Päivän mietelmä

Päivän mietelmä

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Tammi 2018, 09:56

Julkiset vessat - Niitä kiertää etsien jotain vähänkään säädyllistä ja lopulta kuitenkin tyytyy pyyhkimään jonkun muun kuset istuimelta.
Vieras
 

Re: Päivän mietelmä

ViestiKirjoittaja Fnfn » 09 Tammi 2018, 23:51

Samaistun. Etenkin Tampereen rautatieaseman vessoista (vielä niistä sisävessoista!) on ihan järkyttävät muistot. Olen tottunut siihen, että Turussa ja Helsingissä on rautatieasemilla ihan siedettävät vessat niin oletin samaa Tampereestakin. Noh, olin väärässä. Seuraavalla kerralla menen Stockmannille.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Päivän mietelmä

ViestiKirjoittaja YuriOnHomoJäällä » 10 Tammi 2018, 00:19

Fnfn kirjoitti:Samaistun. Etenkin Tampereen rautatieaseman vessoista (vielä niistä sisävessoista!) on ihan järkyttävät muistot. Olen tottunut siihen, että Turussa ja Helsingissä on rautatieasemilla ihan siedettävät vessat niin oletin samaa Tampereestakin. Noh, olin väärässä. Seuraavalla kerralla menen Stockmannille.


Painajais vessoja, huhutaan että monet ovat kuolleet hajuun ja ilmastoon niissä vessoissa.
"I like shattering diamonds aka myself" - Steven 2017
YuriOnHomoJäällä
 
Viestit: 329
Liittynyt: 07 Huhti 2017, 22:39

Re: Päivän mietelmä

ViestiKirjoittaja Vieras » 16 Tammi 2018, 08:01

Rappuset sun muut julkisella paikalla olevat ahtaat kulkuväylät. Etenkin jossain, jossa jollakulla on potentiaalisesti kiire jonnekin. Miksi on niin saatanan vaikeaa olla matelematta koko kulkuväylän leveydellä?
Vieras
 


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron