Milloin itket?

Milloin itket?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 04 Maalis 2015, 19:55

Saatan joskus harvoin itkeä kuunnellessani tunteellista biisiä. Usein tulee itku, jos ajattelen jotain pahaa tapahtuvan. Herkistynkin joskus.

Kun ajattelen tyttöystääväni, saattaa tulla itku onnesta. Itken tosi monesta asiasta, joskus tuntuu, että se ei tule. Mutta minusta itkemisessä ei ole mitään pahaakaan. Itken, jos tiädän jonkun erittäin läheisen henkilöni voivan pahoin. Itken tunteellisissa elokuvissa joskus. Usein tulee myös itku jo pelkästä ikävästä. Etenkin jos on aika sanoa "Heippa, nähdään taas." Sitten koko aika hänen kanssaan pyörii päässäni, kuin nauha ja alan itkeä. Tälläistä on olla kaukosuhteessa.

Hyväpuoli on, että jää enemmän aikaa vapaa-ajalle. :thumbup:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja icepicked » 04 Maalis 2015, 20:13

Harvemmin itken. Tilanteissa, joissa nuorempana olisin itkenyt, muutun nykyään lähinnä levottomaksi.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja Siiliö » 04 Maalis 2015, 20:30

En lähes koskaan.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 04 Maalis 2015, 20:50

Lakkasin itkemästä siinä 4v, kun satutin varpaani, menin sohvalle itkemään ja huusin äitiä. Koska äiti ei heti tullut ehdein katsoa sitä varvasta, eikä se niin paha ollut. Kun äiti viimein tuli, sanoin vain "ei mitään."

En itke. Tilanteissa joissa meinaa tulla itku käännyn pois. Näitä on about 3 kertaa vuodessa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 04 Maalis 2015, 20:58

Eipä ole tullut pitkään aikaan itkeskeltyä - en muista, milloin viimeksi itkin.
biologi_ei_kirj.
 

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja Siiliö » 04 Maalis 2015, 21:20

Minä itkin vielä ala-asteellakin todella paljon.

Nykyään en itke melkein koskaan, kuten jo aiemmin kerroin. Viimeksi kun itkin, en edes tiennyt sille mitään syytä. Kerran sain seiskalla täysillä pesäpallon polveeni. En pystynyt loppupäivään laskemaan kyseiselle jalalla juuri lainkaan painoa, mutta missään vaiheessa en itkenyt. Pidän itseäni aika kummallisena.
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 04 Maalis 2015, 21:21

Lähinnä kivusta (helppo saavuttaa matalan kipukynnyksen ansiosta)
Spoiler: näytä
Tänäänkin meinasi itku tulla, kun kaverini tönäisi minua leikillään, ja kyynärpääni osui seinään. Jostain syystä sattui aivan helvetisti enemmän kuin normaalisti olisi.
Ja myös tänään siksi, että verikokeen ottaminen sattui, vaikka pidinkin käden rentona. Ja sitten jouduin pyörrytyksen takia makaamaan vartin, että pystyin kävelemään toiseen huoneeseen sydänfilmiä varten.
Tänään myös koulussa sitten tietenkin puhuttiin runsaista verenvuodoista, ja jouduin kesken tunnin menemään lattialle makaamaan, sillä alkoi taas pyörryttää, kun ajattelinkin verta. Ja sitten koko loppupäivän on ollut aivan kamala olo, pyörryttänyt, oksettanut yms.

Verikokeet aiheuttavat suunnatonta vitutusta, ja ne ovat ikäviä kokemuksia.

ja sitten nauran niin paljon, että itken (tai sitten meinaan tukehtua). Muuten en oikeastaan itke, varsinkaan surusta, koska en oikeastaan ole koskaan niin surullinen (en itkenyt edes mikään kerta, kun on sukulaiseni kuollut, välillä jopa yllättäen).
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 04 Maalis 2015, 21:23

Siiliö kirjoitti:Minä itkin vielä ala-asteellakin todella paljon.

Nykyään en itke melkein koskaan, kuten jo aiemmin kerroin. Viimeksi kun itkin, en edes tiennyt sille mitään syytä. Kerran sain seiskalla täysillä pesäpallon polveeni. En pystynyt loppupäivään laskemaan kyseiselle jalalla juuri lainkaan painoa, mutta missään vaiheessa en itkenyt. Pidän itseäni aika kummallisena.


Minä ulisen vieläkin turhille asioille. Toisaalta, en ole itkenyt, kun sukulaisia on kuollut tai minuun sattuu. Jälkimmäisessä karjun yleensä perkelettä.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 04 Maalis 2015, 21:43

Minulla on äärimmäisen korkea kipukynnys.

Tosin jos raivostun tai turhaudun saattavat silmäni kostua mutta... lasketaanko sitä?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja morso97 » 04 Maalis 2015, 21:51

Itken aika harvoin. En nyt muista muuta kuin sen kerran, kun itkin saatuani tietää, että ihastuksellani oli (ja on) tyttöystävä :( Mutta se on ollutta ja mennyttä.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja Fnfn » 04 Maalis 2015, 22:34

Minä itken aika usein. Kivusta en enää juurikaan, niin kuin tein pienenä. Milloin olen viimeksi sen takia itkenyt, en muista.

Nykyään syitä itkuuni on:
- Väsymys & stressi & turhautuminen -kombonaatio, milloin pienimmätkin asiat saattavat itkettää.
- Ikävä (mutta vähemmän kuin muutama kuukausi sitten: nykyään tähänkin liittyy väsymys)
- Empaattisuus ja jollekkin tapahtunut ikävä homma, etenkin jos olen muutenkin herkällä päällä. Jos kunnolla asiaa pääni sisällä kypsyttelen, saatan itkeä, tai no, enemmänkin silmistäni vierii pari kyyneltä/silmät kostuvat: esim. innokas pikkulapsi, jonka synttäreille kukaan ei tule :heart: :cry:
- Kuolema. Sen ajatteleminen, esim. pelkkä koirani kuoleman ajatteleminen nostattaa kyyneleet pintaan. Lukiossa erään tyypin sisarus kuoli syöpään ja itkin sen takia monta viikkoa (öisin), vaikka en tuntenut kumpaakaan sen lähemmin.
- Kaiken kurjan ajatteleminen: esim. jos joskus 40-vuotiaana palaan katsomaan kotiani ja näen sen hylättynä ja likaisena.
- Yleinen paska olo, en tiedä?

En siis itke näiden vuoksi aina, voin siis ajatella ihan itkemättäkin :mrgreen: Mutta kun kunnolla asiaa kypsyttelen ja omaan sen tunnetilan, bueno! Viime kuussa itkin ehkä 1-2 kertaa. Joskus syyskuussa varmaan joka viikko ainakin kaksi kertaa.

Joskus ihan teiniteininä saatoin itkea koska olin vihainen :lol:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Milloin itket?

ViestiKirjoittaja Herre » 04 Maalis 2015, 23:07

Fnfn kirjoitti:Minä itken aika usein.

Minä itkin ainoastaan pyytteettömästä rakkaudesta ihmiskuntaa kohtaan, mutta lopetin sen tajuttuani että voin vaikuttaa ihmiskuntaan lunastamalla paikkani Jumalana ja ruhtinaana.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron