unensieppaaja

unensieppaaja

ViestiKirjoittaja jokutyyppi19 » 18 Huhti 2017, 20:55

Ei, Kurpizza. Nyt ei puhuta siitä kirjasta. Tai toisaalta, miksipä ei....

Onko kenelläkään unensieppaajaa? Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, että se on intiaanien suunnittelema, eli toimii eri mantereen henkiin? Mitä jos maamme kuihtuu niitten vuoksi?
+Tulpani jäi sellaisiin kiinni kovin helposti joskus. Nykyään onneksi osaa vältellä.
We have such sights to show you.

Everything is chaos but it's synchronized.
Avatar
jokutyyppi19
 
Viestit: 918
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:12

Re: unensieppaaja

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 18 Huhti 2017, 21:14

Mikseiiiii. Se on päässyt suosikkieni listalle, tosin käännöstyö olisi voinut olla parempaa, vrt "Pussaa mua pyllyyn..." jajaja...

...joo, on meillä unensieppaaja. Roikkuu tuossa ikkunassa (joo, meillä roikkuu downeja ikkunassa) Yhteen väliin se oli vessassa. Lapsena uskoin sen toimivan, mutta ei toiminut ainakaan silloin kun oli vessassa. Lisäksi pelkäsin niihin aikoihin, että Hohdosta tuttu muumionainen on siellä.

En usko niiden tuhoavan maatamme.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: unensieppaaja

ViestiKirjoittaja Ihaa » 20 Huhti 2017, 07:22

Meillä ei ole unisiepparia. Olen kuitenkin ajatellut tehdä sellaisen.

En usko maamme niiden vuoksi kuihtuvan. En myöskää usko, että esim laadulla made in China ne toimisivat kunnolla. Itse pitää tehdä niin toimii paremmin ja mallia voi muuttaa oman mieltymyksen mukaa. En ole kovin perhetynyt unisieppareihin, mutta uskoisin, että esimerkiksi sillä ei ole keskeistä merkitystä, mistä materiaalista unisieppari on valmistettu. Tunne sen toimimisesta on tärkeämpi sen toimimisen kannalta.
Pakka on sekasin
Avatar
Ihaa
Appelsiinikeisari
 
Viestit: 1186
Liittynyt: 17 Kesä 2015, 12:00
Paikkakunta: Ihaan piha

Re: unensieppaaja

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 20 Huhti 2017, 15:54

En todellakaan yrittänyt yhdistää unensieppaajaa mihinkään esineeseen, vaan pikemminkin johonkin olentoon.

Kuva
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron