Mitä

Mitä

ViestiKirjoittaja <Empty> » 19 Helmi 2015, 15:19

...Te haluatte elämältä?

Menestyvän uran?

Vaimon ja lapsia?

Paljon rahaa ja naisia?

Mitä?

Itse haluan vaimon ja lapsia.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 19 Helmi 2015, 15:39

Niin. Mitä minä haluan elämältä? Mitä minä voin odottaa elämältä?

No, kun minä en tiedä.
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Santiny » 19 Helmi 2015, 16:00

Pienen omakotitalon. Muuta en oikeastaan pyydä. Mukava työ olisi plussaa, varsinkin jos sillä sen tönön saisi. Lumityöt ovat kyllä pyllystä, mutta eipähän tarvitsisi kinastella naapurien kanssa. Kyllä sen vuoksi lumitöitä tekee.

Noh, mikäli ikinä valmistun ja pääsen koulutusta vastaavaan työhön, niin haaveeni ei ole mitenkään epärealistinen. Sitä paitsi, olen jo asuntosäästäjä, kannatta ryhtyä heti kun ikä riittää ja on jotain, mitä tallettaa.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja biologinalku » 19 Helmi 2015, 16:00

Minä haluan hyvä toimeentulon, menestyksekkään uran ja ehkä vaimon ja lapsia.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja pofuksio » 19 Helmi 2015, 17:04

Menestyvän uran?
Mukavan ja kiinnostavan uran, semmoisen joka on vuodesta toiseen mielenkiintoista ja mukavaa.

Vaimon ja lapsia?
Vaimosta/miehestä en tiedä ja omia lapsia en halua, mutta haluaisin luoda uran lasten parissa.

Paljon rahaa ja naisia?
En ainakaan paljon naisia, ehkä yhden. Rahaakaan en kovin paljon halua, koska käytän sitä luultavasti koko elämäni hivenen holtittomasti, kun minun maailmassani sillä ei ole arvoa.

Mitä?
Oman kerrostaloyksiön/kaksion, jonka vuoraan kasveilla, niin että se näyttää viidakolta. Sinne sitten sisäsuihkulähteen, akvaarion ja koiran. (Kuulostaa niin asfalttiviidakkoon kahlitulta Luontoäidiltä XD)
Lisäksi mukavat naapurit ja yhteisötoimintaa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja icepicked » 19 Helmi 2015, 17:11

Haluan viettää elämäni kiinnostusteni parissa. Varsinaista henkilökohtaista tavoitetta minulla ei ole.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 19 Helmi 2015, 20:29

En tiedä, mutta haluaisin yli seitsemän tunnin yhtäjaksoiset yöunet sekä sen, että saisin läksyt tehtyä ennen kahdeksaa. Näitäkin enemmän haluaisin tämän helvetin itkuisuuden ja pahantuulisuuden loppuvan.

Sekä jotain muuta, mutta ne ovatkin mahdollisia pitemmän kaavan projekteja.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja VeH » 19 Helmi 2015, 20:56

Hyvä ammatti olisi tietenkin kivaa, ja palkka. Terveenä pysyminen olisi myös tietenkin toivottavaa. En ole miettinyt tarkemmin.
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja pofuksio » 19 Helmi 2015, 21:41

Kurpizza kirjoitti:En tiedä, mutta haluaisin yli seitsemän tunnin yhtäjaksoiset yöunet sekä sen, että saisin läksyt tehtyä ennen kahdeksaa. Näitäkin enemmän haluaisin tämän helvetin itkuisuuden ja pahantuulisuuden loppuvan.

Sekä jotain muuta, mutta ne ovatkin mahdollisia pitemmän kaavan projekteja.


Minustakin itkuisuuteni ja pahantuulisuuteni voisi tältä erää jo loppua.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 19 Helmi 2015, 22:03

pofuksio kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:En tiedä, mutta haluaisin yli seitsemän tunnin yhtäjaksoiset yöunet sekä sen, että saisin läksyt tehtyä ennen kahdeksaa. Näitäkin enemmän haluaisin tämän helvetin itkuisuuden ja pahantuulisuuden loppuvan.

Sekä jotain muuta, mutta ne ovatkin mahdollisia pitemmän kaavan projekteja.


Minustakin itkuisuuteni ja pahantuulisuuteni voisi tältä erää jo loppua.


Sinullakin? Johtuukohan se vuodenajasta?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 19 Helmi 2015, 22:17

Oli se mitä tahansa, niin se edellyttää kuitenkin rahaa. Kuten nuo sinun vaimosi ja lapsesi. Siinä mielessä on vain käytännöllistä haluta ensin rahaa.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 19 Helmi 2015, 22:20

pofuksio kirjoitti:Oman kerrostaloyksiön/kaksion, jonka vuoraan kasveilla, niin että se näyttää viidakolta. Sinne sitten sisäsuihkulähteen, akvaarion ja koiran..


Kuulostaa... no niin. Siinähän sitä onkin ainekseen oikeastaan kaikkeen. Ota nyt kunnon kotivakuutus kuitenkin. Koirarotua punnitessassi voisit suosia rotuja, jotka eivät nouda vedestä.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Santiny » 19 Helmi 2015, 22:31

Kurpizza kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:En tiedä, mutta haluaisin yli seitsemän tunnin yhtäjaksoiset yöunet sekä sen, että saisin läksyt tehtyä ennen kahdeksaa. Näitäkin enemmän haluaisin tämän helvetin itkuisuuden ja pahantuulisuuden loppuvan.

Sekä jotain muuta, mutta ne ovatkin mahdollisia pitemmän kaavan projekteja.


Minustakin itkuisuuteni ja pahantuulisuuteni voisi tältä erää jo loppua.


Sinullakin? Johtuukohan se vuodenajasta?


Minulla ainakin osittain. Kevät on sitä varsinaista angstauskautta. Ehkä siinä kohtaa vaan vuoden ahkeroinnin jälkeen alkaa väsymys käymään ylivoimaiseksi, minuakin väsyttää ihan hemmetisti, vaikka sentään saan nukuttua ihan hyvin. Potutus on kumminkin nyt aika korkeella, koska viikonloppuna on kaksi deadlinea :thumbdown:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 19 Helmi 2015, 22:44

Haluan puolison, joka on sitoutunut minuun ja joka rakastaa minua ainakin jollain tavalla. Kaikkein eniten haluan lapsia.

Haluan työn, joka tuottaa mielihyvää ja jossa tunnen olevani hyvä ja osa verkostoa. Harmi vaan, että olen sellainen saamaton laiska paska joka ei oikein tiedä kutsumustaan. Ja jos tiedänkin, niin se on liian vaikeaa minun tyhmille aivoilleni :roll:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 19 Helmi 2015, 22:45

Fnfn kirjoitti:Haluan puolison, joka on sitoutunut minuun ja joka rakastaa minua ainakin jollain tavalla. Kaikkein eniten haluan lapsia.

Haluan ison omakotitalon jostain korvesta, mutta lähellä jotain isoa kaupunkia. Talossa olisi hauskoja kolkkia ja se olisi sisustettu lämpimästi. Meidän lapsemme eläisivät täyttä elämää luonnon ja eläinten keskellä. Tai jotain.

Haluan työn, joka tuottaa mielihyvää ja jossa tunnen olevani hyvä ja osa verkostoa. Harmi vaan, että olen sellainen saamaton laiska paska joka ei oikein tiedä kutsumustaan. Ja jos tiedänkin, niin se on liian vaikeaa minun tyhmille aivoilleni :roll:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron