Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 07 Helmi 2015, 18:48

Suomi24:ssä (eritoten siinä vanhassa) kirjoitetaan vastaus sen kommentin perään, johon vastataan, mutta tällä palstalla on sellainen systeemi, että vastaaminen hoidetaan lainaamalla teksti, johon vastataan. Mitä mieltä olette tästä? Minun mielestäni Suomi24:n systeemi on parempi varsinkin siinä tilanteessa, kun vastataan vastaukseen. Täällä tulee hirveästi sisäkkäisiä lainauksia siinä tapauksessa. Tietenkään täälläkään ei ole pakko aina lainata, mutta se kuitenkin usein selkeyttää, että kyse on vastuksesta johonkin kommenttiin eikä vastuksesta koko ketjuun. Suomi24:ssakin nykyään on launaussysteemi, kun vastataan vastaukseen. Ilmeisesti siinä on ajateltu jotain, että ketju ei sisenny liikaa tai muuta sellaista, mutta minusta se entinen oli parempi.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

ViestiKirjoittaja icepicked » 07 Helmi 2015, 18:58

Voisimme yrittää pitää ketjut siisteinä poistelemalla sisäkkäisiä lainauksia niiden käydessä epäolennaisiksi. Kovin pitkästä viestistä voi lainata vain kommentoitavan osan tai alun tmv.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 07 Helmi 2015, 19:04

Icepicked, niin ja myös nimimerkillä puhuttelu on monesti hyvä konsti. Minä en muuten ikinä käytä kahta kauttaviivaa.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

ViestiKirjoittaja Siiliö » 07 Helmi 2015, 19:13

Että mistä systeemeistä? 0_0
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Mitä mieltä olette tämän palstan lainaussysteemistä?

ViestiKirjoittaja biologinalku » 07 Helmi 2015, 19:19

Siiliö kirjoitti:Että mistä systeemeistä? 0_0


Minä esimerkiksi nyt lainasin tekstisi vastatakseni siihen niin kuin tällä palstalla tehdään. Suomi24:ssa ei lainailtu. Tai no, sinullahan tietenkin oli tapana usein lainata pikku tekstipätkä ja kommentoida sitä, mutta ei aina olisi ollut tarpeen, koska vastus kirjoitettiin suoraan sen kommentin perään, johon vastattiin, eikä koko ketjun perään lainaamalla toisen kommentti.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Otsikkoa voi vaihtaa keskustelun sisällä...

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 07 Helmi 2015, 19:41

...ja joku voi vastatakin siihen. Ainakin itse huomasin yhdessä ketjussa näin. Minäkin pidin sisennyksistä enemmän, mutta niitä ei nyt ole. :/
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron