Draamaqueenit

Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Huhti 2016, 19:30

Vielä yhden ketjun teen ennen kuin aloitan, tiedättekö draamaqueeneja, tyyppejä, jotka tekevät kaikesta paskamyrskyn? Tyypit, jotka tahallisesti levittelevät "vihattujen" tyyppien yksityisviestejä ja postauksia kaikkialle ja keräävät likejä. Tyyppejä jotka ovat netissä "haista vittu" ,mutta oikeassa elämässä eivät edes uskalla puhua sinulle. Tyypit, jotka aloittavat paskamyrskyn pienimmästäkin jutusta. Näitä oikein tyyppejä, jotka haluavat oikein vittuilla kunnolla? Usein heidän hauskat postauksensa saavat 15 likeä. Ja usein se on joku "autism here." meemi, jonkun vähän vähä-älyisemmän ja vittuimaisemman kaverin toimista. Ärsyttäviä.

Tunen tälläisen ihmisen, ja pelottavinta on, että kaikki ovat hänelle niin läheisiä. Ja hänellä on jotain minua vastaan, koska hän ei edes tervehdi kunnolla. Hänellä on se minua vastaan:

Olen tehnyt muutaman postauksen, jossa olen valittanut jostain ja hän ottaa minut silmätikukseen. Koska sellainen hän on, hän ei siedä yhtään valitusta mistään tai tuomitsee draamaqueeniksi, vaikka itse aiheuttaa pahimmat draamat.

Todellisuudessa hän on ihan ok tyyppi, mutta internetissä hän aiheuttaa draamaa. Monet vähän karttavat häntä, mutta hän on yllättävän suosittu. Hän on suosittu, koska hänellä on taitoja olla suosittu.

Minua ärsyttää. Hänen käytöksensä on: "Bitch please, olen draamaqueen." Eli ylimielinen. Älkää tuomitko en oikeasti ole ottanut selvää taustoista ja tämä on vain käsitys minkä olen saanut hänestä. Voi hän olla mukavakin tyyppi en tunne häntä kunolla.

Mikä minä olen tuomitsemaan, on minussakin draamaqueenin vikaa...

PS. Hän on pikkutyttö, mutta SUURI UHKA!

Kuva

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 10 Huhti 2016, 20:26

Tunnetko sinä minut? O.O

Piti lukea uudestaan. En onneksi tuomitse ketään draamakuningattareksi enkä ole tuollainen. Huhhuh. Kuumotti jo.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja Kurpizza__(: » 10 Huhti 2016, 20:30

Ei osu minuun, sillä vain muutama enää puhuu minulle. Eli Santiny, Ebzu, Siiliö, Rika ja ehkä Fuffe. Iroonista on se, että listalla on vanha palstatrolli.
Kurpizza__(:
 

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja <Empty> » 10 Huhti 2016, 22:04

Rika. Lue teksti uudestaan huolellisesti. Nimittäin se tyyppi löytyy sinulta peilistä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 10 Huhti 2016, 22:39

<Empty> kirjoitti:Rika. Lue teksti uudestaan huolellisesti. Nimittäin se tyyppi löytyy sinulta peilistä.


Ei.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja Ihaa » 11 Huhti 2016, 07:35

SpaghettiPapytus kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Rika. Lue teksti uudestaan huolellisesti. Nimittäin se tyyppi löytyy sinulta peilistä.


Ei.


Voi kyllä (:
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Draamaqueenit

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 11 Huhti 2016, 08:40

Pofu kirjoitti:
SpaghettiPapytus kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Rika. Lue teksti uudestaan huolellisesti. Nimittäin se tyyppi löytyy sinulta peilistä.


Ei.


Voi kyllä (:


En minä ainakaan täällä ole draamoja aiheuttanut.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron