Miten meni ystävänpäivä?

Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 15 Helmi 2015, 18:21

Otsikko kertoo kaiken oleellisen. ^^
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Helmi 2015, 18:24

Oli vähän "erilaisempi" ystävänpäivä, mutta kävi se näinkin. Yleensä olen oikein juhlistanut toisen parhaan ystäväni kanssa ystävänpäivää, mutta nyt hän oli niin väsynyt vanhojentanssien takia, ettei ollut oikein ihmistuulella ja vain piipahti meidän luona. Mutta vietin onneksi ystävänpäivää toisen parhaan ystäväni ja siskoni kanssa, vaikka oishan se toki ollut kivaa jos toinekin ystäväni olisi ollut joukon jatkona  Mutta nään tuota toista parasta ystävääni nykyään niin harvoin, niin ei haittaa, että hän sai jakamattoman huomioni  Oli hauskaa, juteltiin, syötiin, pelattiin muuttuvaa labyrinttiä (revettiin niin täysin, siis kun meillähän on yleensä tapana tehdä niistä meille sattumalta jaetuista korteista lopulta tarina: minun kertoi rikkaasta, mutta ei kovin viehättävästä juutalaisnaisesta, jonka kotona oli hiiriä, hämähäkkejä, hyttysiä...) ja suunniteltiin sitä, kun me mennään sen luona käymään maaliskuussa.
Vieras
 

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Helmi 2015, 18:25

+ näin tätini.

- Fnfn
Vieras
 

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 15 Helmi 2015, 18:42

Leivoin lähes koko päivän ja olin yksin, koska kaikki olivat muiden ystäviensä kanssa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 15 Helmi 2015, 19:48

Matkustin puoli kahdrksasta Helsinkiin ja sieltä laivalla auton kansa Ruotsiin. Nyt olen Ruotsissa j kirjoitan tätä viestiä palaneilla sormillani.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja Santiny » 15 Helmi 2015, 19:51

Voitettiin yksi ottelu, olisi siis huonomminkin voinut käydä. Illalla vielä katsottiin melodifestivalenia, ei siis huono päivä ollenkaan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja VeH » 15 Helmi 2015, 19:56

Meni hyvin normaalisti. Silti hyvä päivä, vaikka olinkin vain tietokoneella. Parasta, että ei ollut koulua!! :D
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja morso97 » 15 Helmi 2015, 20:27

Tulin kotiin wanhojen jatkoilta (porukka oli koko bussimatkan aika hiljaisella tuulella krapulan takia) ja loppupäivän vain löhöilin sängyssä. Ei siis ollut kovinkaan sosiaalinen päivä.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja Herra X » 15 Helmi 2015, 20:37

morso97 kirjoitti:Tulin kotiin wanhojen jatkoilta (porukka oli koko bussimatkan aika hiljaisella tuulella krapulan takia) ja loppupäivän vain löhöilin sängyssä. Ei siis ollut kovinkaan sosiaalinen päivä.


Jos olet ryypännyt, minun on nuhdeltava sinua. Olet kirjoittanut olevasi vasta 17-vuotias, joten et saisi ryypätä.
Herra X
 

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja morso97 » 15 Helmi 2015, 20:49

Herra X kirjoitti:
morso97 kirjoitti:Tulin kotiin wanhojen jatkoilta (porukka oli koko bussimatkan aika hiljaisella tuulella krapulan takia) ja loppupäivän vain löhöilin sängyssä. Ei siis ollut kovinkaan sosiaalinen päivä.


Jos olet ryypännyt, minun on nuhdeltava sinua. Olet kirjoittanut olevasi vasta 17-vuotias, joten et saisi ryypätä.


Olin yksi harvoista jotka eivät "maistelleet" :D
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja Herra X » 15 Helmi 2015, 20:53

morso97 kirjoitti:
Herra X kirjoitti:
morso97 kirjoitti:Tulin kotiin wanhojen jatkoilta (porukka oli koko bussimatkan aika hiljaisella tuulella krapulan takia) ja loppupäivän vain löhöilin sängyssä. Ei siis ollut kovinkaan sosiaalinen päivä.


Jos olet ryypännyt, minun on nuhdeltava sinua. Olet kirjoittanut olevasi vasta 17-vuotias, joten et saisi ryypätä.


Olin yksi harvoista jotka eivät "maistelleet" :D


Hyvä. :thumbup:
Herra X
 

Re: Miten meni ystävänpäivä?

ViestiKirjoittaja icepicked » 15 Helmi 2015, 20:56

Olin koneella, puhuin rivoja tuttavani kanssa. Eipä siinä kovasti ystävänpäivän henkeä ollut, mutta kelvatkoon nyt.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron