American Horror Story

American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 02 Helmi 2016, 13:44

Ilmeisesti ainakin kolme ihmistä tällä foorumilla on katsonut AHS:ia niin eiköhän siitä voi nostaa pienen keskustelun pystyyn :? Tai sit pidän monologia. Ei spoilereita (paitsi spolerimerkinnän takana)! Olen ehkä saattanut tehdä tästä keskustelun joskus.

Oletteko katsoneet American Horror Storya? Mitä pidätte siitä? Mikä kausi on suosikkinne ja mikä inhokkinne? Oletteko katsoneet kaikki kaudet vai vain joitain? Oletteko katsoneet viitoskautta? Onko teillä suosikkihahmoja? Mitä mieltä olette Lady Gagasta?

Minä olen katsonut kaudet 1,2,3 ja melkein 5. Freak Showta menen nyt Suomen tahtiin. Murder Housen katsoin silloin kun se tuli Suomessa telkkarista, mutta Asylumin ja Covenin katsoin Netflixistä, Hotelia muualta netistä.

Murder House on pelottanut minua kausista eniten, mutta toisaalta koko konsepti oli minulle muutenkin erittäin uusi vielä silloin. Muistan, että olin puolet kauhesta ihan kankeana mutta lopulta se ei pelottanut minua enää juuri ollenkaan (paitsi se alku...). Mutta Asylum on ehdottomasti lempparikauteni! Se on ihanan synkkä, jännittävä ja siinä on ehein tarina mikä kietoutuu Lanan ja sen nunnien mielisairaalan ympärille. Rakastan mielisairaaloita.

Inhokkini on ehdottomasti Coven. Se ei ollut ollenkaan pelottava ja tarina ei ollut kovin eheä. Samalla tavalla kuin Asulymissa tarinan jujun ymmärsi lopussa, Covenissa ei tullut sellaista "aaaaaaa" -elämystä. Se oli aika meh. Kuitenkin Coven näyttää olevan tosi monien lempikausi, niin voitte yrittää kertoa minulle jotain mikä minulta on ehkä mennyt ohi :shock:

Freak Show on tosi monien inhokkikausi, mutta en usko että se voi olla huonompi kuin Coven. Mitä olen nuo pari jaksoa katsonut, niin olen siitä ainakin enemmän innoissani kuin Covenista. Lisäksi se on parhaan ystäväni lempikausi, joten uskon, että minäkin löydän siitä jonkin ulottuvuuden, mistä pidän. Nyt pidän ainakin ideasta ja se on jotenkin ihanan "surrealistinen". Surrealistinen on erittäin väärä sana, mutta en keksi nyt parempaakaan.

Hotel on hyvä mutta siinä on liian vähän Sarah Paulsonia ja Jessica Langea ei ollenkaan :( Mutta tykkään erittäin paljon sen tunnelmasta! Ja aloituskin on hieno.

Lempikauteni:
1. Asulym
2. Hotel
3. Murder House
4. Coven

Saa nähdä mihin väliin tungen Freak Shown.

Introt 1-5

Lempi-introni:
1. Asulym
2. Hotel
3. Freak Show
4. Coven
5. Murder House

Lempihahmoni ovat kaikki Jessica Langen hahmot ja Sarah Paulsonin hahmot ovat myös hyviä, etenkin Lana ja Sally. Niistä kaksosistakin tykkään :D
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 02 Helmi 2016, 14:05

Ensimmäinen kausi on paras, mutta rakastan kolmosen introa.
Kolmonen on toiseksi lempparini.
Kakkosesta en oikein muista mitään.
Enkä tiedä niiden näyttelijöiden nimiä. Tykkään sen joka näyttelee Judya hahmoista.
Netflixiin saisi tulla enemmän kausia.
Spoiler: näytä
Ne loppuvat aina niin että kaikki kuolevat...


P.S. SPALDING ON KUUMA
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 02 Helmi 2016, 14:29

Judya näyttelee Jessica Lange :)

Spaldingin näyttelijä on parhaimmillansa vitoskaudella :heart:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 02 Helmi 2016, 15:06

Fnfn kirjoitti:Spaldingin näyttelijä on parhaimmillansa vitoskaudella :heart:

HNNNNGH MISTÄ SEN VOI KATSOA?
(Paitsi ettei se näyttelijä itsessään ole kuuma. Spalding on.)
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 02 Helmi 2016, 15:43

Ebzuli kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Spaldingin näyttelijä on parhaimmillansa vitoskaudella :heart:

HNNNNGH MISTÄ SEN VOI KATSOA?
(Paitsi ettei se näyttelijä itsessään ole kuuma. Spalding on.)

Mä katon

Spoiler: näytä
couchtuner.city ja sieltä sit Vspot tai Vodlocker


Mut ei oo tekstityksiä.
Ja siinä se on

Spoiler: näytä
Liz Taylor
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja icepicked » 02 Helmi 2016, 16:20

Voisin katsoa ihan vain nähdäkseni, miten ne käsittelivät tosielämästä ottamiaan vaikutteita.

Kuva
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Atrytone » 02 Helmi 2016, 22:38

Katsoin ensimmäisen kauden ensimmäisen jakson. Olin pettynyt ja unohdin koko sarjan.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 05 Helmi 2016, 19:26

Olen katsonut ykköskauden, ja muutaman jakson kakkoskaudesta. Rakastin ensimmäistä kautta, ja niin rakasti Neljäskin. Ja Tate on kuuma! :heart:
Ekan kauden jälkeen kakkoskausi oli vähän pettymys, jonka takia jätin sen kesken.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 06 Helmi 2016, 12:41

alice_dolly kirjoitti:Olen katsonut ykköskauden, ja muutaman jakson kakkoskaudesta. Rakastin ensimmäistä kautta, ja niin rakasti Neljäskin. Ja Tate on kuuma :heart:
Ekan kauden jälkeen kakkoskausi oli vähän pettymys, jonka takia jätin sen kesken.

Minäkin ajattelin jättää kakkosksuden kesken, mutta ajattelin että se alku vain saattaa olla vähän tylsä. Ei se mitenkään erityisen hyvä kausi ollut, mutta ihan hyvä silti.

Tate ei ulkoisesti ole niin kuuma, mutta pidin sen luonteesta. Sen luonne on kuuma. :D
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 06 Helmi 2016, 14:07

Mutta.... mutta kakkoskausihan on paras :crying: :heart: Mutta niin, kakkoskausi ja ykköskausi on aika erilaisia ja eri ihmisiin vetoaa eri asiat. Ehkä Atrytone tykkäisi kakkoskaudesta jos ykköskausi ei napannut :angel: Se on yksi AHS:n paras puoli, että joka kaudella tarina vaihtuu. Esim. mä rakastin kakkoskautta yli kaiken kun taas Alice ei jaksanut katsoa sitä loppuun ja musta taas kolmoskausi oli aika tylsä ja huono kun taas Ebzu tykkäsi siitä ja aika monien mielestä neloskausi on yksi huonoimmista kausista kun taas se on mun parhaan ystävän lempikausi. Vähän jokaiselle jotakin siis!

Mistä kakkoskausi kertoo? Pientä spoileria: 1960-luvulle sijoittuen eräs homoseksuaali nainen työskentelee reportterina tms. lehdessä ja menee tekemään juttua eräästä murhaajasta mielisairaalaan, mutta joutuukin lopulta itse sinne potilaaksi ja haluaa lopulta tehdä jutun lehteen itse mielisairaalasta, paljastaakseen sen kauheudet.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 06 Helmi 2016, 22:58

Fnfn kirjoitti:Mutta.... mutta kakkoskausihan on paras :crying: :heart: Mutta niin, kakkoskausi ja ykköskausi on aika erilaisia ja eri ihmisiin vetoaa eri asiat. Ehkä Atrytone tykkäisi kakkoskaudesta jos ykköskausi ei napannut :angel: Se on yksi AHS:n paras puoli, että joka kaudella tarina vaihtuu. Esim. mä rakastin kakkoskautta yli kaiken kun taas Alice ei jaksanut katsoa sitä loppuun ja musta taas kolmoskausi oli aika tylsä ja huono kun taas Ebzu tykkäsi siitä ja aika monien mielestä neloskausi on yksi huonoimmista kausista kun taas se on mun parhaan ystävän lempikausi. Vähän jokaiselle jotakin siis!

Mistä kakkoskausi kertoo? Pientä spoileria:
Spoiler: näytä
1960-luvulle sijoittuen eräs homoseksuaali nainen työskentelee reportterina tms. lehdessä ja menee tekemään juttua eräästä murhaajasta mielisairaalaan, mutta joutuukin lopulta itse sinne potilaaksi ja haluaa lopulta tehdä jutun lehteen itse mielisairaalasta, paljastaakseen sen kauheudet.

Tykkäsin kakkoskaudesta oikeastaan aika paljonkin.
Tykkäsin myös ykköskaudesta hyvin paljon
Kolmoskakusi oli ehkä lempparini, en ole varma. Saattaa johtua siitä että en muista toisista yhtä paljoa kuin siitä, koska katsoin sen viimeksi.
Spoiler: näytä
P.S. Spalding on kuuma.

Muista btw laittaa spoilerijuttu aina kun spoilaat, ettei joku altistu spoilaukselle epähuomiossa. :)
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 07 Helmi 2016, 00:00

Anteeksi :( Pidin sitä vaan sellaisena "dvd:n takakansiteksti" -spoilerina minkä tarkoitus on tavallaan myydä. Tuo mitä kerroin tulee ilmi parin ekan jakson aikana ja tavallaan laittaa homman aluille.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 07 Helmi 2016, 09:06

Fnfn kirjoitti:Anteeksi :( Pidin sitä vaan sellaisena "dvd:n takakansiteksti" -spoilerina minkä tarkoitus on tavallaan myydä. Tuo mitä kerroin tulee ilmi parin ekan jakson aikana ja tavallaan laittaa homman aluille.

Ei se minua haittaa. XD tajusin vasta nyt kuinka vittuilevalta tuo ':)' näyttää... :D
Mutta jotkut ovat spoilausyliherkkiä. Mietin vain heidän parastaan. ♡
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 07 Helmi 2016, 15:23

American Horror Story is when Americans have no hamburger.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 11 Helmi 2016, 19:52

Ebzuli kirjoitti:Tate ei ulkoisesti ole niin kuuma, mutta pidin sen luonteesta. Sen luonne on kuuma. :D


Mun mielestä sekä ulkonäkö että luonne!

Siis mulla ehkä eniten muitten kausien katsomisessa tökkii se, että näyttelijät on suurilta osin samat. Kakkoskauden "Tate" on todella ei-kuuma! Ja sydämeni repeytyy kahtia kun niiden hahmojen luonteet ja kaikki on ihan erilaisia kaudesta riippuen. Jopa se, kun niillä on eri nimet, tuntuu hirveältä. Hyrr. En pysty katsomaan.

Katsoin viime viikonlopun aikana ekan kauden uudestaan, se tuntui paljon ymmärrettävämmältä toisella kerralla. :D Sitten koitin katsoa kolmoskautta, mutta se vaikutti huonolta. Ei mikään Tylypahka oikein nappaa. Voisin taas koittaa katsoa kakkoskautta jossain vaiheessa, pääsin viimeksi vasta viidenteen jaksoon.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 11 Helmi 2016, 20:28

alice_dolly kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:Tate ei ulkoisesti ole niin kuuma, mutta pidin sen luonteesta. Sen luonne on kuuma. :D


Mun mielestä sekä ulkonäkö että luonne!

Siis mulla ehkä eniten muitten kausien katsomisessa tökkii se, että näyttelijät on suurilta osin samat. Kakkoskauden "Tate" on todella ei-kuuma! Ja sydämeni repeytyy kahtia kun niiden hahmojen luonteet ja kaikki on ihan erilaisia kaudesta riippuen. Jopa se, kun niillä on eri nimet, tuntuu hirveältä. Hyrr. En pysty katsomaan.

Katsoin viime viikonlopun aikana ekan kauden uudestaan, se tuntui paljon ymmärrettävämmältä toisella kerralla. :D Sitten koitin katsoa kolmoskautta, mutta se vaikutti huonolta. Ei mikään Tylypahka oikein nappaa. Voisin taas koittaa katsoa kakkoskautta jossain vaiheessa, pääsin viimeksi vasta viidenteen jaksoon.


Alice, rakkaani. Missä olet ollut?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 23 Touko 2016, 23:31

HAISTAKAA VITTU. VIHAANVIHAANVIHAAN.
(Jos olet henkilö, joka ei tykkää spoilaantua eikä ole katsonut neloskautta, niin tuo "spoiler" lukee tuossa ihan tarkoituksella.)
Spoiler: näytä
Olen neloskauden viimeisen jakson puolivälissä ja VIHAANVIHAANVIHAAN TÄTÄ KOKO SARJAA.
ENSIN LEMPIHAHMONI (Klovni) KUOLEE. SITTEN LAITETAAN MINUT KIINTYMÄÄN HAHMOIHIN JA KERROTAAN NIIDEN ELÄMÄNTARINAT JA SITTEN HELVETTI SOIKOON TAPETAAN KAIKKI. VIHAAN TÄTÄ SARJAA YLI KAIKEN, EI. NOIN. SAA. TEHDÄ.
JA MIKSI MA PETITENKIN PITI KUOLLA? JA ETHELIN? JA VITTU KAIKKIEN?
MIKSI KAIKKI TAPETTIIN?

EN TYKÄNNYT SIITÄKÄÄN, KUINKA PEPPER HEITETÄÄN KAKKOSKAUDELLE. JA MIKSI KAIKKI PÄÄTTYY NIIN HUONOSTI? TÄSSÄ EI OLE MITÄÄN IDEAA. VIHAAN. TÄTÄ. SARJAA. NIIN. PALJON.

AAAAAAAGH

(Minä muuten oikeasti melkein itkin kun Klovni kuoli)


Rakastan muuten neloskauden introa ja se on lempikauteni nyt. (:
Turha odottaa että muistaisin noiden kausien nimiä, paitsi noh, Freak show on aika helppo
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja kiekkoilija94 » 24 Touko 2016, 21:15

Katsoin joskus pari jaksoa mutta kyllästyin aika nopeasti.
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that. - Albus Dumbledore
Avatar
kiekkoilija94
The most excellent Potions master
 
Viestit: 327
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 19:23
Paikkakunta: Turenki, Kanta-Häme, Etelä-Suomen Lääni

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ihaa » 28 Touko 2016, 17:17

Olen katsonut kolme ensimmäistä kautta. Kausi kaudelta ne ovat olleet vain isompi pettymys. Ensimmäisessä juoni ei ollut monilta osin eheä ja monissa jaksoissa ei tapahtunut juuri mitään. Toisessakin oli vähän sitä ongelmaa, ettei juoni edistynyt, mutta se oli kuitenkin enemmän mieleeni. Kolmas oli kahteen edelliseen nähden aika huono.

Ja kun sarjan nimi on American Horror Story... American Random Story olisi parempi nimi, koska toinen ja kolmas kausi varsinkaan eivät osanneet olla pelottavia missään muodossa ja tarinat olivat aika randomeita.

Omia suosikkejani hahmojen osalta on Misty Day ja Kit Walker. Ja no, eivätkös niitä näyttelevät ole ainakin kolmessa ensimmäisessä kaudessa? Tykkään heidän kaikista rooleistaan. Mutta näyttelijänä paras on ehdottomasti Jessica Lange. Hänen roolihahmonsa ovat kaikki hyviä ja silmäänpistäviä, mutta loppupelissä aika samanlaisia. Näyttelijänä hän kuitenkin on hyvin onnistunut.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 28 Touko 2016, 18:52

Okei! Nyt olen katsonut Freak Show'ta aika paljon. Olen saanut katsottua halloween-jaksoihin asti, ja sitten tyssäsi. Katsominen jäi, koska itseäni ällöttää liikaa ne friikit... ei vain voi mitään. Tulee paha olo. Mutta voisin kokeilla kakkoskautta uudelleen.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Touko 2016, 19:18

Minäkin olen katsonut nyt Freak Shown loppuun :thumbup: Tosin minulta taisi vahingossa jäädä yksi jakso välistä, pitää katsoa se vielä jos niin on tapahtunut.

Itse tykkäsin Freak Showsta vaikka sitä ovat jotkut parjanneet. Tottahan se on, ettei se kausi ole yhtään pelottava, mutta yleensä ottaenkaan en pidä sitä pääasiana kauhusarjoille, elokuville kylläkin. Tosin elokuvissakin, kuten myös sarjoissa, tarina on pääosassa. En esimerkiksi pelännyt Saw -leffoja ollenkaan mutta oli ne periaatteessa aika nerokkaita, ainakin se eka leffa 8-) Tosin asiaan saattoi vaikuttaa oma odotushorisonttini joten yllätyin positiivisesti. Freak Show oli kuitenkin suhteellisen eheä kokonaisuus. Se oli surulline ja haikea kausi. Ja kaunis! Se, Asulym ja Hotel ovat ehkä esteettisimmät kaudet so far.

Hotelia en ole vielä katsonut loppuun, koska sekosin jossain vaiheessa jaksojen järjestyksestä ja sitten tuli koulukiireet ja stressi :roll: No, kesälomalla sitten, muutama jakso siinä on enää jäljellä.

Lempi kauteni:

1. Asulym
2. Hotel
3. Freak Show
4. Murder House
5. Coven

Hotel on nyt vielä kakkosena, tosin en tiedä enää...
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 29 Touko 2016, 05:55

Olenko ainoa jonka lemppareita eivät ole Jessica Langen hahmot??
Ne hahmot ovat ulkoisesti liian... itsekkäitä. Ilkeitä. Niiden hahmojen tarinat kiinnostaa, mutta muille hahmoille näkyvä hahmo on kamala.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ihaa » 29 Touko 2016, 08:32

Ebzuli kirjoitti:Olenko ainoa jonka lemppareita eivät ole Jessica Langen hahmot??
Ne hahmot ovat ulkoisesti liian... itsekkäitä. Ilkeitä. Niiden hahmojen tarinat kiinnostaa, mutta muille hahmoille näkyvä hahmo on kamala.

Minun suosikkejani eivät ole Jessica Langen hahmot, vaan Misty Day ja Kit Walker. Mutta näyttelijänä pidän eniten Jessica Langesta, koska hänessä on särmää ja hän on hyvä näyttelijä. Hänen hahmonsa ovat kyllä ikävän samanlaisia.

Vähän spoilausta kolmoskaudesta
Spoiler: näytä
Minua harmitti kovasti, kun Misty Day kuoli. Tosin juonen kannalta se oli vaan hyvä. Misty Day vaan on näistä hahmoista paras.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 29 Touko 2016, 09:24

Mutta Jessica Langen hahmot ovat juurikin "ilkeytensä" takia niin kiehtovia. Ykköskausi on ainoa, minkä olen kokonaan katsonut, mutta siinä Constance osaa olla kylmä ja kolkko, mutta välillä huomaa heikkoutta ja suorastaan kiltteyttä hänen luonteessaan. Tällaista roolia on varmasti hankala näytelläkin, minkä takia Jessica on huippu. Lisäksi hänen hahmonsa jäävät mieleen, ja ovat ennalta-arvaamattomia. Välillä ne vaikuttavat suorastaan mielenvikaisilta. Itsekkäässä maailmassa itsekäs pärjää - kuka ihailee kiltteyttä?
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 29 Touko 2016, 21:06

alice_dolly kirjoitti: Itsekkäässä maailmassa itsekäs pärjää - kuka ihailee kiltteyttä?

Minä. Klovni, Bette ja Spalding ovat lempi hahmojani ja he ovat kilttejä.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 31 Touko 2016, 20:36

Yleensä ottaen tykkään enemmän ilkeistä hahmoista, mutta myös kilteistä, Bette oli esimerkiksi ihana. Ilkeissä hahmoissa näkee yleensä vaan jotenkine enemmän hahmokehitystä ja syvyyttä, koska ne tavallaan on niin viallisia ihmisiä. Mutta esimerkiksi Bette oli ihanan naiivi mutta hänessä on myöskin syvyyttä ja vahvuutta. Sama Lanassa, tosin Lanasta ei todellakaan tiedä onko hän kiltti vai ei. Mielestäni Lanassa oli oikeastaan juuri mielenkiintoista, että hänet näytetään ensin varsin hyvänä ihmisenä ja uhrina, mutta lopulta hänestä tulee melkein julma ja kylmä ihminen, johon kokemukset ovat vaikuttaneet jotenkin... tyhjentävästi tai kovettavasti.

Jessica Langen hahmot ovat vahvoja ja jokseekin katkeroituneita, ei yksiomaan pahoja.

Oletteko kuulleet siitä helvetti -teoriasta? :?
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 31 Touko 2016, 22:36

Mistä helvettiteoriasta?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Fnfn » 01 Kesä 2016, 20:36

Ebzuli kirjoitti:Mistä helvettiteoriasta?

Siis, että kaikki kaudet nivoutuvat yhteen niin, että hahmot vain kiertäisi helvetissä eri tasoilla kuten Danten Jumalallisessa näytelmässä. Jokaisella kaudella olisi oma teema, kuten himo.

Tässä siitä suomenkieliseltä sivustolta:

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/america ... sa/5691630
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 01 Kesä 2016, 20:53

Kaudethan nivoutuvat yhteen osittain muutenkin. Hahmoja ja muuta pientä. Halloweenkin on aina jotenkin tavallista erityisempi....

Spoiler: näytä
Sitä paitsi freak showssa suuri osa pääsi jo hyvään tuonpuoleiseen.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: American Horror Story

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Kesä 2016, 22:30

[quote="jokutyyppi19"]Kaudethan nivoutuvat yhteen osittain muutenkin. Hahmoja ja muuta pientä. Halloweenkin on aina jotenkin tavallista erityisempi....

[spoiler]Sitä paitsi freak showssa suuri osa pääsi jo hyvään tuonpuoleiseen.[/spoiler][/quote]
Aivan aivan! :thumbup:
Vieras
 


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron