(Salaliittoteoria?) Laskettelusta

(Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja Siiliö » 05 Maalis 2015, 22:40

Minä olen huomannut, että joillain ihmisillä on hyvin outo suhtautuminen laskettelua kohtaan. Esimerkiksi tänään meillä oli koulun kanssa laskettelua (itse olin kipeänä kotona) ja nyt koko iltapäivän pari jätkää on ollut ihan kikseissään. Eivät halua puhua muusta, kuin siitä, miten laskettelu on tosi hauskaa jne.

Olen havainnut tällaista käytöstä aiemminkin. Se on mielestäni hyvin häiritsevää tavallaan. Onko laskettelu aivopesua?

Siinä teille pureskeltavaa, rakkaat nettikaverit. Hyvää yötä. :heart:
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja Santiny » 05 Maalis 2015, 22:46

Sinun pitäisi laittaa tämä Nassen ketjuun, päivän naurut :lol:

Tuommoisille tyypeille on oma sanansakin: adrenaline junkie. Saavat kiksejä adrenaliinista, ja sitähän lasketellessa todennäköisesti erittyy. Sitten on tämmöisiä kuin minä, jotka harrastavat extremelajeja vain virtuaalimaailmassa. Laskettelu on kyllä ihan kivaa, edellisestä kerrastani vain on todella kauan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja pofuksio » 06 Maalis 2015, 07:31

Laskettelu on perseestä, koska siinä käytetään suksia.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 06 Maalis 2015, 11:32

Minä en ole koskaan lasketellut.
biologi_ei_kirj.
 

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja <Empty> » 06 Maalis 2015, 12:38

En osaa lasketella. Hermostun, jännityn, kaadun, turhaudun ---- rikon sukset.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Maalis 2015, 02:06

Mä tykkään lasketella. Oikeastaan, tykkään varmaankin kaikesta urheilusta, joka liittyy lumeen tai jäähän. Laskettelu (pujottelu, kumparelasku mikälie, ja jotain muuta varmaan), lautailu, hiihto (en tykkää luistelutyylistä), luistelu (eli jääkiekko, ringette, jääpallo, yms) ja varmaankin curling, tosin en ole koskaan kokeillut. Onko niitä vielä muita? Olen kovin ylpeä, kun en ole vielä pahemmin valittanut kevään tulosta. Talvi on parasta aikaa (jos ei oteta huomioon kesän paimennuskursseja). In concludion: tykkään laskettelusta.
Vieras
 

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja occe » 07 Maalis 2015, 12:23

En kyllä ymmärrä laskettelijoita, suket... vittu eikö ne sukset koko ajan sotkeudu toisiinsa tai lähde eri suuntiin?

Mutta lumilautailu! Siinä on vain yksi kepakko! Siinä on kuulkaa huima laskia sitte mettässä ja miettiä että mihinköhän sitten törmää vahingossa kun lumi ei annakkaan periksi xD
Tai että mihinköhän sitä sitten vetää persuksilleen ja kaivaa itsensä sieltä lumen alta pois.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: (Salaliittoteoria?) Laskettelusta

ViestiKirjoittaja Santiny » 07 Maalis 2015, 16:07

occe kirjoitti:En kyllä ymmärrä laskettelijoita, suket... vittu eikö ne sukset koko ajan sotkeudu toisiinsa tai lähde eri suuntiin?

Mutta lumilautailu! Siinä on vain yksi kepakko! Siinä on kuulkaa huima laskia sitte mettässä ja miettiä että mihinköhän sitten törmää vahingossa kun lumi ei annakkaan periksi xD
Tai että mihinköhän sitä sitten vetää persuksilleen ja kaivaa itsensä sieltä lumen alta pois.


Mutta eihän mikään ole kamalampaa kuin se, että jalat on liitetty yhteen! Ei sukset sotkeudu toisiinsa, ainakaan lasketellessa. Ladulla hiihtäessä kyllä, luistellen ei niinkään. No ladulla tulee se sama kahlittu olo, joten ehkä siksi menen niin huolella solmuun :D Eihän laskettelu ole sen kummempaa kuin luistimilla mutkittelu. Mennään vain alamäkeen. Pitää mennä tarpeeksi polveen, siinä se salaisuus. Joustaa joustaa.

Olen kyllä samaa mieltä lumeen kaatumisesta, se ei ole kivaa. Lunta on kaikkialla ja siinä tulee äkkipyssäys. Kannattaa ennemmin vetää lipat jäällä (kunhan ei lyö päätään), jolloin energia vapautuu hitaammin liu'un vuoksi. Lumessa ei liu'u, vaikka se saattaisi vähän pehmeämpää ollakin. Asfaltti on kuitenkin pahin paikka kaatumiseen. Se sattuu joka kerta.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron