MLP:n suomidubbi

MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja Herra X » 21 Helmi 2015, 17:17

Minun mielestäni MLP:n suomidubbi on ihan yhtä onnistunut kuin englanninkielinen toteutuskin, ja monet laulut kuulostavat suomeksi jopa paremmilta kuin englanniksi. Olen kuitenkin monesti lukenut sen suuntaisia kommentteja, että suomidubbi olisi jotenkin huono tai että siitä ei ainakaan pidetä. Mitä vikaa siinä muka on?
Herra X
 

Re: MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja <Empty> » 21 Helmi 2015, 18:04

Alkuperäinen on aina yleensä toivotumpi.

Onko allekirjoitukseni valosapelitaistelu liian räikeä? Sen Nalle Puh ei ainakaan ole?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja icepicked » 21 Helmi 2015, 18:07

Miliisin huomio: Suositeltu nimitys dubbaukselle on jälkiäänitys.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja Santiny » 21 Helmi 2015, 18:07

<Empty> kirjoitti:Alkuperäinen on aina yleensä toivotumpi.

Onko allekirjoitukseni valosapelitaistelu liian räikeä? Sen Nalle Puh ei ainakaan ole?


Minua se ei häiritse kovinkaan paljon, mutta kyllähän tässä vähän harmaalla alueella liikuskellaan. Nalle ei missään tapauksessa ole ongelma :heart:

Jos allekirjoituksestasi valitetaan, olet varmasti ystävällinen ja korjaat asian vaikka spoilerilla ;)
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja <Empty> » 21 Helmi 2015, 18:10

Ei kun vaihdan sitten kokonaan, ei se minulle niin tärkeä ole, odotin jo hirveää paskamyrskyä aikaisemmin :heart:
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: MLP:n suomidubbi

ViestiKirjoittaja biologinalku » 21 Helmi 2015, 18:41

Mitä nyt olet minut pakottanut hieman katselemaan MLP:tä, niin suomenkielinen jälkiäänitys on mielestäni ihan hyvälaatuinen.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron