Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 13 Maalis 2015, 23:13

Ärsyttävää, koska Suomessa on virusepidemia. :roll:

Sairastanut sen jo, mutta? Sairastamisen jälkeen ja aikana ihoni kunto on huomattavasti heikompi!! Käteni kuivuvat nykyään aika usein, myös huulet ovat kuivat, aknea ja luomia. Ennen sairastamista ei mitään tälläistä ollut ja ihoni oli aika hyväkuntoinen! Myöskään hiukseni eivät kasva pituutta ja ovat heikkoja, sairastamista ennen hiukseni olivat tuuheat ja kasvoivat paljon! Ihottumaa sairaus aiheutti myös.

Tässä on nyt kyseessä ehkä vakavammin otettava epidemia, koska tyypillisiä ulkonäköoireita olen huomannut myös muilla. Taudin 2.v kuuluu myös mahatauti ja ripuli? Taudin oireet ovat tyypillisiä flunssan oireita, mutta tauti on itseasiassa aika vakavan oloinen.

Alentaako tauti jotenkin vastustuskykyä? Minulla on muutama arvaus mikä tauti voisi olla, mutta ette ota niitä vakavasti. Ette ota minua vakavasti, vakava asia tämä on... Jos haluatte selvitä taudilta teidän täytyy 1. asua, joko lapissa. 2. ette ole nähneet päivänvaloa.

Tämä voisi olla ihan tavallinen flunssa epidemia, jos 1. Tietyt ihmiset eivät sairastaisi sitä niin usein 2. Se ei pilaisi ihon ja hiuksien laatua. 3. Se ei aiheuttaisi ihottumaa.

Vitaaminitasapainolla saa taudin aisoihin ja tauti alkaa ilmetä yleensä, kun menee kouluun. Koulussa kurkku kuivuu ja iho alkaa kuivua, koulu on pelottava paikka.

Tiädän vain 1 taudin jonka voisin yhdistää tähän virukseen. Mikä on oma mielipiteenne taudista? Se ei ole pelkkä flunssa! Jos olisi, niin olisin terveempi.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

ViestiKirjoittaja Santiny » 13 Maalis 2015, 23:24

Itse en ole kyllä mihinkään tuollaiseen törmännyt. Ei kai sitten ole meille asti ehtinyt. Yhden kerran olen influenssan sairastanut ja se olikin suunnilleen ainoa kerta kun olen oikeasti tuntenut oloni sairaaksi ja vetämättömäksi räkätaudissa. Levolla siitäkin selvittiin.

Ehkä sinulla on vain ollut huono tuuri ja olet saanut useamman viruksen samaan aikaan tai peräjälkeen? Minulla oli syksyllä tosi hämärää ihottumaa, joka sitten johtuikin elimistön reaktiosta johonkin virukseen, joka itsessään ei aiheuttanut mitään oireita. Ilmeisesti minun kroppani ylireagoi kaikenlaiseen, salmonellankin jälkeen sairastin vuoden niveltulehdusta, vaikkei mitään pöpöä elimistössä enää ollut. Jos sinullakin on vain tullut samaan coctailiin jotain sellaista?

Muistathan sairastaessa juoda tavallista enemmän? Kuumeisena kehosta haihtuu tavallista enemmän vettä ja nestehukka ainakin vaikuttaa moneen asiaan, varsinkin pidempään jatkuessaan.

Kerran koulussa muuten kiersi tosi merkillinen pöpö. Aiheutti ihan kamalan päänsäryn, jota migreenilääkkeet vain pahensivat. Oli selvästi tarttuvaa. Luulen, että minä sen sinne toin, koska olin pari päivää ennen oireita ollut sairaalan päivystyksessä muista syistä ja olin kaveriporukassani ensimmäinen sairastunut. Ehkä jollakulla siellä oli joku aivokalvontulehdus :( Se oli melko pelottava kokemus, pakko myöntää.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 13 Maalis 2015, 23:36

Santiny kirjoitti:Itse en ole kyllä mihinkään tuollaiseen törmännyt. Ei kai sitten ole meille asti ehtinyt. Yhden kerran olen influenssan sairastanut ja se olikin suunnilleen ainoa kerta kun olen oikeasti tuntenut oloni sairaaksi ja vetämättömäksi räkätaudissa. Levolla siitäkin selvittiin.

Ehkä sinulla on vain ollut huono tuuri ja olet saanut useamman viruksen samaan aikaan tai peräjälkeen? Minulla oli syksyllä tosi hämärää ihottumaa, joka sitten johtuikin elimistön reaktiosta johonkin virukseen, joka itsessään ei aiheuttanut mitään oireita. Ilmeisesti minun kroppani ylireagoi kaikenlaiseen, salmonellankin jälkeen sairastin vuoden niveltulehdusta, vaikkei mitään pöpöä elimistössä enää ollut. Jos sinullakin on vain tullut samaan coctailiin jotain sellaista?

Muistathan sairastaessa juoda tavallista enemmän? Kuumeisena kehosta haihtuu tavallista enemmän vettä ja nestehukka ainakin vaikuttaa moneen asiaan, varsinkin pidempään jatkuessaan.

Kerran koulussa muuten kiersi tosi merkillinen pöpö. Aiheutti ihan kamalan päänsäryn, jota migreenilääkkeet vain pahensivat. Oli selvästi tarttuvaa. Luulen, että minä sen sinne toin, koska olin pari päivää ennen oireita ollut sairaalan päivystyksessä muista syistä ja olin kaveriporukassani ensimmäinen sairastunut. Ehkä jollakulla siellä oli joku aivokalvontulehdus :( Se oli melko pelottava kokemus, pakko myöntää.


Voi olla... ärsyttävintä on finnit. Niitä tulee joka paikkaan. Meidän koulussa on nykyään joka viikolla vähintää joku poissa oikeasti kipeänä, joka kuulostaa hämmentävältä. Haluan tiätää mikä virus tämä on! Kädessäni on pieni punainen kohta, jossa on pieniä... mitä ne ovatkaan, ihonvärisen haaleita rakkuloita? :shock: :shock: (Siis ihan millinkokoisia rakkuloita... alan huolestua) Tosin ei enään, revin ne irti. Pelottavaa en enään tutki ihoani, nyt löysin 3 millin kokoista punaista palloa! :shock: :shock:
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 14 Maalis 2015, 00:21

Minä olen tässä viimeiset kaks-kolme viikkoa ollut lievän flunssan alla. Viikko sitten olin kaksi päivää kuumeessa.

Huuleni ovat myös rakoilleet. Muita ei ole ilmennyt minulla. Uskon sinun vain ylireagoivan.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Sairastaminen/Suomessa ensimmäinen "noflunssa" epidemia!

ViestiKirjoittaja Santiny » 14 Maalis 2015, 00:27

Yurika_ kirjoitti:Voi olla... ärsyttävintä on finnit. Niitä tulee joka paikkaan. Meidän koulussa on nykyään joka viikolla vähintää joku poissa oikeasti kipeänä, joka kuulostaa hämmentävältä. Haluan tiätää mikä virus tämä on! Kädessäni on pieni punainen kohta, jossa on pieniä... mitä ne ovatkaan, ihonvärisen haaleita rakkuloita? :shock: :shock: (Siis ihan millinkokoisia rakkuloita... alan huolestua) Tosin ei enään, revin ne irti. Pelottavaa en enään tutki ihoani, nyt löysin 3 millin kokoista punaista palloa! :shock: :shock:

Nuo kuulostavat vähän idi-reaktiolta, joka on juuri noita kummallisia tapoja, joilla elimistö saattaa reagoita virukseen. Jos ne eivät tee mitään, niin anna niiden olla. Kuivahtavat muutamassa viikossa ja katoavat itsestään. Ei ole tarttuvaa. Minulla on idi-näppylöitä aina kesäisin.

Kuva

Ilmeisesti myös nokkosihottumani johtuvat viruksista. Nyt kun tässä pohdin, niin minun kroppani reagoi kyllä viruksiin vähän turhan herkästi, en ole kipeä edes vuosittain, mutta erilaisia ihottumia mahtuu vuoteen useampaakin sorttia.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron