Nykyajan hipster-design

Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Fnfn » 03 Maalis 2015, 23:40

Ajattelin tässä vaan, että nykyajan lapset varttuvat aivan erilaisessa ympäristössä kuin minä. Rakennukset ovat värikkäämpiä. Sisustuksessa käytetään enemmän värejä. Meidän lapsuuden värit ovat erilaisia. Heillä on kirkasta vihreää, keltaista, pinkkiä, sit kaikkia retrovärejä. Minun lapsuus: no, kuviteltaa 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun väritystä ja vaatetusta.

Subin "jatkuu" on sellainen ihmeellinen hipster-mättö. Puhumattakaan sitten irtokarkkipusseista. Irtonamuja-pussi on sellainen hieno retroish-kuosi:

Kuva

Meidän Candyking taas oli sellainen todella valkoinen, oliko siinä jotain vähän keltaista. No, en löytänyt parempaa kuvaa kuin tämän pojan, joka killui siinä kyljessä:

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2010 ... en_old.svg

Se oli kuitenkin todella ruma pussi esim. nykyiseen Candykingin pussiin verrattuna. Sellainen aika halpa.
Miettikää, ihmiset!
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Santiny » 04 Maalis 2015, 00:09

Kyllä mulla oli penskana kaikki mahdollinen pinkkiä, tosin aika iso osa siitä pinkistä hommattiin lomamatkoilla. Muistan kyllä seuran kamalat violetit verkkarit, mutta siinäpä nuo 90-luvun karseat värikokemukset ovatkin. Tosin silloin minulla ei ollut oranssia seinää kuten nyt, mutta ei se elämääni kovin radikaalisti ole muuttanut. En muista millaisia irtokarkkipussit olivat, minulle tärkeämpää on aina ollut pussin sisältö :D
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Fnfn » 04 Maalis 2015, 00:21

Minulla taas mikään ei ollut kovin pinkkiä! DD: Vaatteideni väritys oli: punainen, vihreä (tavallinen tai tumma), vaalea keltainen, valkoinen, ihme turkoosin sininen, mustat verkkarit, vaaleanpunainen, oranssi jne. Okei, KAIKKI värit. Paitsi ei kirkkaan pinkki, keltainen ja vihreä :D Ja asukokonaisuuteni eivät olleet kovin retrokamaa.

Sit kaikki ihmeelliset housut, jotka olivat täynnä esim. jotain kukkakuvioita. On niitä nykyäänkin.

Lempipaitani oli sellainen punainen, jossa oli "kravatti" ja sitten sellainen Aristokatit-paita.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Santiny » 04 Maalis 2015, 00:32

Fnfn kirjoitti:Minulla taas mikään ei ollut kovin pinkkiä! DD: Vaatteideni väritys oli: punainen, vihreä (tavallinen tai tumma), vaalea keltainen, valkoinen, ihme turkoosin sininen, mustat verkkarit, vaaleanpunainen, oranssi jne. Okei, KAIKKI värit. Paitsi ei kirkkaan pinkki, keltainen ja vihreä :D Ja asukokonaisuuteni eivät olleet kovin retrokamaa.

Sit kaikki ihmeelliset housut, jotka olivat täynnä esim. jotain kukkakuvioita. On niitä nykyäänkin.

Lempipaitani oli sellainen punainen, jossa oli "kravatti" ja sitten sellainen Aristokatit-paita.


Minun oli varmaan pinkin rusteilla varustetun paidan ja siihen sopivan pinkin, rusetilla varustetun shortsihameen jälkeen Pikachu-paita. Se on kaapissa vieläkin. Aitoa ysäriä!
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Fnfn » 04 Maalis 2015, 16:40

Santiny kirjoitti:Minun oli varmaan pinkin rusteilla varustetun paidan ja siihen sopivan pinkin, rusetilla varustetun shortsihameen jälkeen Pikachu-paita. Se on kaapissa vieläkin. Aitoa ysäriä!

Hmmm, voin vain kuvitella 8-)

Minä ruinasin iskältäni hupparia tuliaisiksi 6-vuotiaana (minulla ei ollut ollut huppareita ennen, vain college-paitoja yms.) ja se toi Pikachu-hupparin! Niin hieno. Siskoni sai samanlaisen. Sitten äiti möi sen jollekkin 6.v pojan äidille kun olin vanhempi ja sen pojan pikkuveli tuli todella kateelliseksi, joten äiti möi siskoni vanhan myös ja sitten siinä perheessä oli ilo ylimmilllään :heart:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja <Empty> » 04 Maalis 2015, 17:35

Fnfn kirjoitti:Minulla taas mikään ei ollut kovin pinkkiä! DD: Vaatteideni väritys oli: punainen, vihreä (tavallinen tai tumma), vaalea keltainen, valkoinen, ihme turkoosin sininen, mustat verkkarit, vaaleanpunainen, oranssi jne. Okei, KAIKKI värit. Paitsi ei kirkkaan pinkki, keltainen ja vihreä :D Ja asukokonaisuuteni eivät olleet kovin retrokamaa.

Sit kaikki ihmeelliset housut, jotka olivat täynnä esim. jotain kukkakuvioita. On niitä nykyäänkin.

Lempipaitani oli sellainen punainen, jossa oli "kravatti" ja sitten sellainen Aristokatit-paita.



Näytit joko uskomattoman söpöltä tai vähän maalikaupan oksennukselta
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Nykyajan hipster-design

ViestiKirjoittaja Fnfn » 04 Maalis 2015, 17:40

<Empty> kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Minulla taas mikään ei ollut kovin pinkkiä! DD: Vaatteideni väritys oli: punainen, vihreä (tavallinen tai tumma), vaalea keltainen, valkoinen, ihme turkoosin sininen, mustat verkkarit, vaaleanpunainen, oranssi jne. Okei, KAIKKI värit. Paitsi ei kirkkaan pinkki, keltainen ja vihreä :D Ja asukokonaisuuteni eivät olleet kovin retrokamaa.

Sit kaikki ihmeelliset housut, jotka olivat täynnä esim. jotain kukkakuvioita. On niitä nykyäänkin.

Lempipaitani oli sellainen punainen, jossa oli "kravatti" ja sitten sellainen Aristokatit-paita.



Näytit joko uskomattoman söpöltä tai vähän maalikaupan oksennukselta
Ei ne kaikki värit olleet yhtä aikaa päällä :D No, esimerkkinä: sellainen keltainen mekko jossa oli jotain kirsikankuvia ja valkoiset sukkahousut. Punainen t-paita, jossa sydän ja sellaiset vaaleanpunaiset capritrikoot. Oli kyllä niitä outojakin yhdistelmiä valokuvista havaittu, liekkö iskä sitten pukenut :lol:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron