Sarjavisa

Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Fnfn » 13 Maalis 2015, 15:47

1. Mikä ei kuulu joukkoon?
a. "Everything happens for a reason"
b. "Live togehter, die alone"
c. "Remember today"
d. 4, 8, 15, 16, 23, 42

2. Kuka hän on: Kuva

3. Kun ihmiset menevät ensimmäistä kertaa Tardisiin sarjassa Doctor Who, mitä he sanovat? Entä mitä Clara sanoi?

5. Mikä se ei koskaan ole sarjassa House?
a. Streptokokki
b. Lupus
c. AIDS
d. Non-hodgkinin lymfooma

6. Kuka hän on: http://gooby.naurunappula.com/org/b2/0c ... 219958.jpg

7. Muistatko 6. kavereiden nimet?

8. Mihin Miia salkkareissa kuoli?

9. Mitä sukua River Song on Amy Pondille Doctor Whossa?

10. Kuka oli alkuperäinen A sarjassa Pretty Little Liars (suom. Valehtelevat viettelijät)

11. Mikä on pikachujen seuraava muoto?

12. Mitä yhteistä on Narutolla ja Gaaralla?
a. Molemmissa on häntäpeto (bijuu) sisällä, eli he ovat jinchuurikeja
b. Molemmat omistavat geneettisesti periytyvän silmätekniikan (doujutsun)
c. Molempien vanhemmat yrittivät tappaa heidät
d. Molemmat on homoja
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja pofuksio » 13 Maalis 2015, 16:03

6. Ransukoira. Hänen äänensä asuu täälläpäin.

11. Raichu
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Sinisiipinen » 13 Maalis 2015, 16:04

En osaa vastata yhteenkään kysymykseen xD
Mikään ei ole mahdotonta.
Avatar
Sinisiipinen
Viaton ohikulkija
 
Viestit: 269
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:08

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Muoviomena » 13 Maalis 2015, 16:07

Vastaan vain niihin, joihin luulen edes jollain tapaa pystyväni...

Spoiler: näytä
1. d
6. Ransu
7. RIKU! Ja Eno-Elmeri.
11. Tämähän on yleissivistystä. Raichu tietenkin. Tarvitsee sähkökiven kehitykseen. Haluatteko kuulla lisääkin?
12. a

Kyllä, olen näin huono.
Avatar
Muoviomena
Ei syötävä
 
Viestit: 306
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 16:21

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja morso97 » 13 Maalis 2015, 16:16

En tiedä muita kuin Ransun ja Raichun D:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja biologinalku » 13 Maalis 2015, 17:16

6. Ransu
7. Eno Elmeri ja sitten sen "pöljemmän" nimeä en muista.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja <Empty> » 13 Maalis 2015, 17:34

Raichuksihan siitä kehitytään. En kyllä olisi edes tajunnut koko kysymystä ellen olisi lukenut muiden vastauksia.

Doctor Whossa kaikki sanovat "mutta miten tämä on näin suuuri!" Tai jotain sinne päin, ja sitten lähtevät juoksemaan ympäri sitä sinistä rakasta poliisipuhelinkoppia.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Maalis 2015, 18:44

<Empty> kirjoitti:Doctor Whossa kaikki sanovat "mutta miten tämä on näin suuuri!" Tai jotain sinne päin, ja sitten lähtevät juoksemaan ympäri sitä sinistä rakasta poliisipuhelinkoppia.

Ei vaan "Se on suurempi sisältä!"
Joku ainakin sanoin, että se on pienempi ulkoa, mutta en ole varma, oliko se Clara.
5.
Spoiler: näytä
Lupus. Eikös se kerran kumminkin ollut ollut, mutta sinä yhtenä kertana eivät mokomaa epäilleet :D

9.
Spoiler: näytä
River Song on Amy Pondin tytär
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Fnfn » 13 Maalis 2015, 23:52

Olen pettynyt teihin kun ette vastanneet kaikkiin kysymyksiin. Hävetkää, ihmiset! :evil:
Minun piti tehdä tästä testistä 20 kysymyksen mittainen, jossa olisin kysynyt mm. Game of Thronesista ja Orange Is The New Blackista ja lastenohjelmista, mutta sitten tuli kiire, enkä voinutkaan tehdä niin :mrgreen:

Oikeat vastaukset


1. c) "Remember today"
- Muut esiintyvät Lostissa toistuvasti, ainakin jossain kohtaa sarjaa

2. Kyseinen daami on O.C:n Marissa Cooper ja pakko sanoa, että olen järkyttynyt kun kukaan ei tunnistanut häntä :shock:

3. Ne yleensä sanovat "se on suurempi sisältä" tai muuta sellaista, mutta Clara sanoi sen olevan ulkopuolelta pienempi.

4. Oho, kysymys jäi välistä.

5. b) Lupus
- Lupus oli yksi yleisimmistä epäilyistä, mutta koskaan se ei ollut se ja sarjaan vakiintui lause "It's never lupus". Mutta kerran se oli lupus :(

6. Ransu :mrgreen:

7. En muista itsekkään, heh heh. Google on kaveri: kyseinen kolmikko on Karvakuonot ja he ovat Ransun lisäksi Eno-Elmeri ja Riku.

8. Miialla oli aivokasvain (ETTE TIENNEET?)

9. River on Amyn tytär

10. Alkuperäinen A oli Mona, mutta Big A tuli ja otti ohjat käsiinsä

11. Raichu

12. a) Molemmissa on häntäpeto (bijuu) sisällä, eli he ovat jinchuurikeja

Voittaja on Muoviomena! :clap:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Maalis 2015, 00:08

En minä katso niin paljoa telkkaria! Enkä ole ikinä voinut sietää saippuasarjoja.
Mutta tiedän paljon niistä, joihin oikeasti laitan aikaani. Kts. tietämykseni Housesta ja Doctor Whosta. Lostista en muista enää kovinkaan paljon, siitä on liian kauan. Noh minä tulin tänne lähinnä katsomaan, voisinko päteä jossain. Se tarve on tyydytetty.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Maalis 2015, 00:11

Santiny kirjoitti:En minä katso niin paljoa telkkaria! Enkä ole ikinä voinut sietää saippuasarjoja.
Mutta tiedän paljon niistä, joihin oikeasti laitan aikaani. Kts. tietämykseni Housesta ja Doctor Whosta. Lostista en muista enää kovinkaan paljon, siitä on liian kauan. Noh minä tulin tänne lähinnä katsomaan, voisinko päteä jossain. Se tarve on tyydytetty.
Telkkari korvaa elämän jota minulla ei ole :cry: Tai no, en katso enää niin paljoa telkkarista :mrgreen:
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Maalis 2015, 00:16

Mutta Riverhän on Doctori vaimo! Omfg!

Juonipaljastuksia!

Ei haittaa, en olisi jaksanutkaan etsiä tietoa tuohon.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Maalis 2015, 00:23

Fnfn kirjoitti:Telkkari korvaa elämän jota minulla ei ole :cry: Tai no, en katso enää niin paljoa telkkarista :mrgreen:

No kun sanon, etten katso telkkaria, se tarkoittaa, että katson ihan hemmetisti Netflixiä. Tai nyt DVD:tä, koska Netflixissä oli vain yksi kausi Arrow'ta. Eli tuijotan yhtä sarjaa maratonina, tiedän siitä kaiken ja siirryn sitten seuraavaan. Ihan yhtä noloa. Mutta koska ei huvita pelata (GTA V:n uusin päivitys rikkoi pelin), on minun nyt tyytyminen sarjoihin. Laskeskelin, että tässä kahden päivän aikana olen katsonut 15 jaksoa... Mistähän sitä löytäisin elämän..?
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Maalis 2015, 00:29

Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Telkkari korvaa elämän jota minulla ei ole :cry: Tai no, en katso enää niin paljoa telkkarista :mrgreen:

No kun sanon, etten katso telkkaria, se tarkoittaa, että katson ihan hemmetisti Netflixiä. Tai nyt DVD:tä, koska Netflixissä oli vain yksi kausi Arrow'ta. Eli tuijotan yhtä sarjaa maratonina, tiedän siitä kaiken ja siirryn sitten seuraavaan. Ihan yhtä noloa. Mutta koska ei huvita pelata (GTA V:n uusin päivitys rikkoi pelin), on minun nyt tyytyminen sarjoihin. Laskeskelin, että tässä kahden päivän aikana olen katsonut 15 jaksoa... Mistähän sitä löytäisin elämän..?


Kauanko yksi jakso kestää?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Maalis 2015, 00:31

<Empty> kirjoitti:
Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Telkkari korvaa elämän jota minulla ei ole :cry: Tai no, en katso enää niin paljoa telkkarista :mrgreen:

No kun sanon, etten katso telkkaria, se tarkoittaa, että katson ihan hemmetisti Netflixiä. Tai nyt DVD:tä, koska Netflixissä oli vain yksi kausi Arrow'ta. Eli tuijotan yhtä sarjaa maratonina, tiedän siitä kaiken ja siirryn sitten seuraavaan. Ihan yhtä noloa. Mutta koska ei huvita pelata (GTA V:n uusin päivitys rikkoi pelin), on minun nyt tyytyminen sarjoihin. Laskeskelin, että tässä kahden päivän aikana olen katsonut 15 jaksoa... Mistähän sitä löytäisin elämän..?


Kauanko yksi jakso kestää?

~45 min.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Fnfn » 14 Maalis 2015, 00:49

Santiny kirjoitti:
Fnfn kirjoitti:Telkkari korvaa elämän jota minulla ei ole :cry: Tai no, en katso enää niin paljoa telkkarista :mrgreen:

No kun sanon, etten katso telkkaria, se tarkoittaa, että katson ihan hemmetisti Netflixiä. Tai nyt DVD:tä, koska Netflixissä oli vain yksi kausi Arrow'ta. Eli tuijotan yhtä sarjaa maratonina, tiedän siitä kaiken ja siirryn sitten seuraavaan. Ihan yhtä noloa. Mutta koska ei huvita pelata (GTA V:n uusin päivitys rikkoi pelin), on minun nyt tyytyminen sarjoihin. Laskeskelin, että tässä kahden päivän aikana olen katsonut 15 jaksoa... Mistähän sitä löytäisin elämän..?
Minä en ole koskaan oppinut noihin maratoneihin D: Ennätykseni taitaa olla 5 jaksoa Shamelessia tai 4 jaksoa Orange Is The New Blackia päivässä. Silloin oli kirjoitukset ja tein niin, että heräsin: katsoin tunnin, luin pari tuntia, katsoin pari jaksoa, pari tuntia luin, katsoin taas jakson... En tehnyt koneella mitään muuta kuin katsoin Shamelessia (ja Orange Is The New Blackia, mutta Shamelessin muistan paremmin)

Miksi hankkia elämä kun voit tuhlata sen muiden paljon mielenkiintoisempaan, joskin epätodelliseen elämään 8-)
Sweetness, sweetness I was only joking
When I said I'd like to
Smash every tooth in your head

The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Avatar
Fnfn
Positiivinen vetyioni
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 23:38
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja morso97 » 14 Maalis 2015, 08:57

Olisit vain kysynyt Game of Thronesista! Siitä olisin tiennyt vaikka mitä sillä olen lukenut kaikki 5 julkaistua kirjaa :mrgreen:
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja Siiliö » 14 Maalis 2015, 09:10

morso97 kirjoitti:Olisit vain kysynyt Game of Thronesista! Siitä olisin tiennyt vaikka mitä sillä olen lukenut kaikki 5 julkaistua kirjaa :mrgreen:


Se kirjailija sais kyllä pitää vauhtia kahen viimeisen kirjan kanssa.
Katsokaa sen kuvaa!
Kuva
Ihan järkyttävän vanha! Se kuolee!!! :cry:

EDIT: Ja vielä ylipainoinenkin! Se kuolee minä hetkenä hyvänsä! Juuri pari päivää sitten Terry Pratchettkin kuoli! Ne eivät ole kuolemattomia!!!
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Sarjavisa

ViestiKirjoittaja morso97 » 14 Maalis 2015, 10:07

Siiliö kirjoitti:Ihan järkyttävän vanha! Se kuolee!!! :cry:

EDIT: Ja vielä ylipainoinenkin! Se kuolee minä hetkenä hyvänsä!


No sitähän me ollaan tässä kaveriporukan kanssa pelätty jo pidemmän aikaa :crazy: Jos se kuolee, joku varmaan kirjoittaa sarjan loppuun, mutta se ei silti ole sama asia :|
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa