Teilläki?

Teilläki?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 06 Maalis 2015, 16:04

Onko teillä vielä tapa tuosta kaksoisklikkauksesta takaisin mennessä, vaikka palsta toimiikin nyt aivan nätisti? ( :heart: :thumbup)

Itse huomaan tekeväni sitä koko ajan, tosin vasta jälkeenpäin, kun olen jo ihmetellyt mitä vittua tapahtui :D


Olen muuten paastossa, koska äitini ei suostu vielä pariin tuntiin tekemään ruokaa, koska kuulemma juuri kokkasi. No minä en ollut siellä!

Nälkä....
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 06 Maalis 2015, 17:21

Minä olen oppinut painamaan vain yhden kerran. Oikeastaan en koskaan oppinut kunnolla painamaan useammasti (minulla ei kyllä varmasti aina riittänyt kaksoisklikkaus).
biologi_ei_kirj.
 

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 21:59

Minä olen usein paastossa, koska en suostu moneen tuntiin tai jopa päivään tekemään ruokaa.

Nytkään ole yhtään lusikkaa puhtaana. En saa kahvia.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 23:06

Minä taas saatan elää monta päivää käytännössä katsoen syömättä mitään, koska on muuta tekemistä tai ei huvita. Nälkääkään en yleensä tunne, joten en aina edes huomaa kymmenenkään tunnin jälkeen syödä.

Nykyään sentään pääsääntöisesti syön tarpeeksi, ja jopa ylimääräistä, mutta sitten pian varmaan alkaa taas huono jakso, jolloin en syö juuri mitään, ja saatan laihtua ihan tuntuvasti, ja menettää painostani yli 10%. Huono juttu, koska olen juuri ja juuri normaalipainoinen.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Maalis 2015, 08:35

pofuksio kirjoitti:Minä taas saatan elää monta päivää käytännössä katsoen syömättä mitään, koska on muuta tekemistä tai ei huvita. Nälkääkään en yleensä tunne, joten en aina edes huomaa kymmenenkään tunnin jälkeen syödä.

Nykyään sentään pääsääntöisesti syön tarpeeksi, ja jopa ylimääräistä, mutta sitten pian varmaan alkaa taas huono jakso, jolloin en syö juuri mitään, ja saatan laihtua ihan tuntuvasti, ja menettää painostani yli 10%. Huono juttu, koska olen juuri ja juuri normaalipainoinen.


Itsellä menee niin, että jos olen jostain syystä ollut syömättä suht kauan, nälkä ei enää tunnu eikä huvita syödä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 08 Maalis 2015, 08:39

Minua taas ei juuri koskaan huvita syödä, toki tajuan usein itsekin, että nyt täytyy syödä. Sitten menen jääkaapille, ja katson onko siellä mitään, ja eihän siellä tietenkään ole, ja sitten menen takaisin tekemään sitä mitä olin tekemässä, ja parin tunnin päästä käyn uudestaan jääkaapilla, ja sitten ehkä otan leivän.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja icepicked » 08 Maalis 2015, 08:47

Minä syön koko ajan mutta olen silti laiha. Kerran olin jopa laihtunut ja kasvanut pituutta samaan aikaan tekemättä oikeastaan mitään.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Teilläki?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 08 Maalis 2015, 08:58

icepicked kirjoitti:Minä syön koko ajan mutta olen silti laiha. Kerran olin jopa laihtunut ja kasvanut pituutta samaan aikaan tekemättä oikeastaan mitään.


Minullakin kävi noin. Olin joskus 8-11vuotiaana painava ikäisekseni, ja enimmillään ikinä olen painanut 60kiloa. Sitten alkoi ns huono kausi, ja painoni tippui yhteensä n. 15kiloa, ja aika lailla siinä painossa on tullut kituutettua pitkään, tosin tällä hetkellä painan sentään hivenen lähes 50kiloa.
Minäkin voin muuten syödä aikasen paljo , ennen kuin painoni nousee. Harmillista, koska mille sanottiin jopa, että sen on pakko nousta, ja sen saaminen nousuun oli hankalaa.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron