kanssa :D

Mulla ei ole mitään naamiaisjuhlien pitämistä vastaan. En nyt lähtisi Suomeen kuitenkaan sitä karkkikierroskulttuuria luomaan. Kerta vuodessa riittää ja meillä se on pääsiäinen. Halloween piristää kivasti syksyä, eikä se poissulje pyhäinpäivän viettämistä. Kyllä sinne haudalle ehtii vaikka menisikin johonkin bailuihin.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 28 Loka 2015, 21:25

Niinpä. Ilmeisesti oppilaitos järjestää jonkun halloween-jutun, mutta en ole itse silloin paikalla, koska minulla on perjantait aina vapaata.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja <Empty> » 28 Loka 2015, 22:32

Koulun ruokalassa oli koristuksia. Kotonani ei noteerata Halloweenia, kuten ei myöskään venetsialaisia, eikä juuri uutta vuottakaan.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Ihaa » 28 Loka 2015, 22:47

Meillä on juhlat. Mäyskettä, yhdessäoloa, yökyläilyä. Halloween on hyvä tekosyy sille.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 29 Loka 2015, 07:08

Halloween on Suomessa kovin aliarvostettu ja muutenkin usein aika vajaasti vietetty...
Meillä ei ole mitään tiettyä perinnettä, mutta jotenkin aina pyritään viettämään.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 29 Loka 2015, 08:53

Isovanhemmilla on kurpitsa pihalla. :)
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 29 Loka 2015, 17:53

Joskus ollaan kurpitsalyhtyjä tehty, ja välillä äiti innostuu jotain muitakin koristeita tekemään yms. Ja joinakin vuosina sitten taas meillä ei huomaa mistään että olisi halloween..
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Fnfn » 29 Loka 2015, 23:35

En juhli. Meillä ei koristella. Koulussa myydään jotain halloween-kuppikakkuja.
Olen kerran kunnolla juhlinut.
Muutaman kerran pienemmällä mittakaavalla.
Viime vuonna olin sammua Halloween-bileiden seurauksena eka baarin rappusille ja pakotetun taksimatkan kautta lopulta sammuin kotini keittiöön josta ulkomaalainen kämppikseni oli minuun törmättyään raahannut minut sänkyyn. Mitään muistikuvaa tapahtuneesta ei ole. (Tämä ei ollut kuitenkaan se kunnon halloween: ne oli yhdeksänvuotiaina).

Tänä vuonna ehkä vaan vietän pyhäinmiestenpäivää polttelemalla kynttilöitä. En tee mitään, en tapaa ketään. Voisihan sitä jonkun kauhuelokuvan katsoa, mutta yksin se ei ole kivaa.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 30 Loka 2015, 08:53

HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
RAKASTAN HALLOWEENIA


Minä ja kaverini ajattelimme ruveta halloweenin maahantuojiksi B)
Pääsiäinen on paskaa. Halloween!
Pikkusisarukseni pitävät yhteiset halloweenjuhlat. Minä autan.
Minäkin haluaisin pitää halloweenjuhlat, mutta... ketä muka kutsuisin?
Tahtoisin voida auttaa enemmän niissä juhlissa.
Ikävä kyllä en ole kotona viikolla, joten isosiskoni joutuu tekemään sen homman.
Mitenköhän isoveljeni kestää sen kaiken?
Kasvovärit olisivat jees.
Sitten voisin auttaa enemmän B)
Mutta autan pikkuveljeni asussa.
Tämä meni nyt päiväkirjaksi :)))))
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Loka 2015, 14:07

On tässä muuten sekin hyvä puoli, että tulee vaihteeksi siivottua kunnolla. Mulla on muuten ihan liikaa tavaraa, pakko varmaan hävittää jotain. Siinä vasta pelottava ajatus. Osa näistä kamoista on ollut perheessä jo ennen minua.

Päädyin pukeutumaan hobitiksi. Okei oon liian pitkä ja tukka on jatkuvasti tiellä, mutta caprit on hyvät hobittihousut ja mulla on vihreä villaviitta, sormusten sormus ja semmoinen lorienin lehti. Niin ja pieni miekka.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja morso97 » 31 Loka 2015, 13:23

Meillä halloween ei näy koulussa eikä kotona. Aika turha juhla, mutta sentään hauskempi kuin joulu tai pääsiäinen.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Assassin » 31 Loka 2015, 14:54

Kyllä meillä halloweeniä vietetään! Koristeita ympäri taloa ja syödään helvetisti herkkuja. Juu on aika kiva juhla loppujen lopuksi.
Onko tylsää? Klikkaa tätä
Avatar
Assassin
 
Viestit: 67
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:47

Re: Halloween

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 31 Loka 2015, 20:49

Mikä Halloween?

Ai se on nyt? No voin sytyttää kynttilän, jos tuo syttyy.

Ei meillä juhlita kotona mitenkään, koulussa (ainakin peruskoulussa) on ollut jotain "kauhukäytäviä", mutten tiedä meidän lukiosta tänä vuonna, kun olin pari päivää kuolemassa kotona.

Halloween on Suomessa melko materialistinen juhla. Se olisi kivempaa sellaisena, että kavereiden kanssa syötäisiin jotain epäterveellistä, katsottaisiin (kauhu)elokuvia ja pelattaisiin korttia yömyöhään. Ehkä jotain kummitusjuttuja, mutten tiedä kiinnostaako ne tässä iässä.

No ehkä osa tekeekin noin, mutta minulla ei vain ole elämää.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron