#Agenomatters

#Agenomatters

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 07 Touko 2016, 18:36

Oikeastaan minua ei kiinnosta oletko 10-90 vuotias. Olen tässä huomannut elämän varrella, että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. (En kaikkien.) Olen todennut, että tulen toimeen niin viisi vuotta nuorempien, kuin kymmenen vuotta vanhempienkin kanssa, joskus mietityttää, että paskat niillä kaverien iöillä oikeasti mitään merkitystä on. Jos olemme henkisesti samalla tasolla. (Ainakin jonkin vertaa.) Tulemme varmasti toimeen. Joten "omanikäisiä kavereita" on paskapuhetta. No onhan se hyvä, että on omaa ikääkin. (Opiskelut jne.) Mutta jos kiinnostuskohteet ovat samoja vanhemmalla/nuoremmalla henkiöllä niin miksei voisi hengata niiden kanssa. (Koska sinua luullaan pedoksi tai vanhuksiinsekaantujiksi ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) Mutta oikeasti, tänään mietin, että loppujen lopuksi ei ole mitään merkitysät minkäikäinen olet. (Kunhan olet 10-30v ikähaarukalla, koska muut ikäsukupolvet ovat liian lapsellisia/vanhanaikaisia.) Jos on samat mielenkiinnon aiheet niin kaveria voi olla kenen tahnasa lapsenymmärryksen/vanhuksen epäymmärryksen yli/alipäässeen henkilön kanssa. Kertokaa vähän minkäikäisiä kavereita teillä on? Minulla on kaverit olleet aina vuoden- 4 vuotta vanhempia tai vuoden - 4 vuotta nuorempia tai samanikäisiä. Eli aika monipuolisesti kaikenikäisten kanssa tulen toimeen. Ehkä se johtuu, että olen henkiseltä tasoltani 5 vuotiaan tasolla.

Kertokaa vähän omia kokemuksia. (Ei sellaisia ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron