Pohdinta-kysymys

Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Maalis 2016, 10:13

Jos saisit muuttaa itsestäsi yhden piirteen, niin mikä se olisi ja miksi ja miten muuttaisit sitä?

Ketjun tarkoitus siis on, että kerrotaan ja perustellaan, minkä yhden fyysisen tai...ööö...henkisen? piirteen muuttaisi itsessään, jos olisi mahdollisuus.

Tarkoitus on siis kertoa, mikä ja miksi.

Voi myös kertoa, jos ei halua muuttaa itsessään mitään. Jos vaikka muutkin haluavat saavuttaa samanlaisen itseymmärryksen.

Vastaan itse illemmalla.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Maalis 2016, 10:15

Hox; kohta "miten" ei välttis tarkoita, että millä keinoin muuttaisit, vaan että "mihin suuntaan".

Selventäköön joku, en osaa.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Santiny » 27 Maalis 2016, 10:20

Haluaisin olla ahkera tai ainakin vähemmän laiska. Elämä olisi paljon helpompaa, jos en jättäisi kaikkea viime tinkaan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 27 Maalis 2016, 10:22

Jos saisin muuttaa yhtä piirrettä, se olisi varmaan sosiaalisuus. Työelämässä olisi hyötyä olla sosiaalisempi. Olen aika sisäänpäinkääntynyt ja en ole kovin hanakasti lähtemässä mihinkään sosiaalisiin juttuihin. Arkinen jutustelu ei ole oikein minun alaani, en keksi mitään turhanpäiväistä sanottavaa. En kuitenkaan haluaisi olla mikään ulospäinsuuntautunut sosiaalinen hihittäjä ja hösöttäjä, joka ei paljon mieti sanomisiaan ennen kuin ne tulevat jo suusta ulos.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Maalis 2016, 10:25

Jos haluaisin muuttaa itseäni, olisin sen kyllä tehnyt. Mielestäni ihmisellä vain on oikeus olla se mikä on. Jos muuttaisin henkisiä piirteitäni, en olisi minä. Eikä minussa mikään kaipaa muutosta. Fyysisestikin olen mielestäni oikein hyvä. Kunto ei vielä ole ihan niin hyvä kuin voisi, mutta minulla on kaikki edellytykset kehittää sitä niin pitkälle kuin haluan. Ulkonäössänikään en näe mitään järkeä tehdä muutoksia. Jos tietäisin omaavani jonkin perinnöllisen alttiuden jollekin taudille, poistaisin sen. Kuitenkaan minulla ei sellaista ole tiedossa, joten jäisin juuri tällaiseksi, koska kuolevaisuuden poistaminen ei taida enää olla ihan ketjun tarkoituksen rajoissa....
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Maalis 2016, 11:04

Minä muuttaisin ehdottomasti tapaani suhtautua asioihin. Etten ottaisi asioita liian raskaasti, koska se käy jaksamiseni päälle (ja kun minä en jaksa, ei kukaan jaksa minua). Luulen, että surkea asenteeni aiheuttaa enemmän ongelmia kuin mikään muu. Suhtaudun myös ongelmiini niin hankalasti, etten muka sitten kykene tekemään mitään.

Tämän muuttaminen ei kyllä onnistu hetkessä ja välillä otan vitusti takapakkia. (;
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 27 Maalis 2016, 12:46

Saanko valita useamman kuin yhden?

Tekisin itsestäni kauniimman. Ehkä suurentaisin huulia tai parantaisin näköni tai huonon ihoni. Vihaan olla tämän näköinen, se huonontaa itsetuntoani ja huono itsetunto taas vaikuttaa kaikkeen muuhun.
Tekisin itsestäni sosiaalisemman. Tai enemmänkin ehkä sosiaalisesti lahjakkaamman tai hauskemman. Ihmiset usein vaan vituttavat minua, niin olisi helpompaa jos jaksaisin niitä paremmin.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 27 Maalis 2016, 13:09

Olisin hyvän näköinen! Koska silloin olisin suosittu ja voisin postata söpöjä kuvia itsestäni instaan! Ja silloin kaikki tykkäisivät minusta, ja ihastukset ihastuisivat takaisin!
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 27 Maalis 2016, 13:35

Yurika_ kirjoitti:Olisin hyvännäköinen! Koska silloin olisin suosittu ja voisin postata söpöjä kuvia itsestäni instaan! Ja silloin kaikki tykkäisivät minusta, ja ihastukset ihastuisivat takaisin!

Ei se oikeastaan niin mene.


---
Jos saisin muuttaa jotain itsessäni, tekisin itsestäni kauniin.
Minä en tahdo ihmisten huomaavan luonnettani ollenkaan. Tahdon että minun ULKONÄKÖÖNI rakastuttaisiin.
Tahdon myös tissit.
Ja olla laiha, mutta siihen teen muutoksen muutenkin...
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 27 Maalis 2016, 13:47

Se on kyllä vähän niin kuin totta, että ihminen saa olla millainen on, kunhan on kaunis.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 27 Maalis 2016, 14:04

Fnfn kirjoitti:Se on kyllä vähän niin kuin totta, että ihminen saa olla millainen on, kunhan on kaunis.


Ihminen saa olla millainen on, jos sille on keksitty jokin diagnoosi.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja icepicked » 27 Maalis 2016, 16:26

jokutyyppi19 kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Se on kyllä vähän niin kuin totta, että ihminen saa olla millainen on, kunhan on kaunis.


Ihminen saa olla millainen on, jos sille on keksitty jokin diagnoosi.

Ihmiset ovat aika kovia diagnosoimaan itse itseään. Minulle kertoi eräs psykologi olevansa sitä mieltä, ettei minulla välttämättä olekaan aspergeria. Helvetinmoinen helpotus oli se.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 27 Maalis 2016, 16:41

icepicked kirjoitti:
jokutyyppi19 kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Se on kyllä vähän niin kuin totta, että ihminen saa olla millainen on, kunhan on kaunis.


Ihminen saa olla millainen on, jos sille on keksitty jokin diagnoosi.

Ihmiset ovat aika kovia diagnosoimaan itse itseään. Minulle kertoi eräs psykologi olevansa sitä mieltä, ettei minulla välttämättä olekaan aspergeria. Helvetinmoinen helpotus oli se.


Onnittelut.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 27 Maalis 2016, 16:58

No, tokihan olisi positiivista olla kaunis, mutten asenteeni takia edes pitäisi itseäni kauniina ja järkeni kieltäisi valitsemasta niin. En katso hyötyväni hyvästä ulkonäöstä riittävästi.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja Ihaa » 27 Maalis 2016, 18:33

Itse haluaisin olla piittaamattomampi muuta kuin pelkästään itseäni koskevissa asioissa, myös piittaamattomampi useita aistien tarjoamia ärsykkeitä kohtaan; yleisestiottaen piittaamattomampi lähes kaikkea kohtaan. Ei tarvitsisi pelätä turhia asioita, ei stressata tai muuta sellaista. Voisin rauhassa viiltää ranteet auki, maistaa taikasieniä ja haistattaa paskat koko maailmalle (: Ja mikä tärkeintä voisin juuri nytkin olla juomassa rommia .
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 27 Maalis 2016, 20:54

icepicked kirjoitti:
jokutyyppi19 kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Se on kyllä vähän niin kuin totta, että ihminen saa olla millainen on, kunhan on kaunis.


Ihminen saa olla millainen on, jos sille on keksitty jokin diagnoosi.

Ihmiset ovat aika kovia diagnosoimaan itse itseään. Minulle kertoi eräs psykologi olevansa sitä mieltä, ettei minulla välttämättä olekaan aspergeria. Helvetinmoinen helpotus oli se.




Minullekkin! Vaikka tosin aikaisempi psykologi oli eri mieltä...
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Pohdinta-kysymys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 27 Maalis 2016, 20:59

En tiedä haluaisinko muuttaa tunnevammaisuuttani, mutta ailahtelevuuttani ainakin. Fyysisesti olen ihan hyvä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron