UMK 2015

UMK 2015

ViestiKirjoittaja Santiny » 05 Helmi 2015, 18:35

Uuden musiikin kilpailu eli euroviisukarsinta vuosimallia 2015 alkaa lauantaina.
Nyt on hyvä hetki aloittaa kohiseminen, joten pitemmittä puheitta keskustelu alkakoon!
Tässä osallistujat.

Tänä vuonna joukossa on kivasti kansainvälisiä vivahteita, tosin en ole ihan varma muutamien kappaleiden itämaisesta soundista.

Tähän mennessä suosikkini on varmaankin Jouni Aslakin Lions and Lambs, tykkään myös Satin Circusin Crossroadsista.

Inhokkini on Opera Skaalan Heart of Light, en muutenkaan ole oopperan suuri ystävä, mutta tämä on omiin korviini aivan kauheaa.

Lisää valistumattomia mielipiteitäni on saatavilla jahka olen kuunnellut kaikki kipaleet.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: UMK 2015

ViestiKirjoittaja Fnfn » 05 Helmi 2015, 18:56

En ole vielä noihin Euroviisuehdokkaisiin perehtynyt, enkä yleensä tiedäkkään muita kuin sen, joka sinne varsinaisesti menee... Mutta toivotaan, että sinne menee jokin hyvä tänä vuonna :) Tykkäsin kyllä Softenginestä viime vuonna, ihan hyvää musiikkia, kivat sanat, eikä ainakaan tarvinnut hävetä Suomen puolesta. Eniten Suomen edustajista olen vihannut Waldo's Peoplea.

Mutta euroviisuista on kyllä tullut hauska perinne! :mrgreen: Ois kiva kattoa niitä vaikka kaveriporukalla, mutta mun paras ystävä on tottunut katsomaan sitä sen toisen kaverin kanssa, koska ne on oikeasti INTOHIMOISIA faneja ollut jo pitkään ja katsovat uusinnat ja kaikki, kun taas mä olen enemmänkin sellainen pliisu "mitäs Euroopalla on tarjota tänään...?" -huuhailija. Viime vuonna en melkein edes katsonut, mutta sitten vanhempani saivat houkuteltua mukaan. Katsoin melkein sen sijasta Anastasiaa :oops: Siis sitä piirrettyä elokuvaa.

No, on se viihdyttävää kattoa sitä perheenkin kesken :twisted:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: UMK 2015

ViestiKirjoittaja Santiny » 05 Helmi 2015, 20:32

Meillä viisuja on aina katsottu perheen voimin. Yhden kerran jätin väliin, sinä vuonna kun hävettiin Kuunkuiskaajia ja minä olin Ranskassa viisujen aikaan. Ei huvittanut katsoa sitä teurastusta :D

Itse muuten kuulin piiiiitkään, että Waldo's Peoplen kipaleessa olisi laulettu "I don't want to live alive" ja ihmettelin kovasti...
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: UMK 2015

ViestiKirjoittaja Siiliö » 07 Helmi 2015, 11:47

Oma suosikkini on Angelo de nile - All for victory.
Siinä biisissä vaan on sitä jotain.
Muita ehdokkaita, joista pidän ovat Aikuinen - Kyynelten lahti, Shava - Ostarilla, Siru - Mustelmat ja Pertti Kurikan nimipäivät - Aina mun pitää.
Inhokkini on se Äänen kantamattomiin-renkutus. Kaikki muut olivat vähintäänkin siedettäviä, useat jopa aika hyviä.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa