Motivaationi on tasolla 0

Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Huhti 2016, 19:16

Minulla on koko päivä aikaa tehdä koulupowerpoint juttua, jonka pitää olla parin päivän päästä valmis, mutta sen sijaan olen ollut pulinoissa ja muaalla vain. Enkä tehnyt sitä. No yritän tehdä sitä nyt.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja biologinalku » 10 Huhti 2016, 20:45

Näinkin ahkeralla opiskelijalla kuin minulla jäävät valitettavan monet palautettavat työt viime tinkaan. Monesti aion aloittaa aikaisin, mutta en sitten teekään niin. Monesti minulla on ollut myös tavoitteena aloittaa läksyt heti kolusta tultua, mutta harvoinpa olen siinä onnistunut. Lukioajoilta en muista onnistuneeni kertaakaan. Aina pitää kuunnella musiikkia ja olla Pulinoissa ynnä muuta.

Huomenna aion taas ahkeroida esimerkiksi pääsykokeiden tiimoilta, mutta nähtäväksi jää, kuinka ahkera viitsin olla. Ainakin voisin nukua pitkään, koska kaksi edellistä yötä jäivät vähälle unelle lintukuvausjuttujen takia. Tai en minä sittenkään, sillä konstilla ei saa yhtään mitään aikaiseksi.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja Kurpizza__(: » 10 Huhti 2016, 20:48

Mitä on motivaatio?
Kurpizza__(:
 

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Huhti 2016, 21:09

biologinalku kirjoitti:Näinkin ahkeralla opiskelijalla kuin minulla jäävät valitettavan monet palautettavat työt viime tinkaan. Monesti aion aloittaa aikaisin, mutta en sitten teekään niin. Monesti minulla on ollut myös tavoitteena aloittaa läksyt heti kolusta tultua, mutta harvoinpa olen siinä onnistunut. Lukioajoilta en muista onnistuneeni kertaakaan. Aina pitää kuunnella musiikkia ja olla Pulinoissa ynnä muuta.

Huomenna aion taas ahkeroida esimerkiksi pääsykokeiden tiimoilta, mutta nähtäväksi jää, kuinka ahkera viitsin olla. Ainakin voisin nukua pitkään, koska kaksi edellistä yötä jäivät vähälle unelle lintukuvausjuttujen takia. Tai en minä sittenkään, sillä konstilla ei saa yhtään mitään aikaiseksi.


Kyllä tämäkin piti aloittaa aikaisin, mutta nyt toinen projekti pukkaa päälle ja tämä pitää saada valmiiksi tämän ja huomisen aikana. Sitten pitää aloittaa kahteen kokeeseen lukeminen ja nytkin pitäisi lukea yhteen kokeeseen, mutta olen kokonaan unohtanut. No onneksi se on valtakunnallinen.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Huhti 2016, 22:57

Sain sentään 3 diaa melkein valmiiksi, joihin olen ihan tyytyväinen. Huomenna lisäystä ja viimeistelyä.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja Ihaa » 11 Huhti 2016, 07:37

Hmm. Ei kouluprojektit ole paha. Minä vain jätän ne tekemättä (: Eikä kukaan valita!
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 11 Huhti 2016, 08:41

Pofu kirjoitti:Hmm. Ei kouluprojektit ole paha. Minä vain jätän ne tekemättä (: Eikä kukaan valita!


Laiskakäsi!
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Motivaationi on tasolla 0

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 11 Huhti 2016, 18:47

Esitys on valmis, mutta jotain olennaista siitä puuttuu... olen liian laiska tekemään sitä enään.

#3 tuntia tehnyt.

Okei pidän tauon ja korjailen sitä vähän , ja jos en saa sitä aikaiseksi niin ainakin olen homman hoitanut.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron