En itke herkästi enään

En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 17 Touko 2016, 22:56

Ennen itkin tosi herkästi, esim. jos tuli joku tunteellinen laulu, tuli kyyneleet silmiin. Nykyään itken harvoin ja silloinkin vain, jos jotain surullista on tapahtunut. Lemmikin kuolema, läheisen kuolema, ero ja jotain tuollaista paskaa. Ja sitten saatan itkeä ilosta. Mutta nykyään kyyneliä ei vaan tule, vaikka olo olisi muuten tosi paha... Ehkä se johtuu siitä, että olen itkenyt niin paljon? Miksi en itke? Miksi en itke jutuille, joille muut itkevät? Miksi! Ennen olin tosi herkkä, nykyäänkin olen, mutta en itke niin helposti. Olenko psykopaatti? No enkai sentään, kyllä minä joskus itken, jos animessa tapahtuu jotain surullista. Mutta itken todella paljon vähemmän, kuin vuosi sitten...

Testin mukaan olen 43 % psykopaatti! Mutta en halua, en halua, en halua, en halua, en halua! :cry: :cry:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 18 Touko 2016, 06:58

Nyt arvatenkin 100% ihmisistä tulee kertomaan, etteivät he itke ikinä.

Minä itken liikaa. Minulla on koko ajan sellainen olo että alan itkemään. Yleensä on vaikea lopettaa, vaikka kuinka yritän haukkua itseäni.

Eikä mikään kallonkutistaja ikinä auta, kun niiden mielestä itkeminen on normaalia.

Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin itkeminen. Ole siis tyytyväinen.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 18 Touko 2016, 14:15

Kurpizza kirjoitti:Nyt arvatenkin 100% ihmisistä tulee kertomaan, etteivät he itke ikinä.

Minä itken liikaa. Minulla on koko ajan sellainen olo että alan itkemään. Yleensä on vaikea lopettaa, vaikka kuinka yritän haukkua itseäni.

Eikä mikään kallonkutistaja ikinä auta, kun niiden mielestä itkeminen on normaalia.

Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin itkeminen. Ole siis tyytyväinen.


Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisestit hyväksyttävämpää kuin itkeminen. >

Tyyppi on rakkaan vaimonsa hautajaisissa ja hän ei itke yhtään, vaan on normaalisti ja muu hautajaisväki tuijottaa häntä oudosti. Itkeminen on hyvä asia, Jos sen ajattelee huonosti niin itkee herkästi, Jos taas hyvänä, niin itkee vain vaikeasti, eli ei itke paljoa.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2016, 15:23

Kurpizza kirjoitti:Nyt arvatenkin 100% ihmisistä tulee kertomaan, etteivät he itke ikinä.

Minä itken liikaa. Minulla on koko ajan sellainen olo että alan itkemään. Yleensä on vaikea lopettaa, vaikka kuinka yritän haukkua itseäni.

Eikä mikään kallonkutistaja ikinä auta, kun niiden mielestä itkeminen on normaalia.

Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin itkeminen. Ole siis tyytyväinen.

Kyllä jokainen tirauttaa joskus. Itse viimeksi noin viikko sitten kun niksautin selkäni pahasti, enkä meinannut päästä enää lattialta ylös eikä ryömiminenkään onnistunut että olisi apua voinut soittaa. Nyt selkä on jo parempi, sähköpöydän nostaminen seisomapöydäksi töissä oli hyvä veto. Seistessä sattuu vähemmän ja seisominen muutenkin tuntuu sitä jumia avaavan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 18 Touko 2016, 15:38

Santiny kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Nyt arvatenkin 100% ihmisistä tulee kertomaan, etteivät he itke ikinä.

Minä itken liikaa. Minulla on koko ajan sellainen olo että alan itkemään. Yleensä on vaikea lopettaa, vaikka kuinka yritän haukkua itseäni.

Eikä mikään kallonkutistaja ikinä auta, kun niiden mielestä itkeminen on normaalia.

Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin itkeminen. Ole siis tyytyväinen.

Kyllä jokainen tirauttaa joskus. Itse viimeksi noin viikko sitten kun niksautin selkäni pahasti, enkä meinannut päästä enää lattialta ylös eikä ryömiminenkään onnistunut että olisi apua voinut soittaa. Nyt selkä on jo parempi, sähköpöydän nostaminen seisomapöydäksi töissä oli hyvä veto. Seistessä sattuu vähemmän ja seisominen muutenkin tuntuu sitä jumia avaavan.


En tajua, kun ihmiset itkee kivusta. Itse en itke fyysisestä kivusta koskaan, oikeastaan en ole edes kokenut sellaista kipua, joka saisi itkemään. Sen sijaan surullinen musiikki + surullinen fiilis, saa helpommin itkemään.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja Santiny » 18 Touko 2016, 17:43

SpaghettiPapytus kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:Nyt arvatenkin 100% ihmisistä tulee kertomaan, etteivät he itke ikinä.

Minä itken liikaa. Minulla on koko ajan sellainen olo että alan itkemään. Yleensä on vaikea lopettaa, vaikka kuinka yritän haukkua itseäni.

Eikä mikään kallonkutistaja ikinä auta, kun niiden mielestä itkeminen on normaalia.

Mikä tahansa on parempaa ja sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin itkeminen. Ole siis tyytyväinen.

Kyllä jokainen tirauttaa joskus. Itse viimeksi noin viikko sitten kun niksautin selkäni pahasti, enkä meinannut päästä enää lattialta ylös eikä ryömiminenkään onnistunut että olisi apua voinut soittaa. Nyt selkä on jo parempi, sähköpöydän nostaminen seisomapöydäksi töissä oli hyvä veto. Seistessä sattuu vähemmän ja seisominen muutenkin tuntuu sitä jumia avaavan.


En tajua, kun ihmiset itkee kivusta. Itse en itke fyysisestä kivusta koskaan, oikeastaan en ole edes kokenut sellaista kipua, joka saisi itkemään. Sen sijaan surullinen musiikki + surullinen fiilis, saa helpommin itkemään.

Ole onnellinen, jos et ole.

On kipua, josta selviää puremalla hammasta ja kestämällä. Sitten on lamaannuttavaa kipua, joka ihan oikeesti itkettää ja se mielentila, johon siinä joutuu on ihan hirveä. Samaan aikaan pelkää, että kuolee ja että jää henkiin eikä pääse siitä kivusta eroon tai joutuu kokemaan sen uudestaan. Ei välttämättä pysty liikkumaan sen vertaa, että voisi apua hälyttää, jos ei ole ketään kuulemassa sitä kun huutaa tuskissaan. Itkee sitä vähemmästäkin. Sitten on sitä kipua, ettei pysty mihinkään ajatteluun. Silloin oikeesti toivoo, että kuolee. Ei pysty edes itkemään. Onneksi tämä kolmas laji on sen verran traumaattinen, että ne muistot tulee yleensä tukahdutettua huolella. Ei pysty muistamaan sitä kipua, mutta toki sen, mitä pään sisällä tapahtui muistaa varmaan ikuisesti.

Omakohtaista kokemusta on ja uskokaa pois, en toivoisi kahta jälkimmäistä kenellekään.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja <Empty> » 18 Touko 2016, 18:05

Mä meinaan ruveta itkemään kivusta. Mut yleensä vaan kiroan.


Vittusaatana *yksi kyynel* aahh ai perkele
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja Ihaa » 18 Touko 2016, 19:45

Itse olen testimaan testin mukaan muistaakseni 86% psykopaatti (:

Itkeminen on jännä asia. Nykyään usein tulou tippa linssiin (siis ihan vain muutama ja useinpa vielä onnistuvat linsseihin päätymään). Yleensä syy on jotain niinkin naurettavaa, kuin se, että se vessa mihin aioin mennä, on varattu (ja vieressä heti on toinen vapaana). Mutta jos olisi itkemisen aihetta, niin harvemmin itken. Varsinkin jos jotain oikeasti on tapahtunut (kuten joku läheinen kuollut), niin en minä itke. (:
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: En itke herkästi enään

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 18 Touko 2016, 19:52

Pofu kirjoitti:Itse olen testimaan testin mukaan muistaakseni 86% psykopaatti (:

Itkeminen on jännä asia. Nykyään usein tulou tippa linssiin (siis ihan vain muutama ja useinpa vielä onnistuvat linsseihin päätymään). Yleensä syy on jotain niinkin naurettavaa, kuin se, että se vessa mihin aioin mennä, on varattu (ja vieressä heti on toinen vapaana). Mutta jos olisi itkemisen aihetta, niin harvemmin itken. Varsinkin jos jotain oikeasti on tapahtunut (kuten joku läheinen kuollut), niin en minä itke. (:


Eli testin tulos pitää paikkansa.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron