Asianajaja-tunnus

Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja icepicked » 22 Helmi 2015, 23:00

Raippari, kai tiesit, ettei samalla henkilöllä saa olla hallussaan useampaa rekisteröityä tunnusta? Mihin tarvitset Asianajajaa?
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja Herre » 22 Helmi 2015, 23:01

Tein samaan aikaan kysymyksen sääntö-palstalle, jossa ei mainita tuplatunnuksia sanallakaan
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja icepicked » 22 Helmi 2015, 23:10

Minun käsittääkseni Santiny huomautti asiasta aiemmin toisaalla, vaikka tuplatunnuksia ei kirjattu sääntöihin.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Helmi 2015, 23:50

icepicked kirjoitti:Minun käsittääkseni Santiny huomautti asiasta aiemmin toisaalla, vaikka tuplatunnuksia ei kirjattu sääntöihin.


Tosiaan kysyin asiasta kun Rape loi toisen (nykyisen) Yurikan. Nyt hänellä on sitten Asianajajakin. Minusta tuplatunnusepäilyjen lukeminen on oikeastaan ihan hauskaa ja nyt on mahdollista tuplatunnuksilla törttöilystä antaa bännit muillekin tunnuksille, eli siinä mielessä ongelman ei pitäisi kasvaa kovin suureksi. Tätä ei tosiaan lue sääntökirjassa ja sinne nyt avasin keskustelua, halutaanko tuplatunnukset kieltää.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja Herre » 22 Helmi 2015, 23:53

Santiny kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Minun käsittääkseni Santiny huomautti asiasta aiemmin toisaalla, vaikka tuplatunnuksia ei kirjattu sääntöihin.


Tosiaan kysyin asiasta kun Rape loi toisen (nykyisen) Yurikan. Nyt hänellä on sitten Asianajajakin. Minusta tuplatunnusepäilyjen lukeminen on oikeastaan ihan hauskaa ja nyt on mahdollista tuplatunnuksilla törttöilystä antaa bännit muillekin tunnuksille, eli siinä mielessä ongelman ei pitäisi kasvaa kovin suureksi. Tätä ei tosiaan lue sääntökirjassa ja sinne nyt avasin keskustelua, halutaanko tuplatunnukset kieltää.


Tuplatunnusepäilyt kuolivat sitten kun aloitte katsomaan IP-osoitteita jolloin
Spoiler: näytä
edes VeH
kukaan ei usko edes Minun tuplatunnuksiini.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja VeH » 23 Helmi 2015, 00:27

Herre kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Minun käsittääkseni Santiny huomautti asiasta aiemmin toisaalla, vaikka tuplatunnuksia ei kirjattu sääntöihin.


Tosiaan kysyin asiasta kun Rape loi toisen (nykyisen) Yurikan. Nyt hänellä on sitten Asianajajakin. Minusta tuplatunnusepäilyjen lukeminen on oikeastaan ihan hauskaa ja nyt on mahdollista tuplatunnuksilla törttöilystä antaa bännit muillekin tunnuksille, eli siinä mielessä ongelman ei pitäisi kasvaa kovin suureksi. Tätä ei tosiaan lue sääntökirjassa ja sinne nyt avasin keskustelua, halutaanko tuplatunnukset kieltää.


Tuplatunnusepäilyt kuolivat sitten kun aloitte katsomaan IP-osoitteita jolloin
Spoiler: näytä
edes VeH
kukaan ei usko edes Minun tuplatunnuksiini.

Edes minä? :D Sen, minkä vuoksi asia ei liene kovin epäiltävä asia, saattaa johtua, että kaikki moderaattorit sekä ylläpitäjä saattavat olla juonessa mukana, eli sinulle on voitu antaa ihan erityislupa. Ja kuten sanoitkin joskus omistavasi erittäin monta, varsinkin aktiivista tuplatunnusta. Kurpizza, ET ja Santiny voivat olla kaikki sinun. Moderaattorit oli siis valittava mahdollisimman nopeasti, jotta kukaan muu ei pääsisi. Valitsit tietenkin sopivan määrän moderaattoreita ja syyt vain kahteen moderaattoriin ovat hyvin järkeviä.

Sinulla myös varmaankin on oma IP-osoite ainakin IT:lle ja ET:lle. Tosin luvan antaminenkin voisi olla ihan järkevä vaihtoehto. Uskoisin Santinyn antavan siihen luvan. Tosin, jos Santiny, ET ja Kurpizza ovatkin saman henkilön omistamia.

Niin, ja kyllä niitä IP-osoitteitakin varmasti pystyy vaihtelemaan. Se kuitenkin on jo melkein todistettua, että Tukija ja Trotski olisivat saman henkilön, tosin eiväthän tähän tietenkään kaikki usko. Tosin tässähän on myös ihan hyväkin ajatus, eli kykenemättömät IP-osoitteen vaihtoon joutuvat luopumaan tuplatunnuksistaan, jotta eivät paljastuisi.
ت
Avatar
VeH
 
Viestit: 80
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:12
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja Vieras » 23 Helmi 2015, 11:58

Voi Veh... -.- Olet ihan liian paranoidi. Äässinajasta en henkilökohtaisesti pidä...

Elinkeinoministeri ~Vapaavuori~ on täällä... O_o

-kurpizza
Vieras
 

Re: Asianajaja-tunnus

ViestiKirjoittaja TrNoOn » 23 Helmi 2015, 15:45

Mielestäni mauttomat tuplatunnukset ja epäaktiiviset tuplatunnukset pitäisi hävittää. Ei pienen narraamisen tarvitse olla bannien arvoinen juttu, mutta kun tuplatunnus on jo paljastettu, sen säästämisessä ei ole ideaa.
TrNoOn
 


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa