Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

1. Siniset
5
36%
2. Ruskeat
2
14%
3. Vihreät
0
Ei ääniä
4. Kaikki yhtä kauniita
5
36%
5. En osaa sanoa
2
14%
 
Ääniä yhteensä : 14

Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 22 Helmi 2015, 21:45

Saattaa olla hankala sanoa, minkä väriset silmät ovat kauneimmat. Eriväriset silmät saattaattavat sopia esimerkiksi eri tavalla eri ihmisille. Yrittäkää kuitenkin valita jokin värivaihtoehto äänestykseen. Tietenkin saa myös kirjoittaa kommenttia.
Viimeksi muokannut biologinalku päivämäärä 22 Helmi 2015, 22:22, muokattu yhteensä 1 kerran
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 22 Helmi 2015, 21:47

biologinalku kirjoitti:Saattaa olla hankala sanoa, minkä väriset silmät ovat kauneimmat. Eriväriset silmät saattaattavat sopia esimerkiksi eri tavalla eri ihmisille. Yrittäkää kuitenkin valita jokin värivaihtoehto äänestykseen. Tietenkin saa myös kirjoittaa kommenttia.


Siniset/vihreät, jos on sellainen maalaistyttö, jolla on pisamia vihreät, jos taas ei niin siniset.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja icepicked » 22 Helmi 2015, 21:49

Kuva
Kaikki ovat kauniita. Omani ovat lähimpänä keskimmäistä kuvaa.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 22 Helmi 2015, 21:51

Mielestäni kaikki värit ovat kauniita. Koska minulla on siniharmaat silmät, tykkään totta kai eniten ruskeista ja vihreistä silmistä, mutta silti jos olisi pakko valita, valitsisin tumman siniset, sellaiset hieman harmaaseen vivahtavat (ettei kenellekkään nyt vaan tulisi mitään sähkönsinisiä silmiä mieleen). Mikään ei ole sen kauniimpaa kuin kalpea, kuulas iho, mustat paksut hiukset ja siniset silmät. Melko harvoilla tälläinen kombinaatio kyllä toteutuu :roll:

Ja vaikka rakastankin ruskeita silmiä, en ole kovin suuri blondi & ruskeat silmät -kombinaation fani, vaikka ei minulla kyllä mitään vastaakaan sitä ole (en siis ajattele heitä rumina, he voivat olla kyllä kauniita ja varmasti usein ovatkin, tummat silmät on kauniit).

Tässä minun silmäni, en tiedä onko se tässä enemminkin harmaa... no jaa:
http://aijaa.com/iz8Tl9

Olen onnekas, minulla on nimittäin toisessa silmässäni yksi ruskea piste, joka näkyy jos pupillini on tarpeeksi pieni! :mrgreen: Ja jos katsoo tarpeeksi läheltä.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Helmi 2015, 23:27

Nättiä Fuffe, nättiä.
:heart:
Mielestäni kaikki silmät ovat kauniita kauniilla ihmisillä, ne vain korostavat.

Itselläni on vihreänruskeat, mutta ne tuntuvat vaihtavan hieman kontrastiaan vähän väliä.

Ehkä oudoin mitä voin kuvailla olisi todella vaale ihminen vaaleilla hiuksilla ja todella ruskeat silmät, mutta ei se mitään ole jos on muuten kaunis.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Helmi 2015, 23:58

Tuossa aiemmin postatussa kuvassa vihreät silmät olivat niin haaleat, että otin kuvan omasta silmästäni. Tykkään nykyisestä väristä aika paljon, vaikkei sitä kukaan näekään silmälasien takia.
simmu.gif


Okei tämä on omituista.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 23 Helmi 2015, 01:42

Ruskeat. Jos kyseisellä ihmisellä on ruskeiden silmien lisäksi punaruskeat lyhyehköt hiukset, (paljon) pisamia ja sellainen ihana taydellinen hymy (ei sellanen colgate täydellinen, vaan sellanen Soikkuu täydellinen. Sonjalla on ihana hymy), mä olen myyty. Sellaisten naisten perään minä kuolaan :D Ikinä en ottaisi pilalle lellittyä silikoneilla varustettua oikeasti brunettea, mutta hiuksensa pilalle värjännyttä blondia jolla on kausikortti solarium paikkaan. Ei millään pahalla. Tuli vähän tällanen vuodatus, mutta whatever. Oli palava halu kertoa omaa silmääni miellyttävä naishenkilön ulkomuoto internetmaailmalle :)
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Fluttershy » 23 Helmi 2015, 01:50

Koko elämäni mulla on ollut sellaiset epämääräiset harmaahkot tosi rumat silmät. Aina, siihen asti, kunnes jätin ruokavaliostani pois kaikki liha-, kala-, maito- ja kananmunatuotteet sekä lihan valmistuksen sivutuotteet. Lisäksi rupesin ylipäätään huolehtimaan omasta kehostani. Ensimmäisen vuoden aikana mun silmät vaihtoivat väriä siitä epämääräisestä harmaasta oikein kirkkaaseen ehkä hiukan vihertävän siniseen. Siinä ovat pysytelleet. Olen kuullut saman tapahtuneen muillekin ruokavalion ja elämäntavan muuttuessa. Aika jännä juttu.
Fluttershy
 
Viestit: 136
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 15:51

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja icepicked » 23 Helmi 2015, 06:58

Oikeastaan omanikaan eivät ole tuon väriset vaan tummemmat.
Kuva
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 23 Helmi 2015, 23:14

Sitä on vaikea sanoa. Joillekin sopii paremmin siniset silmät, joillekin ruskeat.

Omien silmieni väristä en ole varma, toisinaan ne näyttävät selkeästi sinisiltä, ja toisessa valossa vihreiltä ja joskus harmailta. Yleensä joltakin siltä väliltä.
http://aijaa.com/hjmZYB
Pahoittelen, en saa parempaa kuvaa kännykkäkameralla.
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 23 Helmi 2015, 23:19

Lähikuva omasta silmästä? Kuulostaa kamalalta.

Lisäys: ja näyttääkin. Tuskin tässä enää lähempää tuttavuutta tarvitaan.

silmä 019
Viimeksi muokannut Nasse-setä päivämäärä 23 Helmi 2015, 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja icepicked » 23 Helmi 2015, 23:27

Nasse-setä kirjoitti:Lähikuva omasta silmästä? Kuulostaa kamalalta.

Se on kasvojeni kaunein osa terv. vitun paise vain möllöttää posken sivussa jo viidettä päivää.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 23 Helmi 2015, 23:28

Masennun kun teillä kaikilla on niin tuuheat ripset ja eikä miliumeja :lol: Syy, minkä takia rajasin silmäni, ladies and gentlemen.

Olen aina himoinnut itselleni saman värisiä silmiä kuin mitä Santinylla on. Siniharmaat silmät kun on niin yleiset Suomessa, ehkä se olisi syy olla ylpeä jossain Aasiassa... Vihaan muutenkin silmiäni, kun silmälasit tekevät niistä niin pienet ja koska ne on niin kuivat ja punertavat helposti ja jos en saa tarpeeksi unta silmänalusistani tulee ihan violetit ja ja jos itken pisarankin, luomeni turpoavat heti ja minulla on ihan kamalat silmäpussit. Silloin kun olen nukkunut hyvin ja kun en käytä silmälaseja/pidän piilareita, voin joissain harvoissa tilanteissa niistä jopa pitää. Mutta vaikka nukkuisin kuinka hyvin, silmänaluseni ovat silti tummemmat kuin sillä, joka ei nukkunut hyvin :roll:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 23 Helmi 2015, 23:38

Fnfn kirjoitti:Masennun kun teillä kaikilla on niin tuuheat ripset ja eikä miliumeja :lol: Syy, minkä takia rajasin silmäni, ladies and gentlemen.

Olen aina himoinnut itselleni saman värisiä silmiä kuin mitä Santinylla on. Siniharmaat silmät kun on niin yleiset Suomessa, ehkä se olisi syy olla ylpeä jossain Aasiassa... Vihaan muutenkin silmiäni, kun silmälasit tekevät niistä niin pienet ja koska ne on niin kuivat ja punertavat helposti ja jos en saa tarpeeksi unta silmänalusistani tulee ihan violetit ja ja jos itken pisarankin, luomeni turpoavat heti ja minulla on ihan kamalat silmäpussit. Silloin kun olen nukkunut hyvin ja kun en käytä silmälaseja/pidän piilareita, voin joissain harvoissa tilanteissa niistä jopa pitää. Mutta vaikka nukkuisin kuinka hyvin, silmänaluseni ovat silti tummemmat kuin sillä, joka ei nukkunut hyvin :roll:


Minun kulmakarvani ovat niin ohuet ja vaaleat että metrin etäisyydeltä niitä tuskin erottaa.

Silmäpussini eivät ole yleensä kovinkaan tummat, vaan pysyvät roikut silmien alla.

:thumbup: :noo:
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 23 Helmi 2015, 23:41

icepicked kirjoitti:
Nasse-setä kirjoitti:Lähikuva omasta silmästä? Kuulostaa kamalalta.

Se on kasvojeni kaunein osa terv. vitun paise vain möllöttää posken sivussa jo viidettä päivää.


Minun silmäni on kyllä selkeästi taiteellisin. :geek:
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 23 Helmi 2015, 23:42

<Empty> kirjoitti:
Silmäpussini eivät ole yleensä kovinkaan tummat, vaan pysyvät roikut silmien alla.

:thumbup: :noo:


Minä käytän mustia ostoskasseja silmien alla.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Santiny » 23 Helmi 2015, 23:46

Fnfn kirjoitti:Masennun kun teillä kaikilla on niin tuuheat ripset ja eikä miliumeja :lol: Syy, minkä takia rajasin silmäni, ladies and gentlemen.


Tuuheat ripset ovat yhtä hankalat kuin tuuhea tukkakin. Ripsiä on myöskin kaikkialla ja suihkun jälkeen saa tuntitolkulla kärvistellä, ennen kuin ne suostuvat asettumaan niin, etteivät pistä silmämunaa. Kulmakarvani kasvavat yhteen uskomattoman nopeasti, niitä pitää jatkuvasti ajella tai nyppiä. Puhumattakaan niistä kerroista kun tuntemattomat ovat halunneet koskettaa ripsiäni :shock:

Minunkin silmänaluseni muuttuvat herkästi mustelmaisen violeteiksi. Sen vaan sanon, että itkemisen jäljeltä sekä väri, että iho on todella omituinen.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Herre » 24 Helmi 2015, 11:16

Siniset arjalaissilmät tai punaiset albiinosilmät. Vihreät on melko keskinkertaiset sillä jos melaniinia olisi lisää ne olisi ruskeat ja vähemmän niin siniset.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 24 Helmi 2015, 17:10

Fnfn// Sinulla justiin on ihanan väriset silmät.

Oikeastaan kaikilla on. Pidän itse eniten silmistä, jotka ovat selkeästi jonkun väriset, mutten ole ikinä nähnyt kenelläkään mitenkään rumia silmiä/silmien väriä.

Kuten kaikilla, itselläkin väri vaihtelee valaistuksen mukaan. Vessassa näyttävät yleensä aika vihertävältä, talvella (ulkona) kirkkaassa valossa taas ovat aika hailakin väriset.

Sain saikattua läppärin kameralla tämän kuvan: http://aijaa.com/uzq27K
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Minkä väriset silmät ovat kauneimmat?

ViestiKirjoittaja Siiliö » 24 Helmi 2015, 17:52

Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Masennun kun teillä kaikilla on niin tuuheat ripset ja eikä miliumeja :lol: Syy, minkä takia rajasin silmäni, ladies and gentlemen.


Tuuheat ripset ovat yhtä hankalat kuin tuuhea tukkakin. Ripsiä on myöskin kaikkialla ja suihkun jälkeen saa tuntitolkulla kärvistellä, ennen kuin ne suostuvat asettumaan niin, etteivät pistä silmämunaa. Kulmakarvani kasvavat yhteen uskomattoman nopeasti, niitä pitää jatkuvasti ajella tai nyppiä. Puhumattakaan niistä kerroista kun tuntemattomat ovat halunneet koskettaa ripsiäni :shock:

Minunkin silmänaluseni muuttuvat herkästi mustelmaisen violeteiksi. Sen vaan sanon, että itkemisen jäljeltä sekä väri, että iho on todella omituinen.


Miten mul ei oo tommost ongelmaa, vaik oon pitkäripsinen?
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron