Scream 4

Scream 4

ViestiKirjoittaja Ebzu » 23 Helmi 2015, 11:40

Äiti pois kotoa. Isä pois kotoa. Pikkusisko pois kotoa. Isoveli nukkuu. Pikkuveli pelaa. Isosisko pelaa. Mitä Ebzu ajattelee?

"Katsompas Scream 4 -elokuvan!"

JA SE ON TÄYTTÄ PASKAA!

Alku: kiljuntaa, itseään esitteleviä naisnäyttelijöitä, mutta ne oikeet tyypit kattokin elokuvaa jossa tapahtu niin! Paitsi että nekään ei ollut ne oikeat tyypit...! Eli siinä on kaks elokuvaa elokuvan sisällä.

++Toi ei oo pelottava. Ennemminki jotain mitä Raippari vois käsikirjoittaa klo 4 aamulla.
Ebzu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 14:39
Paikkakunta: Täydellinen paratiisi

Re: Scream 4

ViestiKirjoittaja TrNoOn » 23 Helmi 2015, 15:34

Olen eri mieltä!

Screamit eivät tosiaan ole pelottavia, mutta niin ei ole tarkoitettukkaan, koska ne ovat itse asiassa parodioita.
Pakko kyllä myöntää, että elokuvasarjan laatu on laskenut, mutten sanoisi nelostakaan huonoksi.
Lisäksi Rape ei todellakaan voisi käsikirjoittaa mitään Scream nelosen tapaista, koska hän ei saisi niin pitkää kirjoitusta valmiiksi, hän on takertunut liikaa kliseisiin ja hän olisi kirjoittanut kaikki hahmot puhumaan samaa murretta itsensä kanssa.

Mistä helevetistä minä sain voimaa ja kiinnostusta kirjoittaa tällaisen tekstin?? :P
TrNoOn
 


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron