Instagram

Instagram

ViestiKirjoittaja biologinalku » 02 Huhti 2016, 22:47

Käytättekö Instagramia? Onko jollakulla teistä jopa oma tili ja siellä miljoona kuvaa omasta pärstästä? Mitä mieltä yleensä olette kyseisestä palvelusta?
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja <Empty> » 03 Huhti 2016, 06:09

Se on vähänniinku Twitter, mutta ihmisille, jotka ei osaa kirjottaa...


Joo ihan paska sovellus.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 03 Huhti 2016, 08:40

Minulla on instagram. On siellä paljon naamakuviakin, mutta pyrin laittamaan kuvan vain kun
A) tapashtuu jotain
Tai
B) näytän omasta mielestäni jotenkin kierolla tavalla hyvältä.
Mutta en minä kalasta tykkäyksiä ja seuraajia, se on ihan vittumaista puuhaa. Ärsyttää kun niin moni tekee niin... jos tykätään kuvasta, silloin pitäisi oikeasti myös tykätä siitä kuvasta, ja jos seuraa jotakuta, niin silloin pitäisi oikeasti olla sitä mieltä että tyypillä on kiinnostavia kuvia ja videoita.
+vihaan tykkäysilmoituksia. Ei minua KIINNOSTA, tykkääkö joku kuvistani! Mitä iloa saan tekstistä "31 tykkääjää"? Minua kiinnostaa kommentit. Niissä on jotain sisältöä; niistä voi ilostua.
Vihaan ihmisiä jotka vain tykkäävät kuvista, joissa pyydetään esim. kommentoimaan mielipiteensä.

Instagram on hieno sovellus; siellä on kaikenlaisia "epicfunnypage" -tilejä, "ilovebabys" -tilejä"lgbt+" -tilejä, joten vähän kaikkea vähän kaikenlaisiin olotiloihin kuvia.

Onkos Bilseliinillä Insta? ~{■-■}~
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja morso97 » 03 Huhti 2016, 09:02

On minulla instagram-tili (koska kaveri käski tehdä sen), mutta en ole ikinä postannut mitään eikä minulla enää ole koko sovellusta.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 03 Huhti 2016, 09:06

morso97 kirjoitti:On minulla instagram-tili (koska kaveri käski tehdä sen), mutta en ole ikinä postannut mitään eikä minulla enää ole koko sovellusta.

Miksi sinun kaveri käski tehdä sen?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja morso97 » 03 Huhti 2016, 09:11

Ebzuli kirjoitti:
morso97 kirjoitti:On minulla instagram-tili (koska kaveri käski tehdä sen), mutta en ole ikinä postannut mitään eikä minulla enää ole koko sovellusta.

Miksi sinun kaveri käski tehdä sen?

Se oli semmoinen koulun tapahtuma jossa yhdellä pisteellä piti laittaa 'kesäinen kuva' instaan. Kellään meidän ryhmästä ei ollut instaa niin minun piti sitten ladata se. Mutta kuvan postaaminen jäi vähän kesken... :roll:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 03 Huhti 2016, 09:30

Se on vähän niinkuin facebook:

Facebookissa voin hyvällä kuvalla saada ryhmässä 200-300 tykkäystä.

Instagramissa voin hyvällä kuvalla saada maximissaan 30 tykkäystä.

Ihmiset tosiaan postaavat sinne eriasioita.

Naamakuvista tykkään harvoin, jos ei ole erityisen läheinen tai muuten vain kivan näköinen.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Fnfn » 03 Huhti 2016, 10:57

Kyllä, minulla jopa on Instagram josta löytyy miljoona pärstäkuvaa duckfacen kanssa eikä yhtään mitään muuta koska olen pinnallinen ja turhamainen ihminen joka käyttää Instagramia.

Tai ei. Suurin osa kuvistani on kaikkea muuta kuin omakuvia. Luontokuvia taitaa olla eniten, kuvia rakennuksista ja eläimistä (etenkin koirastani), piirrustuksiani. Toki omaakin pärstää löytyy kiitettävästi mutta sanoisin, että kokonaisuutena kaikista 238 kuvista ja videoista 72 on sellaisia, joissa minusta näkyy edes jotain (kaikki ei siis kuvia yksinomaan minusta tai selfieitä).

Tykkään räpsiä kuvia ja tykätä kuvista.
On kivaa saada tykkäyksiä, mutta en minä niitä erikoisemmin kalasta. Sama seuraajien kanssa. Seuraajien kanssa vielä enemmän kun suurin osa niistä on mulla varmaan jotain "gain 3000 followers in a week" -tyyppisiä.

Lisäksi seuraan Instagramissa esimerkiksi paria taide-instagramia, National Geographicia ja Martin Schoelleria joka ottaa kuvia Amerikan kodittomista köyhistä ja haastattelee niitä.

Instagram on paljon enemmän kuin selfieiden ja itsekeskeisyyden mekka ja hautausmaa.
Viimeksi muokannut Fnfn päivämäärä 03 Huhti 2016, 11:04, muokattu yhteensä 3 kertaa
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Fnfn » 03 Huhti 2016, 10:57

<Empty> kirjoitti:Se on vähänniinku Twitter, mutta ihmisille, jotka ei osaa kirjottaa...

Entäs jos on molemmat?
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja biologinalku » 03 Huhti 2016, 14:35

Minulla ei ole Instagram-tiliä. Joskus katselen internetin kautta julkisia Instagram-profiileja. Näyttää siltä, että aika monilla luokkakavereilla on tili.

Luontokuviakin jotkut laittavat Instagramiin, ja ehkä minäkin voisin, mutta en ole oikein innostunut. Ehkä jokin muu olisi vakavammin otettava julkaisupaikka kuvilleni. Ainakaan monet kommentit Instagramissa eivät ole kovin henkeviä, ainakaan ne, mitä minä olen lukenut. Monestihan ne ovat tyyppiä sydän sydän pusuhymiö tai jotain vastaavaa.
Viimeksi muokannut biologinalku päivämäärä 03 Huhti 2016, 19:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Joku-jokin-virheen korjaus.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja <Empty> » 03 Huhti 2016, 18:31

Fnfn kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Se on vähänniinku Twitter, mutta ihmisille, jotka ei osaa kirjottaa...

Entäs jos on molemmat?



Viittasin nuorisoon, jotka väittävät "instaa" paremmaksi kuin Face.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja <Empty> » 03 Huhti 2016, 18:32

biologinalku kirjoitti:
Luontokuviakin jotkut laittavat Instagramiin, ja ehkä minäkin voisin, mutta en ole oikein innostunut. Ehkä joku muu olisi vakavammin otettava julkaisupaikka kuvilleni.




Irc-galleria :DD
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 06 Huhti 2016, 19:31

Mulla on instagram-tili. Tein sen viidennellä luokalla samaan aikaan kuin paras kaverini. Meillä oli koko ajan päällä sellainen sanaton kilpailu, kummalla on enemmän seuraajia. Salaisuus: kun mun kaveri oli niskan päällä seuraajamäärässä, menin sen tilille katsomaan sen seuraajia, ja aloin seuraamaan niitä toivoen, että ne alkaisivat seuraamaan takaisin. Voi luoja, ollaan oltu typeriä... :D
Mutta se oli silloin. Mulla on yhä se sama tili, tosin olen vaihtanut monesti käyttäjänimeä ja monesti poistan kaikki kuvani, kun kyllästyn vanhoihin. Ja niin, toki mulla on jonkin verran noita "likehuoraus"-seuraajia, mutta ei oikeastaan paljoa. Silloin 11-vuotiaana oli huimaa, kun oli 30 seuraajaa, ja paljon enempään en silloin päässytkään, vaikka ahkerasti koitin kalastella. Kuvani olivat ihan paskoja, ja huonosti muokattuja. Tällä hetkellä mulla on mulla 250 seuraajaa, ja seuraan 175 henkilöä. Aika balanssissa siis.
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 06 Huhti 2016, 20:06

Julkaisut 80
Seuraajat 120
Seuratut 831, joista ehkä puolet on LGBT+ -tilejä...
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 06 Huhti 2016, 21:49

Ebzuli kirjoitti:Julkaisut 80
Seuraajat 120, joista puolet huomiohaku seurauksia.
Seuratut 831, joista ehkä puolet on LGBT+ -tilejä...
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 06 Huhti 2016, 21:51

alice_dolly kirjoitti:Mulla on instagram-tili. Tein sen viidennellä luokalla samaan aikaan kuin paras kaverini. Meillä oli koko ajan päällä sellainen sanaton kilpailu, kummalla on enemmän seuraajia. Salaisuus: kun mun kaveri oli niskan päällä seuraajamäärässä, menin sen tilille katsomaan sen seuraajia, ja aloin seuraamaan niitä toivoen, että ne alkaisivat seuraamaan takaisin. Voi luoja, ollaan oltu typeriä... :D
Mutta se oli silloin. Mulla on yhä se sama tili, tosin olen vaihtanut monesti käyttäjänimeä ja monesti poistan kaikki kuvani, kun kyllästyn vanhoihin. Ja niin, toki mulla on jonkin verran noita "likehuoraus"-seuraajia, mutta ei oikeastaan paljoa. Silloin 11-vuotiaana oli huimaa, kun oli 30 seuraajaa, ja paljon enempään en silloin päässytkään, vaikka ahkerasti koitin kalastella. Kuvani olivat ihan paskoja, ja huonosti muokattuja. Tällä hetkellä mulla on mulla 250 seuraajaa, ja seuraan 175 henkilöä. Aika balanssissa siis.


En ymmärrä mitä sinne pitää postata ja kuinka usein ,että saa paljon seuraajia.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 06 Huhti 2016, 21:54

Yurika_ kirjoitti:
Ebzuli kirjoitti:Seuraajat 120, joista puolet huomiohakuseurauksia.

Hmm, ei. Ja mitä vaikka olisikin? Ei minua kiinnosta kuka minua seuraa/kuinka moni, joten mitä väliä?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja <Empty> » 06 Huhti 2016, 22:12

Yurika_ kirjoitti:
alice_dolly kirjoitti:Mulla on instagram-tili. Tein sen viidennellä luokalla samaan aikaan kuin paras kaverini. Meillä oli koko ajan päällä sellainen sanaton kilpailu, kummalla on enemmän seuraajia. Salaisuus: kun mun kaveri oli niskan päällä seuraajamäärässä, menin sen tilille katsomaan sen seuraajia, ja aloin seuraamaan niitä toivoen, että ne alkaisivat seuraamaan takaisin. Voi luoja, ollaan oltu typeriä... :D
Mutta se oli silloin. Mulla on yhä se sama tili, tosin olen vaihtanut monesti käyttäjänimeä ja monesti poistan kaikki kuvani, kun kyllästyn vanhoihin. Ja niin, toki mulla on jonkin verran noita "likehuoraus"-seuraajia, mutta ei oikeastaan paljoa. Silloin 11-vuotiaana oli huimaa, kun oli 30 seuraajaa, ja paljon enempään en silloin päässytkään, vaikka ahkerasti koitin kalastella. Kuvani olivat ihan paskoja, ja huonosti muokattuja. Tällä hetkellä mulla on mulla 250 seuraajaa, ja seuraan 175 henkilöä. Aika balanssissa siis.


En ymmärrä mitä sinne pitää postata ja kuinka usein ,että saa paljon seuraajia.




Pitää olla hyvännäköne.
Viimeksi muokannut biologinalku päivämäärä 07 Huhti 2016, 07:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse aina haukkua.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Instagram

ViestiKirjoittaja alice in wonderland » 07 Huhti 2016, 15:15

Vihaan tykkäyksiä.
Vihaan turhia ihkutus komentteja.
ignnakilms
Avatar
alice in wonderland
 
Viestit: 4
Liittynyt: 05 Huhti 2016, 17:51
Paikkakunta: kakaa


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron