Ahmed vs. Babar

Montako kertaa A ja B voivat mennä keskenään sekaisin?

4
2
25%
5
0
Ei ääniä
6
1
13%
7
0
Ei ääniä
8
1
13%
9
0
Ei ääniä
10
0
Ei ääniä
11
0
Ei ääniä
12 tai enemmän
4
50%
 
Ääniä yhteensä : 8

Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 04:35

Tässä gradun teon tiimellyksessä kun on kyselylomake A ja kyselylomake B, niin mitäpä luulette, kuinka monta eri kertaa on mahdollista

- sotkea A- ja B-tiedostot keskenään
- luoda useita eri A-tiedostoja (jotka eivät ole keskenään samanlaisia)
- luoda useita eri B-tiedostoja (jotka eivät ole keskenään samanlaisia)
- tarkistaa A-lomake luullen sitä B-lomakkeeksi
- tarkistaa B-lomake luullen sitä A-lomakkeeksi
- printata A-lomakkeet luullen niitä B-lomakkeiksi
- printata B-lomakkeet luullen niitä A-lomakkeiksi
- luoda tiedosto tai konkreettinen paperi, joka muistuttaa etäisesti A:ta ja toisaalta B:tä, mutta ei ole kumpikaan

Minimi on tosiaan neljä, koska tähän mennessä se on tapahtunut neljä kertaa :noo:

OLEN HYVIN VIHAINEN JA VISKAAN KOHTA KAIKEN PARVEKKEELTA!
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 13:47

Valittelut niiden puolesta, jotka ovat ehtineet äänestää 4. Bulle nimittäin ilmoitti hänkin sotkeneensa A- tiedoston ja B-tiedoston, joten kertoja on vähintään viisi.

Ja pirunmoinen kerta olikin. Tämä viides.

Paketillinen kopiopaperia, puolet nurkassa väärin printattuna, ja sitten taas alkaa ihmettely siitä, että miten minun A on sinun B, ja miten me olemme koko ajan työstäneet A:ta, ja lopputuloksena on valmis B.

Tietysti jossain vaiheessa piti käydä sieltä hylättyjen kaatisnurkasta penkomassa kaikkein tärkein sunnitteluvaiheen ohjeellinen paperi, jossa oli ja on proffan ohjeet.

Jos syöttää Ahmedia ja Babar lihoo, niin kyllä se vähän ihmetyttää. Toisaalta Ahmed ei ole laihtunut.

Minä lähetän nämä nyt tänään. En tiedä ihan varmasti, mitä olen tekemässä.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 14:27

En viitsi tehdä enää uutta aloitusta, kun minulla on näitä idioottimaisuuksia jo etusivu pullollaan.

Joka tapauksessa, tämä asia kiinnostanee Trotskia ja Bilseä. Bulle sanoi äsken "kaikki eivät saa kiinni mitään".

Hän heitti minulle lompakkoni ja kehui koppiani. Ärisin vastaan, etten ole 92-vuotias eikä minulla ole reumaa, mihin Bulle vastasi että se oli silti laadukas koppi ja "kaikki eivät saa kiinni mitään".

Sen minä ymmärrän, että kaikki eivät saa kiinni kaikkea, mutta minkä verran tavaraa putoilee käsistä, jos kaikki eivät saa kiinni mitään?

Askarruttaa.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Santiny » 06 Maalis 2015, 14:32

Minä en ainakaan saa koppia vaikka henkeni riippuisi siitä. Toisekseen tiputtelen tavaroita muutenkin melkoiseen tahtiin. Minä vain unohdan, että pidin jotain kädessä. Vielä en ole lasia rikkonut, mutta kännykkä ja käsineet tipahtelevat usein.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 14:42

Santiny kirjoitti:Minä en ainakaan saa koppia vaikka henkeni riippuisi siitä. Toisekseen tiputtelen tavaroita muutenkin melkoiseen tahtiin. Minä vain unohdan, että pidin jotain kädessä. Vielä en ole lasia rikkonut, mutta kännykkä ja käsineet tipahtelevat usein.


Tiedän että kaikki eivät saa koppia, mutta lauseen syntaktinen rakenne on kummallinen.

Olen hyvä koppaaja, mutta toki pudottelenkin asioita. Siihen koiran vesikuppiin, johon pudotin Samsungin Xcoverin ja joka posahti (pari kk sitten), pudotin äsken aamulla alushousut.

Ne ovat nyt ammeen reunalla kuivumassa.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 15:34

Nyt lähden viemään Ahmedia ja Babaria postiin, ja pitää ostaa vielä paljon kuoria, postimerkkejä ja liimata sitten autossa näitä osoitetarroja, joita tänään olemme tulostelleet.

Nyt meillä on kauheasti ylimääräisiäkin printtitarroja, eli jos haluamme aloittaa vessanseinätärvelyharrasteen, pääsemme näillä kivasti alkuun.

Oikeastaan minulla ei ole mitään tajua siitä mitä olen tekemässä mutta olen niin väsynyt että teen nyt vain jotenkin.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 06 Maalis 2015, 18:23

Tarkista muuten, ettet laita niitä vääriin kirjekuoriin...
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Ahmed vs. Babar

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 06 Maalis 2015, 19:21

Kurpizza kirjoitti:Tarkista muuten, ettet laita niitä vääriin kirjekuoriin...


Minä en aio tunnustaa laittaneeni niitä väärin kirjekuoriin. Ne ovat nyt joka tapauksessa postissa, ja nyt soitan faijalle.

Helvetin upea viikko takana.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron