Ärsyttävin muotivillitys

Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 20 Touko 2016, 17:53

Kertokaa ärsyttävin tyylivillitys, eli voitte kertoa mielestänne ärsyttävimmän muotivillityksen. (selkeästi sanottu?)

Minua ärsyttää eniten polvista revityt farkut. Ne eivät edes näytä revityiltä vaan leikatuilta. Osa revityistä farkuista on ihan jees. Mutta polvissa olevat halkiot ovat mielestäni rumat. Ärsyttää nähdäkin sellaisia, en tiedä oikeastaan miksi.

Silloin kun oli yli parikymmentä astetta pakkasta ja lissut kulki em. farkuissa niin teki mieli nauraa sadistisen mielipuolisesti. Itse käytin toppahousuja. Lukiolaiselle se on jo laillistakin.

Mitä te mietitte?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Atrytone » 20 Touko 2016, 18:03

Poikien nykyiset hiustyylit
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 20 Touko 2016, 18:05

Atrytone kirjoitti:Poikien nykyiset hiustyylit


Mikä se on?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 20 Touko 2016, 18:48

Atrytone kirjoitti:Poikien nykyiset hiustyylit


ANANASTUKKAJONNET!
Kuva

OMG GOOGLAAATKAA MEN HAIRSTYLES 2006!!!!!!!!!!! OMYGOOOD IHANIA! Kun vertaa 2016 -_- Hyi, hyi hyi.

Edes pitkissä ei ole hyvän näköisiä! Paskat hiustyylit jo vuodesta 2015. (:

Vihaan siis massahiustyylejä 2015-2016.

Vihaan tätä tyyliä:
Kuva

Jo tälläinenkin vaikuttaa tyhmältä:

Kuva

Vihaan sellaisia mssoja, jotka käyttävät huppareita ja paskan näköisiä housuja niiden kanssa, antaa kuvan ihmisestä, joka on veltto ja liikkuu vain jos työnnetään. Rakastan muuten huppariSÖPÖLÄISIÄ <3.

Vihaan massapoikien tyylejä yleensä.

Vihaan vanhojen nelikymppisiä naisia, joilla on isoja tatuointeja, sellainen lyhyt vaalea punk tukka/sivusiili ja lävistys nenässä. Ne näyttävät oudoilta noin vanhoilla ihmisillä ja ennen kaikkea tyhmiltä.

Vihaan vaatteita, jossa on kannabislehden kuva. Vihaan vaatteita, joissa on jamakalaiset värit. Vihaan rastoja. (Siis hyi helvetti.) Ne näyttävät spagetilta, jotka roikkuvat päästä.

Vihaan ihmisiä, jotka meikkaa liikaa. Vihaan nelikymppisiä, jotka meikkaavat niin, että näyttävät rumemmilta, kuin luonnollisesti!

Vihaan farkkuja, joissa on typeriä reikiä! Vihaan sitä, että kaikki rakastavat vihaamiani tyylejä.



Miten tulet toimeen Rikan seurustelukumppanina osa: tyyli:

1. Ei paljoa lävistyksiä ja niidenkin pitäisi olla siistejä!

2. Ei isoja tatutointeja, jos sinulla on iso tatuointi siinä pitää olla animehahmo, sydän tai söpö eläin! (Muutenkin pitää olla.)

3. En pidä sivusiileistä, jos se sopii sinulle se on okei, mutta todennäköisesti valitan! (Ihan sama olitko poika vai tyttö.)

4. En voi sietää rastoja! Rastat ovat viimeinen juttu, jota rupean sietämään! Minusta rastat pilaavat hiukset.

5. Älä meikkaa kauheasti, jos se ei sovi.

5.5 Jos olet poika, suosittelen pitkiä ja söpöjä hiuksia! Etutukka on kiva (ei potta). Jos olet tyttö sinulle sopii melkein mikä vaan, mutta suosittelen pinkkejä hiuksia tai luonnollisia tai pitkiä tai lyhyitä, mutta söpöjä.

6, joka on oikeasti 8. Jos et noudata näitä ohjeita, Rika suuttuu ja muuttuu punaiseksi ja ei pidä sinusta.

7. ÄLÄ POLTA ÄLÄKÄ JUO! TÄMÄ ON TÄRKEIN!!!!


Ny 89% Ihmisistä tulee kommentoimaan:

"En tulisi toimeen Rikan kanssa."
Mutta minullakin on standardeja!
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 20 Touko 2016, 19:01

Tuo lävistysjäbä on aika järkky...

"Vihaan sellaisia mssoja, jotka käyttävät huppareita ja paskan näköisiä housuja niiden kanssa, antaa kuvan ihmisestä, joka on veltto ja liikkuu vain jos työnnetään. Rakastan muuten huppariSÖPÖLÄISIÄ <3."

Mitä eroa näillä on? Vihaat minua? Kävelen nopeampaan kuin sinä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 21 Touko 2016, 00:52

En minä tiedä. En seuraa muotia.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 21 Touko 2016, 06:01

<Empty> kirjoitti:En minä tiedä. En seuraa muotia.


Mystistä. Empty asuu paikkakunnalla, jossa kukaan muukaan ei seuraa muotia.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 21 Touko 2016, 07:55

Kurpizza kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:En minä tiedä. En seuraa muotia.


Mystistä. Empty asuu paikkakunnalla, jossa kukaan muukaan ei seuraa muotia.




Ei pidä paikkaansa. Lähes kaikki tytöt ovat lissuja.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 21 Touko 2016, 07:58

<Empty> kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:En minä tiedä. En seuraa muotia.


Mystistä. Empty asuu paikkakunnalla, jossa kukaan muukaan ei seuraa muotia.




Ei pidä paikkaansa. Lähes kaikki tytöt ovat lissuja.


Nonnii. Mikä heidän tyylissään ärsyttää?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 21 Touko 2016, 08:13

Kurpizza kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:
Kurpizza kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:En minä tiedä. En seuraa muotia.


Mystistä. Empty asuu paikkakunnalla, jossa kukaan muukaan ei seuraa muotia.




Ei pidä paikkaansa. Lähes kaikki tytöt ovat lissuja.


Nonnii. Mikä heidän tyylissään ärsyttää?



En minä tiedä...
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Siiliö » 21 Touko 2016, 10:52

No siiiis... hmm... ehkä se, että jotkut ihmiset yrittävät seurata orjallisesti muotia, vaikkei se sopisi heille. Ei kai mua tällä hetkellä mikään muodissa itsessään ärsytä... Jos lahkeita kohti levenevät farkut olisivat yhä muotia, valitsisin ne.
Niiin ja oikeestaan onhan sit vielä se kun Oce lähetti wappiryhmään jonkin kuvan, jossa joillain naisilla oli semmoset farkut, joista oikeesti näkyi suurin osa niiden persaukosta. Ei siinä muuten mitään, mutta mietityttää, miksi ne vaivautuvat edes käyttämään farkuja. Tosin se ei taida olla muotia.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 21 Touko 2016, 12:47

Itse inhoan 2000 -luvun alun muotia. 2000 -luvun alun tyyli on paljon kamalampaa kuin 1990 -luvun muoti jossa oli sentään jotain hauskaa. Tosin 1990 -luvun lopun muoti oli kyllä aika järkkyä monilta osin myös, ainakin aurinkolasien osalta. Hrrrr.

Mitä muotia nykyään vihaan? Vihaan sitä muotia, että aivan hyviä keskustelunaiheita laitetaan hiekkalaatikolle 8-)

En taida vihata oikein mitään muotia tällä hetkellä, hipstereillä on kiva tyyli, lissuilla on kivoja vaatteita... Meinasin ostaa reikäfarkut mutta ei ollut oikeita kokoja jäljellä.

Harmi vaan, ettei mikään noista tyyleistä sovi minulle eikä mulla ole rahaa rakentaa sellaista tyyliä kuin haluaisin.

En tykkää kovin paljoa emotyylistä. Liika on liikaa. Joillakin se on viehättävää mut sellanen liiallinen emoscenemasisteluhrrrranoreksiapaska on kamalaa.
T: 2006-2007 tuoreesti mielessä ja elämäni paskinta aikaa.
Musiikillisesti hauskaa aikaa ehkä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 21 Touko 2016, 13:09

Hiekkalaatikko on kodikas.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 21 Touko 2016, 13:52

Kurpizza kirjoitti:Hiekkalaatikko on kodikas.


Siirretään nyt kuitenkin, että pysyvät alueet järkevinä. Kaikki eivät eivät edes välttämättä vaivaudu seuraamaan Hiekkalaatikkoa, joten saadaan mahdollisesti lisää keskustelua.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Atrytone » 21 Touko 2016, 13:58

Urheiluvaatteiden käyttäminen koulussa vain muodin takia on ärsyttävää.
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja icepicked » 21 Touko 2016, 18:17

"Oon siis niin erilainen! En oo mikään massa!" -teiniemot.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 21 Touko 2016, 20:27

Atrytone kirjoitti:Urheiluvaatteiden käyttäminen koulussa vain muodin takia on ärsyttävää.



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

#Köyhilläeivaraakoskaurheiluvaatteeteivätvoimaksaaylisatasta
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 21 Touko 2016, 20:29

icepicked kirjoitti:"Oon siis niin erilainen! En oo mikään massa!" -teiniemot.


Ja sitten ne, ironista kyllä, näyttävät kaikki samalta. :D Ihan hyvältä omasta mielestäni, mutta että ei massa.... XD
(joku käyttää sanaa massa nro. 2)
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Ihaa » 22 Touko 2016, 22:30

Vihaan sitä muotia, että käytetään 'hienoja' vaatteita, joista näkeekin, että ne ovat epämukavat. Ja paitoja, joissa on selässä korkea halkio. Ja niitä kollareita, jotka ovat vaikka vaaleanpunaiset ja niissä on vaaleanpunaista nukan tapaista ulkopinnassa. Ja sitten vihaan oransseja vaatteita. Ja suurta osaa värillisistä urheiluvaatteista. Ja sitä, että vaikka paidasta yli 2% on muuta kuin puuvillaa tai pellavaa (tai villapaidasta yli 25% muuta kuin villaa). Puuvillaisia neulepaitoja. Toppeja, joissa on enemmän reikiä kuin kangasta. Kukkaseppeleitä. Sinapinkeltaisia vaatteita. Tiukkoja hameita. Useimpia napapaitoja. Lyhythelmaisia mekkoja. Minihameita. Farkkuhameita. Nurinpäin olevia neuleita. Harvoja neuleita. Saatanallisen ohuita neuletakkeja. Kirkkaita kuoseja. Värikkäitä kuoseja. Pikkutarkkoja kuoseja. Suurikuvioisia kuoseja. Ristiriitaisia värejä pukeutumisessa. Poolopaitoja. T-paitoja hihattoman mekon alla. Timanttikorvakoruja. Kaikenmoisia collegepaitoja, joissa on kuvioina tyyliin hampurilaisia, banaaneja tai vaikka kissoja. Vakosamettihousuja. Villahameita. Villakangastakkeja. Vaaleanpunaisia takkeja. Nilkkoihin asti ulottuvia mekkoja. Alkuperäisten hippien paitoja. Paitoja, joissa on vaikka mustavalkoinen heinähattuisen naisen kuva. Kirkkaiden värien paljoutta. Tekoturkista. Keinonahkaa. Capreja. Bändipaitoja. Silkkivaatteita. Ja aika paljon kaikkea muutakin.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 23 Touko 2016, 07:00

Pofu kirjoitti:Vihaan sitä muotia, että käytetään 'hienoja' vaatteita, joista näkeekin, että ne ovat epämukavat. Ja paitoja, joissa on selässä korkea halkio. Ja niitä kollareita, jotka ovat vaikka vaaleanpunaiset ja niissä on vaaleanpunaista nukan tapaista ulkopinnassa. Ja sitten vihaan oransseja vaatteita. Ja suurta osaa värillisistä urheiluvaatteista. Ja sitä, että vaikka paidasta yli 2% on muuta kuin puuvillaa tai pellavaa (tai villapaidasta yli 25% muuta kuin villaa). Puuvillaisia neulepaitoja. Toppeja, joissa on enemmän reikiä kuin kangasta. Kukkaseppeleitä. Sinapinkeltaisia vaatteita. Tiukkoja hameita. Useimpia napapaitoja. Lyhythelmaisia mekkoja. Minihameita. Farkkuhameita. Nurinpäin olevia neuleita. Harvoja neuleita. Saatanallisen ohuita neuletakkeja. Kirkkaita kuoseja. Värikkäitä kuoseja. Pikkutarkkoja kuoseja. Suurikuvioisia kuoseja. Ristiriitaisia värejä pukeutumisessa. Poolopaitoja. T-paitoja hihattoman mekon alla. Timanttikorvakoruja. Kaikenmoisia collegepaitoja, joissa on kuvioina tyyliin hampurilaisia, banaaneja tai vaikka kissoja. Vakosamettihousuja. Villahameita. Villakangastakkeja. Vaaleanpunaisia takkeja. Nilkkoihin asti ulottuvia mekkoja. Alkuperäisten hippien paitoja. Paitoja, joissa on vaikka mustavalkoinen heinähattuisen naisen kuva. Kirkkaiden värien paljoutta. Tekoturkista. Keinonahkaa. Capreja. Bändipaitoja. Silkkivaatteita. Ja aika paljon kaikkea muutakin.

Mitä sinä et vihaa?
Emme btw voi olla ystäviä jos et tykkää kukkaseppeleistä. Tämä suhde on ohi.
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 23 Touko 2016, 08:42

"Näkee, että ne ovat epämukavia"????

Häh? O.o

Minä olen aina ajatellut, että hienot vaatteet ovat epämukavat ainoastaan minun päälläni.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Ihaa » 23 Touko 2016, 11:12

Ebzuli kirjoitti:
Pofu kirjoitti:Vihaan sitä muotia, että käytetään 'hienoja' vaatteita, joista näkeekin, että ne ovat epämukavat. Ja paitoja, joissa on selässä korkea halkio. Ja niitä kollareita, jotka ovat vaikka vaaleanpunaiset ja niissä on vaaleanpunaista nukan tapaista ulkopinnassa. Ja sitten vihaan oransseja vaatteita. Ja suurta osaa värillisistä urheiluvaatteista. Ja sitä, että vaikka paidasta yli 2% on muuta kuin puuvillaa tai pellavaa (tai villapaidasta yli 25% muuta kuin villaa). Puuvillaisia neulepaitoja. Toppeja, joissa on enemmän reikiä kuin kangasta. Kukkaseppeleitä. Sinapinkeltaisia vaatteita. Tiukkoja hameita. Useimpia napapaitoja. Lyhythelmaisia mekkoja. Minihameita. Farkkuhameita. Nurinpäin olevia neuleita. Harvoja neuleita. Saatanallisen ohuita neuletakkeja. Kirkkaita kuoseja. Värikkäitä kuoseja. Pikkutarkkoja kuoseja. Suurikuvioisia kuoseja. Ristiriitaisia värejä pukeutumisessa. Poolopaitoja. T-paitoja hihattoman mekon alla. Timanttikorvakoruja. Kaikenmoisia collegepaitoja, joissa on kuvioina tyyliin hampurilaisia, banaaneja tai vaikka kissoja. Vakosamettihousuja. Villahameita. Villakangastakkeja. Vaaleanpunaisia takkeja. Nilkkoihin asti ulottuvia mekkoja. Alkuperäisten hippien paitoja. Paitoja, joissa on vaikka mustavalkoinen heinähattuisen naisen kuva. Kirkkaiden värien paljoutta. Tekoturkista. Keinonahkaa. Capreja. Bändipaitoja. Silkkivaatteita. Ja aika paljon kaikkea muutakin.

Mitä sinä et vihaa?
Emme btw voi olla ystäviä jos et tykkää kukkaseppeleistä. Tämä suhde on ohi.

Kukkaseppeleillä tarkoitin siis näitä tekokukkaseppeleitä sitten.

Ja minä en vihaa esimerkiksi peltipaitoja, kauluspaitoja, villapaitoja, huppareita, puuvillapaitoja, pellavapaitoja, puuvillaisia t-paitoja, kenkiä, nahkarotseja, pillifarkkuja, farkkuja, polvimittaisia shortseja, toppatakkeja, kollareita, haaremihousuja, trikoohousuja, lappuhaalareita, lappuhameita, lappushortseja, minishortseja, legginsejä, mustia tekokuituisia urheiluhousuja, verkkareita, tuulitakkeja, ulkohousuja, farkkutakkeja, lippiksiä, polvipituisia mekkoja, kimonoja, trikoopaitoja, collegepaitoja jne.

Ja huomaa. Vaikka vihaankin sitä ja tätä, en muodosta ongelmaa. Minua ei esimerkiksi haittaisi, vaikka kuka pukeutuisi miten. En ehkä pidä siitä, miten kyseinen henkilö pukeutuu, mutta samapa tuo.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Atrytone » 24 Touko 2016, 12:21

Ebzuli kirjoitti:Emme btw voi olla ystäviä jos et tykkää kukkaseppeleistä. Tämä suhde on ohi.


Kukkaseppeleet on parasta :heart:
Tänään me unohdetaan kaikki turha liikunta
Tänä yönä me ei tarvita tuntiakaan unta
Avatar
Atrytone
Limsamestari
Limsamestari
 
Viestit: 955
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 13:47
Paikkakunta: Panama

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Ihaa » 24 Touko 2016, 19:48

Kurpizza kirjoitti:"Näkee, että ne ovat epämukavia"????

Häh? O.o

Minä olen aina ajatellut, että hienot vaatteet ovat epämukavat ainoastaan minun päälläni.


Minäkin ajattelin joskus noin. Mutta ei, joistain vaatteista näkee, että ne ovat epämukavia. Ja kysymällä on välillä selvinnyt, että todellakin ovat.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 24 Touko 2016, 20:10

Mitä paskaa????
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 28 Touko 2016, 19:21

En vihaa oikein mitään. Noh, useimpia tuubitoppeja ainakin. Lutkanarupaitoja joita ei edes pidetä lutkahtavasti. Housuja, jotka ovat hieman yli polvien (niiden pitää olla tosi lyhyet, polvien alle tai peruspitkät). Hameita ja mekkoja, jotka ovat alle polvien, mutta eivät yllä nilkkoihin asti. Housuhameita. Olkatoppauksia.
Okei, noi ei suurin osa edes ole mitään muotia, mutta ihan sama. :D

NIIN JA RIKA, mulla on sivusiili. How dare you?
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Touko 2016, 19:31

alice_dolly kirjoitti:Lutkanarupaitoja joita ei edes pidetä lutkahtavasti.?

Mulla on lutkanarucollege jota en pidä lutkahtavasti koska se paita on niin löysä ja mulla ei ole mitään mistä antaa :lol:

Tajusin muodin, josta en pidä. Velourasujen, etenkin housujen käyttäminen kaupungilla, aka julkisesti esim. koulussa :roll: Ärsyttävän monilla nuorilla näkee tätä ja se on ihan törkeän näköistä, vielä kun ne on jotain persikanvärisiä ne housut ja vähän nuhjaantuneita :thumbdown: Ja siis ihan tavallisen oloisia tyttöjä, ei mitään masentuneita aamukävelyllä...

Minullakin on velourasu mutta käytän sitä vain kotona illalla. Ja niitä housuja aika harvoin, sitä hupparia enemmmän.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 28 Touko 2016, 19:43

Fnfn kirjoitti:
alice_dolly kirjoitti:Lutkanarupaitoja joita ei edes pidetä lutkahtavasti.?

Mulla on lutkanarucollege jota en pidä lutkahtavasti koska se paita on niin löysä ja mulla ei ole mitään mistä antaa :lol:

Tajusin muodin, josta en pidä. Velourasujen, etenkin housujen käyttäminen kaupungilla, aka julkisesti esim. koulussa :roll: Ärsyttävän monilla nuorilla näkee tätä ja se on ihan törkeän näköistä, vielä kun ne on jotain persikanvärisiä ne housut ja vähän nuhjaantuneita :thumbdown: Ja siis ihan tavallisen oloisia tyttöjä, ei mitään masentuneita aamukävelyllä...

Minullakin on velourasu mutta käytän sitä vain kotona illalla. Ja niitä housuja aika harvoin, sitä hupparia enemmmän.


Joo! Ei vaan velourasut oikein nappaa. Omistan kaksi kaveria jotka tykkää, ja on juurikin persikanväriset toisella... :roll:
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 28 Touko 2016, 19:50

Niistä tulee mieleen aina Julie Cooper ja muut amerikkalaiset saippuasarja-mammat 2000 -luvulla.
Image
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja icepicked » 28 Touko 2016, 21:56

Perseposkisortsit ovat muuten kamalat. Alkaa olla jo epähygieenistäkin istua lähes paljaalla perseellä julkisilla paikoilla, minkä lisäksi, noh, onhan aika karsean näköistä, kun perskannikat paistavat lahkeensuista kuin kaksi Naantalin aurinkoa.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 28 Touko 2016, 22:50

icepicked kirjoitti:Perseposkisortsit ovat muuten kamalat. Alkaa olla jo epähygieenistäkin istua lähes paljaalla perseellä julkisilla paikoilla, minkä lisäksi, noh, onhan aika karsean näköistä, kun perskannikat paistavat lahkeensuista kuin kaksi Naantalin aurinkoa.


Mitä epähygieenistä on istua paljaalla perseellä? Oikeastihan pöpöt saadaan ovenkahvoista ja muista paikoista, joihin kosketaan käsillä. WC-istuimetkaan eivät ole mitään saastan levittäjiä.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 29 Touko 2016, 05:04

icepicked kirjoitti:Perseposkisortsit ovat muuten kamalat. Alkaa olla jo epähygieenistäkin istua lähes paljaalla perseellä julkisilla paikoilla, minkä lisäksi, noh, onhan aika karsean näköistä, kun perskannikat paistavat lahkeensuista kuin kaksi Naantalin aurinkoa.


Unohdinkin nämä.,
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja icepicked » 29 Touko 2016, 05:28

biologinalku kirjoitti:Mitä epähygieenistä on istua paljaalla perseellä? Oikeastihan pöpöt saadaan ovenkahvoista ja muista paikoista, joihin kosketaan käsillä. WC-istuimetkaan eivät ole mitään saastan levittäjiä.

Penkkiin tarttuu paljaasta ihosta enemmän hikeä. Vaikkei olisi epähygieenistä, inhottavaa on ainakin.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja alice_dolly » 29 Touko 2016, 13:34

Kuva
hyaah? hyaah.
Avatar
alice_dolly
Vihamieli
 
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 18:38
Paikkakunta: Lounas

Re: Ärsyttävin muotivillitys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 29 Touko 2016, 15:54

icepicked kirjoitti:
biologinalku kirjoitti:Mitä epähygieenistä on istua paljaalla perseellä? Oikeastihan pöpöt saadaan ovenkahvoista ja muista paikoista, joihin kosketaan käsillä. WC-istuimetkaan eivät ole mitään saastan levittäjiä.

Penkkiin tarttuu paljaasta ihosta enemmän hikeä. Vaikkei olisi epähygieenistä, inhottavaa on ainakin.


Juu, inhottavaa voi olla.

Joskus tuntuu, että juuri vessanpyttyä pidetään bakteeripesäkkeenä, vaikka ne eivät oikeasti edes ole. Jossain oli oikein sellaiset pytyt, että niissä oli istuinrenkaan päällä vaihtuva suojamuovi, joka kiersi aina, kun pytyn veti. Jokaiselle oli aina puhdas istuinrengas, jonka päälle istahtaa. Tuosta olen ajatellut, että ihan turhaa. Tällainen järjestelmä se oli: http://www.hygoletdirect.com/p5/s3000-h ... _info.html
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron