Elekielen voima

Elekielen voima

ViestiKirjoittaja Herre » 23 Helmi 2015, 19:25

Afrikassa näytettiin kuinka kolme miestä pystyi ajamaan joukon leijonia pois esittämällä itsevarmaa ja kävelemällä otusten luokse:

https://www.youtube.com/watch?v=4YY4f4OF0BM

Videolla olleet tyypit eivät sanoneet eivätkä tehneet mitään muuta kuin esittäneet elekielellään olevansa itsevarmoja vaikka todellisuudessa heidän sydämensä hakkasivat ja heistä kukaan ei olisi halunnut painia otusten kanssa.

Toinen kiinnostava asia on, että kun ihminen ryöstetään rosvo iskee useimmiten sellaisiin jotka kulkevat selkä kumarassa eivätkä edes vilkaise vastaantulijaa silmiin.

Kolmas totuus: jos pakotat itsesi hymyilemän ilman syytä aivosi eivät ymmärrä sitä ja saavat aikaan tunnetilan muutoksen jolloin hymysi ei ole enää pakotettua. Sama toimii elekielen suhteen; voit uskotella olevasi itsevarma, voit uskotella muille ihmiselle osaavasi asian jne.

Tässä on esimerkki maailman paskimmasta asennosta jonka näen aina kun koulussa ihmiset pitävät puheita, se esiintyy useimmiten hiljaa puhuvilla ihmisillä jotka näyttävät siltä kuin olisivat aivan väärässä paikassa:

Kuva

Tämä asento esiintyy enimmäkseen yksinäisillä ja osa menee siihen kokiessaan olevansa ulkopuolinen, jos itse olet tässä asennossa tiedosta se ja lopeta, koska se viestii pelkuruudesta, epävarmuudesta ja heikkoudesta.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Elekielen voima

ViestiKirjoittaja icepicked » 23 Helmi 2015, 19:32

Kuka tuollaista keksii? Ihan työkseenkö? Tai sitten en vain tajua.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Elekielen voima

ViestiKirjoittaja Herre » 23 Helmi 2015, 20:19

icepicked kirjoitti:Kuka tuollaista keksii? Ihan työkseenkö? Tai sitten en vain tajua.


Ihmiskunta on keksinyt pölliä pedoilta ruokaa jo tuhansia vuosia. Ruoankeräys on työtä.

Jos joku haluaa puhdistaa geenipoolia kannattaa tehdä karhulle sama temppu.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Elekielen voima

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 23 Helmi 2015, 20:46

Minä olen jo kauan yrittänyt päästä eroon tavastani tuijottaa kenkiäni kävellessäni.
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Elekielen voima

ViestiKirjoittaja Herre » 23 Helmi 2015, 20:47

Sinisiipinen kirjoitti:Minä olen jo kauan yrittänyt päästä eroon tavastani tuijottaa kenkiäni kävellessäni.


Tässä se tarkoittaa jalkojen ristimistä.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Elekielen voima

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 23 Helmi 2015, 21:01

Olen niin liiaksi tottunut väistelemään muita, että sählypelissäkin mailalla lyömisen sijasta hyppään pallon yli ja pyytelen muutenkin jatkuvasti anteeksi...

Esiintymiset menevät vähän sutjakammin, onneksi.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron