Olen täälllä 24/7

Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 01 Tammi 2016, 11:54

Joo.

Olin koko kesän ja syksyn pitkällä tauolla, josta en ilmoittanut. Takaisinpaluu kesti kauan, koska whatsapp-ryhmän kautta itseeni Pulinoiden tunnelmaa. Ilman sitä olisin tullut hulluksi ja alkanut roikkua Pulinoissa kuin narkkari huumeissa. Niin, Pulinat on koukuttavaa huumetta. Vaikka koittaisi lopettaa ja "pysyä kuivilla", aina tänne palaa. Salaa ja vaivihkaa, tai kaikille kertoen, miten vain. Jos onnistuu piinaavan kauan olemaan erossa, ehkä onnistuukin lopettamaan, en tiedä. Ei ole omakohtaista kokemusta sellaisesta. :D

Mutta niin, kuitenkin. Palasin tänne sitten. Luin uusimpia keskusteluita, "nuuhkin ilmapiiriä". Aloin itsekin kirjoittelemaan taas viestejä. Palasin taas jokapäiväiseen "pulisemiseen." Olin taas 100% mukana toiminnassa. Selasin whatsapp-viestitkin tarkemmin läpi, enkä vain sieltä täältä.

Pääaihe kuitenkin: olen täällä koko ajan. Mitä vain koneella teenkin, Pulinat on aina auki toisella välilehdellä. Päivitän sen viiden minuutin välein, jos olisi tullut uutta luettavaa. Kun uudet on luettu, alan selata ikivanhoja keskusteluja, kunhan vain voin olla täällä.

Katson paikallaolijoita. Näen siellä oman nimeni. Välillä sinne ilmestyy muitakin. Joskus siellä on yksi lisäkseni, ja sinne tulee kohta pari lisää. Näky lämmittää sydäntäni. Menen toiselle välilehdelle katsomaan Facebookia. Pian päivitän taas Pulinat. Ja mitä sitten? Olenkin jälleen taas yksin Pulinoissa.

Muut vain piipahtavat täällä. Katsovat uudet keskustelut, ehkä kommentoivat jotain. Sitten he lähtevät jatkamaan elämäänsä.
Ja minä olen koko ajan paikalla.
Vakkareita tulee paikalle, sitten he lähtevät paikalta. Mutta minun nimeni näkyy lähes koko ajan paikallaolijoissa. Olen Pulinoiden vanki.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja <Empty> » 01 Tammi 2016, 12:31

Jos Pulinat on huume, toivon Rikalle kuntoutusta.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 01 Tammi 2016, 12:58

Minäkin olen täällä koko ajan. Koneella ollessani välilehti on aina auki, mutta kännykällä se on vaikeampaa...
<Empty> kirjoitti:Jos Pulinat on huume, toivon Rikalle kuntoutusta.

Lol.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Fnfn » 01 Tammi 2016, 13:34

Minullakin on Pulinat lähestulkoon aina välilehdellä auki ja minusta tuntui varsinkin parin viime päivän aikana että olen nimeni on roikkunut tuossa koko ajan :mrgreen: No, ei eilen mutta...
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja biologinalku » 01 Tammi 2016, 14:41

Minäkin käyn täällä hyvin usein. Aika monesti täällä on joku paikalla, mutta kukaan ei vain kirjoita mitään, mikä on vähän tylsää.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Ihaa » 01 Tammi 2016, 15:46

Minä en ole täällä koko aikaa. En jaksa lukea mitä kirjoitatte, koska lukeminen on hidasta. Ja sitten en aina kirjoittelekaan, kun ei ole asiaa. Mutta kyllä minä teitä kaikkia silti aina rakastan :heart:
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Assassin » 01 Tammi 2016, 18:37

Käyn täällä yleensä päivittäin mutta kirjoittelen vain harvoin.
Onko tylsää? Klikkaa tätä
Avatar
Assassin
 
Viestit: 67
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:47

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 02 Tammi 2016, 01:03

Assassin kirjoitti:Käyn täällä yleensä päivittäin mutta kirjoittelen vain harvoin.


Niin minäkin. (:
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 02 Tammi 2016, 02:13

Minä olen täällä, mutta vain koska 2 tärkeetä mussukkaa. <3 <3 <3 + se yks, jotai en tiiä.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Ihaa » 02 Tammi 2016, 10:39

Yurika_ kirjoitti:Minä olen täällä, mutta vain koska 2 tärkeetä mussukkaa. <3 <3 <3 + se yks, jotai en tiiä.

Bilse ja Ali? :lol: Ja sitten vielä öö vaikka Siilö? Okei aika kaukaa haettua
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 02 Tammi 2016, 10:44

Fufu kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Minä olen täällä, mutta vain koska 2 tärkeetä mussukkaa. <3 <3 <3 + se yks, jotai en tiiä.

Bilse ja Ali? :lol: Ja sitten vielä öö vaikka Siilö? Okei aika kaukaa haettua


Ekat oikein.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja biologinalku » 02 Tammi 2016, 15:41

Yurika_ kirjoitti:
Fufu kirjoitti:
Yurika_ kirjoitti:Minä olen täällä, mutta vain koska 2 tärkeetä mussukkaa. <3 <3 <3 + se yks, jotai en tiiä.

Bilse ja Ali? :lol: Ja sitten vielä öö vaikka Siilö? Okei aika kaukaa haettua


Ekat oikein.


Älähän nyt, tunnen oloni imarrelluksi.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja biologinalku » 02 Tammi 2016, 15:43

Nyt muuten asetan haasteen kaikille stalkkerivakkareille:

Kirjoittakaa jotain, tehkää uusia aloituksia tai kommentoikaa! Kyllä tästä maailmasta sanottavaa löytyy.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Ihaa » 02 Tammi 2016, 23:34

biologinalku kirjoitti:Nyt muuten asetan haasteen kaikille stalkkerivakkareille:

Kirjoittakaa jotain, tehkää uusia aloituksia tai kommentoikaa! Kyllä tästä maailmasta sanottavaa löytyy.

Saanko keksin? Tein tänään kaksi noin suunnilleen järkevää ketjua.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja biologinalku » 03 Tammi 2016, 19:38

Fufu kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Nyt muuten asetan haasteen kaikille stalkkerivakkareille:

Kirjoittakaa jotain, tehkää uusia aloituksia tai kommentoikaa! Kyllä tästä maailmasta sanottavaa löytyy.

Saanko keksin? Tein tänään kaksi noin suunnilleen järkevää ketjua.


Olepa hyvä vaan.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 03 Tammi 2016, 20:03

Olen wapissa enemmän paikalla, mutta minulla ei ole aikaa olla koneella juurikaan ja puhelimella Pulinat eivät vain pelaa (oli teema mikä hyvänsä).
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja <Empty> » 03 Tammi 2016, 22:07

Kurpizza kirjoitti:Olen wapissa enemmän paikalla, mutta minulla ei ole aikaa olla koneella juurikaan ja puhelimella Pulinat eivät vain pelaa (oli teema mikä hyvänsä).



Kyse on siis puhelimestasi.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 04 Tammi 2016, 11:33

biologinalku kirjoitti:
Fufu kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Nyt muuten asetan haasteen kaikille stalkkerivakkareille:

Kirjoittakaa jotain, tehkää uusia aloituksia tai kommentoikaa! Kyllä tästä maailmasta sanottavaa löytyy.

Saanko keksin? Tein tänään kaksi noin suunnilleen järkevää ketjua.


Olepa hyvä vaan.


Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Olen täälllä 24/7

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 04 Tammi 2016, 12:38

Minulla tämä menee jaksoissa. Joskus olen huippuaktiivinen, mutta sitten toisaalta saatan kadota pikäksikin aikaa.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron