Tuholaisten torjunta

Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja Kurbzu » 11 Huhti 2016, 18:56

Nyt keväällä huoneeseeni on ilmaantunut pieniä vihreitä kynnensyöjiä. Jos joku ei tiedä (hyi Jokua!), niin pienet vihreät kynnensyöjät ovat pieniä vihreitä otuksia, jotka syövät kynsiä. Kyseessä on siis jyrsijä. Pienissä kynnensyöjissä on usein suuria punaisia kirppuja, jotka voivat levitä ihmisiin ja aiheuttaa ärsyttävää kutinaa ja ihottumaa.

Kynnensyöjät asuvat todennäköisesti sänkyni alla. Yleensä ne ovat lähteneet imuroimalla (tai itkemällä...) mutta nyt olen joka aamu herännyt kynnet pikkusen lyhempinä. Ne ovat nyrsineet myös nahkaani. Tämä on erittäin ärsyttävää ja kivuliasta.

Miten näistä pienistä vihreistä kynnensyöjistä voi päästä eroon? Voiko jokin aika sitten hävitetty homeinen leipä vaikuttaa niiden aggressiivisuuteen? Luulen, että nämä yksilöt ovat vasta heränneet talvihorroksesta.
Kurbzu
 

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 11 Huhti 2016, 19:02

Myrkytä ne kynsilakan avulla.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 11 Huhti 2016, 19:20

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Huhti 2016, 20:08

JT//Tuo voisi toimiakin... Sitten ne jyrsisivät kynsilakan ja voisivat saada vatsataudin.

Rika//Juuri tuollaisia! Mutta vihreitä. Ja paljon isommat hampaat!
Vieras
 

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja biologinalku » 11 Huhti 2016, 22:11

Ehdotan biologista torjuntaa ebolaviruksella.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja Kurbzu » 12 Huhti 2016, 06:01

Mistä ebolavirusta voi saada? Onko minulla se jo? Kurkkuni on kipeä.
Kurbzu
 

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja Ihaa » 12 Huhti 2016, 16:44

Kurbzu kirjoitti:Mistä ebolavirusta voi saada? Onko minulla se jo? Kurkkuni on kipeä.

Se taitaa johtua ebolaviruksen uudesta kantamuodosta, joka tarttuu Suomessa lähinnä lukioikäisiin. Eli sinulla on jo ebola.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Tuholaisten torjunta

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 12 Huhti 2016, 21:31

EIEIEI! Kaikki hyönteiset ja pieneläimet tulee varovasti savustaa ulos näyttämällä niille Galilei-lastenohjelmaa tai sitä 3D-Nalle Puh -versiota missä ne ratkovat salaisuuksia ja siinä oli joku Emmi josta minulle vittuiltiin.

Näin mikään muu ei vahingoitu, paitsi niiden palaneet verkkokalvot.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron