Vaatteiden ns. päiväys

Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 07 Maalis 2015, 21:30

Kuinka kauan pidätte vaatekappaleita? Yhden päivän kaikkia, vai esim. kuten minä;

Paita-2pv
Housut-Vajaa viikko vaihtelee housujen ja tilanteen mukaan
Sukat-Aina pyykkiin päivän jälkeen poikkeuksetta, sama pätee kalsareihin
Huppari-Max. 5pv
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja icepicked » 07 Maalis 2015, 21:38

Paita: 1 vko (En liiku = en hikoile.)
Housut: 2 vko - kuukausi
Alusvaatteet: 1 pvä, sukat joskus 2
Yöpuku: 1 vko
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 21:53

Alushousuja päivän,
aluspaitaa päivän tai kaksi (riippuen hikoilusta ja siitä, että missä olen ja millaisiin vaatteisiin hien haju tarttuisi),
mekkoja, villapaitoja ja puseroita ehkä 3-5 päivää jälleen sen mukaan, että missä vaiheessa ne alkavat haista,
housut ovat viiden päivän juttu,
sukkia päivän tai kaksi.

Miksi ihmeessä pesisin villatakin joka käyttökerran jälkeen?
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 21:55

icepicked kirjoitti:Paita: 1 vko (En liiku = en hikoile.)
Housut: 2 vko - kuukausi
Alusvaatteet: 1 pvä, sukat joskus 2
Yöpuku: 1 vko


Mihin yöpukua oikeastaan tarvitaan?
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja icepicked » 07 Maalis 2015, 21:56

Nasse-setä kirjoitti:
icepicked kirjoitti:Paita: 1 vko (En liiku = en hikoile.)
Housut: 2 vko - kuukausi
Alusvaatteet: 1 pvä, sukat joskus 2
Yöpuku: 1 vko


Mihin yöpukua oikeastaan tarvitaan?

Lämmittämiseen. En pidä ihon tunnusta ihoa vasten.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Santiny » 07 Maalis 2015, 22:02

Paita - riippuu. Jos hikoilen, yhden päivän, jos en, pari kolme. Viimeistään vaihdan kun alkaa haista.
Housut - Yleensä noin viikon.
Alusvaatteet - päivän tai kaksi. Rintsikoita joskus pidempään, koska olen liian laiska pyykkäämään niitä. Sukkia yleensä kaksi.
Huppari - siihen asti, että muistan pestä sen. Pari viikkoa varmaan aina menee, mutta vaihtelen niitä kyllä sinä aikana.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 07 Maalis 2015, 22:05

Alushousuja ja sukkia pidän päivän. Sukkia voisi kyllä pitää usein pidempäänkin, mutta äiti on ehdottomasti sitä mieltä, että joka päivälle uudet sukat. Paidoista ja housuista en oikein osaa sanoa, koska se vaihtelee. Housuja joka tapauksessa pidän pidempään kuin paitoja, koska paidat hikoutuvat nopeammin. Enpä nyt muista, milloin farkkuni on pesty viimeksi; siitä mahtaa olla jo aikaa.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja biologinalku » 07 Maalis 2015, 22:06

Urheilukerrastot muuten alkavat haista aika nopesti - yksi leppoisa hiihtoreissu saattaa riittää.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 22:11

Santiny kirjoitti:Huppari - siihen asti, että muistan pestä sen. Pari viikkoa varmaan aina menee, mutta vaihtelen niitä kyllä sinä aikana.


Huppari? Mikä se nyt on tarkkaan ottaen. Minulla on parhaillaan päälläni tällainen collegenuttu, jossa on huppu. Tämä ei kyllä varmaankaan ole huppari. Tämä on sellainen, joka pannaan päälle kun haetaan mökillä lisää halkoja tai yöllä palelee tai muuta.

Eikä tätä voi pitää kahta viikkoa ilman että haisisin sialle.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 22:13

biologinalku kirjoitti:Urheilukerrastot muuten alkavat haista aika nopesti - yksi leppoisa hiihtoreissu saattaa riittää.


Oh, keinokuituiset treenivaatteet :heart:

Minulla on joitakin keinokuituisia treenivaatteita, joita ei kuitenkaan saa pestä kuin neljässäkympissä. Olen joskus miettinyt, että mikähän ebola niissäkin loppujen lopuksi asuu.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 07 Maalis 2015, 22:14

icepicked kirjoitti:
Nasse-setä kirjoitti:
Mihin yöpukua oikeastaan tarvitaan?

Lämmittämiseen. En pidä ihon tunnusta ihoa vasten.


Lakanoista ja pyyhkeistä muuten saa erilaisia toogia. Käytän sellaisia usein.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Santiny » 07 Maalis 2015, 22:18

Nasse-setä kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Huppari - siihen asti, että muistan pestä sen. Pari viikkoa varmaan aina menee, mutta vaihtelen niitä kyllä sinä aikana.


Huppari? Mikä se nyt on tarkkaan ottaen. Minulla on parhaillaan päälläni tällainen collegenuttu, jossa on huppu. Tämä ei kyllä varmaankaan ole huppari. Tämä on sellainen, joka pannaan päälle kun haetaan mökillä lisää halkoja tai yöllä palelee tai muuta.

Eikä tätä voi pitää kahta viikkoa ilman että haisisin sialle.


Kuten sanoin, vaihtelen niitä, joten vaikka pesuväli on n. kaksi viikkoa, käyttöä tulee sinä aikana about viikon verran. Riippuu tosi paljon materiaalista. Tämä on ainakin tämmöistä t-paitamaista kangasta, ei niin lämmintä & hiostavaa. Tämä on minun versioni neuletakista.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 22:23

Paita 2-7päivää
Toppi 3-9päivää
Huppari ehkä 2 kuukautta?
Farkut ehkä 1-3 kuukautta?
Muut housut viikko-kuukausi
Sukat 1-2 päivää
Alushousut enintään kaksi päivää
Rintsikat 1-3viikkoo
Yöpuku kuukausi (käyttö satunnaista, kun en nuku se päällä)
Mekkoja/hameita en käytä
Kengät 6kuukautta
Ulkotakit 4kuukautta

Siis tuon verran vaatteet ovat käytössä, ennen kuin ne menevät pyykkiin...

Alkavatko teillä muilla vaatteet oikeasti käytössä haisemaan? Ei minulla vaan niin käy 0.0? Siksi minulla on välillä tasan samat vaatteet kuin kaksi viikkoa sitten, eikä niitä ole siinä välissä pesty.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja icepicked » 07 Maalis 2015, 22:27

Nasse-setä kirjoitti:
icepicked kirjoitti:
Nasse-setä kirjoitti:
Mihin yöpukua oikeastaan tarvitaan?

Lämmittämiseen. En pidä ihon tunnusta ihoa vasten.


Lakanoista ja pyyhkeistä muuten saa erilaisia toogia. Käytän sellaisia usein.

Pyyhe on karhea, hyi. En välttämättä edes käytä pyyhettä vaan pukeudun suoraan.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Herra X » 07 Maalis 2015, 22:28

alushousut ja sukat: 1-2 päivää
t-paita: muutama päivä hikoutumisesta riippuen
housut: viikko tai pari
Herra X
 

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Santiny » 07 Maalis 2015, 22:32

pofuksio kirjoitti:Alkavatko teillä muilla vaatteet oikeasti käytössä haisemaan? Ei minulla vaan niin käy 0.0? Siksi minulla on välillä tasan samat vaatteet kuin kaksi viikkoa sitten, eikä niitä ole siinä välissä pesty.

Minulla ainakin. Ei tosin ennen murrosikää haisseet, koska murrosikä ilmeisesti tekee hiestä haisevaa.
Terveyskirjasto
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 22:34

icepicked kirjoitti:
Nasse-setä kirjoitti:
icepicked kirjoitti:
Nasse-setä kirjoitti:
Mihin yöpukua oikeastaan tarvitaan?

Lämmittämiseen. En pidä ihon tunnusta ihoa vasten.


Lakanoista ja pyyhkeistä muuten saa erilaisia toogia. Käytän sellaisia usein.

Pyyhe on karhea, hyi. En välttämättä edes käytä pyyhettä vaan pukeudun suoraan.


Voisinpa minäkin pukeutua suoraan pesulta tultuani, mutta koska nämä pitkät hiukset valuttavat vettä tyyliin viisi litraa minuutissa, vaatteet olisivat heti läpimärkiä, vaikka oisin juuri puristanut hiuksista veden pois, tai siis sen kaiken mitä kymmenkunnalla puristuksia saa hiuksista irti.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 22:39

Santiny kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Alkavatko teillä muilla vaatteet oikeasti käytössä haisemaan? Ei minulla vaan niin käy 0.0? Siksi minulla on välillä tasan samat vaatteet kuin kaksi viikkoa sitten, eikä niitä ole siinä välissä pesty.

Minulla ainakin. Ei tosin ennen murrosikää haisseet, koska murrosikä ilmeisesti tekee hiestä haisevaa.
Terveyskirjasto


Kummallista, ei minun hikeni ainakaan haise, saatika että se saisi vaatteet haisemaan. Teoriassa minun hikeni siis kuuluisi haista, koska murrosikäni on alkanut niin kauan sitten, enkä minä oikeastaan kuulemma tästä enää muutu, kuin korkeintaan kasvan 1-2senttiä pituutta, mutta muuta ei pitäisi tapahtua.
Säästyin siis tältäkin asialta.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Santiny » 07 Maalis 2015, 22:40

pofuksio kirjoitti:Kummallista, ei minun hikeni ainakaan haise, saatika että se saisi vaatteet haisemaan. Teoriassa minun hikeni siis kuuluisi haista, koska murrosikäni on alkanut niin kauan sitten, enkä minä oikeastaan kuulemma tästä enää muutu, kuin korkeintaan kasvan 1-2senttiä pituutta, mutta muuta ei pitäisi tapahtua.
Säästyin siis tältäkin asialta.


Tai sitten et haista itse omaa hikeäsi..? En minäkään sitä tuoreena juuri haista, mutta kun se kuivuu vaatteisiin :thumbdown:
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 22:45

Santiny kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Kummallista, ei minun hikeni ainakaan haise, saatika että se saisi vaatteet haisemaan. Teoriassa minun hikeni siis kuuluisi haista, koska murrosikäni on alkanut niin kauan sitten, enkä minä oikeastaan kuulemma tästä enää muutu, kuin korkeintaan kasvan 1-2senttiä pituutta, mutta muuta ei pitäisi tapahtua.
Säästyin siis tältäkin asialta.


Tai sitten et haista itse omaa hikeäsi..? En minäkään sitä tuoreena juuri haista, mutta kun se kuivuu vaatteisiin :thumbdown:


Hmm, en usko, koska eivät vaatteenikaan haise ties kuinka pitkän kätön jälkeen, tai koskaan, eivätkä joka asiasta huomauttavat kaverini ole minulle siitä huomauttaneet, toisilleen kyllä.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 07 Maalis 2015, 22:49

pofuksio kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Kummallista, ei minun hikeni ainakaan haise, saatika että se saisi vaatteet haisemaan. Teoriassa minun hikeni siis kuuluisi haista, koska murrosikäni on alkanut niin kauan sitten, enkä minä oikeastaan kuulemma tästä enää muutu, kuin korkeintaan kasvan 1-2senttiä pituutta, mutta muuta ei pitäisi tapahtua.
Säästyin siis tältäkin asialta.


Tai sitten et haista itse omaa hikeäsi..? En minäkään sitä tuoreena juuri haista, mutta kun se kuivuu vaatteisiin :thumbdown:


Hmm, en usko, koska eivät vaatteenikaan haise ties kuinka pitkän kätön jälkeen, tai koskaan, eivätkä joka asiasta huomauttavat kaverini ole minulle siitä huomauttaneet, toisilleen kyllä.


Jos et hikoile niin paljoa?
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 22:54

Kurpizza kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Kummallista, ei minun hikeni ainakaan haise, saatika että se saisi vaatteet haisemaan. Teoriassa minun hikeni siis kuuluisi haista, koska murrosikäni on alkanut niin kauan sitten, enkä minä oikeastaan kuulemma tästä enää muutu, kuin korkeintaan kasvan 1-2senttiä pituutta, mutta muuta ei pitäisi tapahtua.
Säästyin siis tältäkin asialta.


Tai sitten et haista itse omaa hikeäsi..? En minäkään sitä tuoreena juuri haista, mutta kun se kuivuu vaatteisiin :thumbdown:


Hmm, en usko, koska eivät vaatteenikaan haise ties kuinka pitkän kätön jälkeen, tai koskaan, eivätkä joka asiasta huomauttavat kaverini ole minulle siitä huomauttaneet, toisilleen kyllä.


Jos et hikoile niin paljoa?


Itse asiassa hikoilen ihan reilusti.
No, what ever.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 07 Maalis 2015, 22:58

pofuksio kirjoitti:
Itse asiassa hikoilen ihan reilusti.
No, what ever.


Se on muuten niinkin, että ne ihmiset, jotka hikoilevat paljon, hiki haisee vähemmän, koska elimistön kuona-aineita ei poistu kerralla niin paljoa (tai niitä ei kertynyt)
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 07 Maalis 2015, 23:11

Kurpizza kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:
Itse asiassa hikoilen ihan reilusti.
No, what ever.


Se on muuten niinkin, että ne ihmiset, jotka hikoilevat paljon, hiki haisee vähemmän, koska elimistön kuona-aineita ei poistu kerralla niin paljoa (tai niitä ei kertynyt)


Tämä on aivan uutta minulle, ja se voi hyvinkin johtua siitä.

Miksi kaikki hiki (ei nyt oikeasti, siltä vain tuntuu) kerääntyy otsalle ja sormiin?
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 07 Maalis 2015, 23:41

Aika lailla samalla lailla kuin teillä muillakin.

1. Paidat menee yleensä pesuun 1-2 päivän jälkeen. Yleensä pidän 2 päivää, mutta jos vaikkapa hikoilen paljon jostain syystä, ne on vaan yhden päivän. Joskus harvoin kolme päivää saattaa mennä myös, jos se ei haise miltään ja jos en ole menossa oikein mihinkään.
2. Joitain todella väljiä neuleita saatan pitää jopa viikon päällä pesemättä.
3. Alushousut ja sukat menee pesuun päivittäin. Rintsikat ehkä kerran kahdessa viikossa/kuukaudessa (vähän vaikeaa, kun en käytä esim. yksiä rintsikoita yhtä soittoa putkeen)
4. Farkut menee pesuun yleensä kerran kahdessa viikossa/kuukaudessa. Yleensä tuuletan ja pakastan farkkujani aina silloin tällöin, pakastaa jaksan kuitenkin melko harvoin, helpompaa on jos ne voi heittää vähäksi aikaa ulos kovilla pakkasilla. Jotkut sanovat, että farkkuja ei pitäisi pestä ensimmäiseen puoleen vuoteen, mutta en ole siihen mennyt :? Farkkujen kanssa on kyllä myös se juttu, että en käytä yksiä farkkuja yhteen menoon sitä kuukautta, vaan vaihtelen, jolloin ne saattaa olla oikeasti jalassa vain jotain viikon, lempparifarkkujen kanssa varmaan kaksi :mrgreen:
5. Mulla on kämpällä yksi sellainen löllö paskainen huppari mitä en ole pessyt kolmeen kuukauteen. Pidän sitä yleensä iltaisin kun minulla on yöpuku päällä, koska olen niin viluinen. Kotona mulla on yleensä aamutakki (tosi ruma sellainen, haluaisin uuden mutta joudun odottamaan seuraavaan jouluun) tai sit sellainen velour-huppari jos on vähemmän kylmä. Siinä hupparissa on muuten hammasharjatahroja :twisted: Asun käytännössä yksin, joten jos se haisee, ei se haittaa, koska minä en sitä haista.
6. Yöpuvun vaihdan kerran viikossa.
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja Fnfn » 08 Maalis 2015, 00:06

Liian monta valintavaihtoehtoa valittuna!

Elikkäs ei voi valita neljää :( Minkä suosittelette ottamaan?

1. Kirjasto (se unelmaduuni)
2. Se johon opintoni läheisesti liittyvät
3. Siivoustyöt
4. Ruokapalvelu

Taidan ottaa pois tuon opinto-homman, mutta kertokaa vaan mielipiteenne, koska sitä voi muokata!


EDIT: SHIT SHIT SHIT, väärä ketju! :lol:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 08 Maalis 2015, 08:33

Fnfn kirjoitti:Liian monta valintavaihtoehtoa valittuna!

Elikkäs ei voi valita neljää :( Minkä suosittelette ottamaan?

1. Kirjasto (se unelmaduuni)
2. Se johon opintoni läheisesti liittyvät
3. Siivoustyöt
4. Ruokapalvelu

Taidan ottaa pois tuon opinto-homman, mutta kertokaa vaan mielipiteenne, koska sitä voi muokata!


EDIT: SHIT SHIT SHIT, väärä ketju! :lol:


Hyvä Fnfn :thumbup: XD
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 08 Maalis 2015, 08:53

Minä hikoilen kyllä todella paljon pienestäkin. Hikeni myös laukeaa niin, että kun lopetan liikkumisen hetkeksi(yli 2min), alan hikoilla kuin sika.

Mielestäni se on huono asia jos ei hikoile juuri koskaan, sehän tarkoittaa ettei liiku juuri koskaan! En usko hien hajun vaikuttavan mihinkään vakavaan. :)

Itselläni on siili joka kuivuu itsestään alle minuutissa kun tulen suihkusta :thumbup:

Viime yönä nukuin aamutakin ja yöpuvun paidan kanssa.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vaatteiden ns. päiväys

ViestiKirjoittaja pofuksio » 08 Maalis 2015, 09:02

<Empty> kirjoitti:
Itselläni on siili joka kuivuu itsestään alle minuutissa kun tulen suihkusta :thumbup:


No se onkin helppoa. Minun hiukseni eivät kuivu edes neljässä tunnissa täysin XD
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron