Nassen sairastupa

Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 16 Maalis 2015, 16:46

Kärsitkö känsäisistä jaloista tai hilseileekö päänahkasi? Kysy neuvoa Nassen Klinikalta. Osaan vastata kaikkeen.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Siiliö » 16 Maalis 2015, 17:34

Osaatko auttaa akneen?
Entä ranteessa olevaan (oletettavasti) rasitusvammaan? (Lepo ei ole ratkaisu!)
Entä isovarpaaseen, joka on ollut arka niin kauan kuin muistan?
Henkilö x: Tiesin olevani elin-tärkeä ❤
Minä: Mäkin tiesin olevani elin. Mulkku nimittäin.

-Siiliö-
Siiliö
Von Sadist
 
Viestit: 674
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 15:21

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja biologi_ei_kirj. » 16 Maalis 2015, 19:17

Minulla on jalkapohjissa kovettumaa ja joskus oikean jalan kantapäähän saattaa tulla halkeamakin. Olen rapsutellut kovettumia ja kuivaa ihoa kirurginveitsellä pois. Onko tämä hyvä hoitomuoto?
biologi_ei_kirj.
 

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja morso97 » 16 Maalis 2015, 20:05

Löytyisikö troppia laiskuuteen? Minun pitäisi kirjoittaa äikän essee ja opolle työhakemus (molemmat olisi pitänyt palauttaa jo perjantaina)... Ja mantsaan pitäisi tehdä joku kartantulkintatehtävä ja pitäisi lukea se Fahrenheit 451... Kokeisiin pitäisi myös alkaa lukea koska koeviikko alkaa ihan kohta... Tulkaa joku potkimaan persuuksiin jotta saan tehtyä kaiken :? Ai niin ja olin eilen niin laiska että en jaksanut tehdä sitä #Tikis-vatsalihastreeniä
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Herre » 16 Maalis 2015, 20:58

Mitä neuvoisit tekemään jos tulee surumieliseksi kuullessaan ruotsin tunnilla Abban laulun Waterloo, koska se sai Minut tuntemaan myötätuntoa Napoleonia kohtaan ja halusin auttaa häntä voittamaan.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 17 Maalis 2015, 07:03

Siiliö kirjoitti:Osaatko auttaa akneen?
Entä ranteessa olevaan (oletettavasti) rasitusvammaan? (Lepo ei ole ratkaisu!)
Entä isovarpaaseen, joka on ollut arka niin kauan kuin muistan?


Lievään akneen voi sanoa, että se on ohimenevää, mutta minkään ikäisellä sen ei kuulu/tarvitse olla paha. Joskus ajatellaan, että nuorilla kuuluukin olla kamala akne, eikä sitä tarvitse muka hoitaa.

Jos se on paha, valita siitä terveydenhoitajalle. Todennäköisesti aknesi on sellainen tulehtunut ja synnyttää uusia paukamia sinne tänne? Uusien paukamien syntyä ei voi estää kuin lääkkeillä, mutta paukaman voi hoitaa niin, ettei se tulehdu turhaan enempää.

Jos taas on niin, että paukamat kehkeytyvät ns. mustapäiden kohdalle, kannattaa poistattaa mustapäät.

Ranne: kinesioteippaus, tukiteippaus, oikeiden paikkojen hierominen ja venyttäminen. Treenin jälkeen kylmä.

Isovarpun voit kääriä pakettiin ja pyytää koulusta sairaslomaa sellaiset kolme viikkoa. Muista ontua.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 17 Maalis 2015, 07:05

biologi_ei_kirj. kirjoitti:Minulla on jalkapohjissa kovettumaa ja joskus oikean jalan kantapäähän saattaa tulla halkeamakin. Olen rapsutellut kovettumia ja kuivaa ihoa kirurginveitsellä pois. Onko tämä hyvä hoitomuoto?


En tiedä onko se hyvä, mutta itse tekisin ihan samoin. Minullakin muuten on kirurginveitsi. Laita nyt rasvaakin niihin, niin ei kovetu eikä halkeile yhtä helposti. Erityisesti saunan tai kylvyn jälkeen rasva imeytyy hyvin.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 17 Maalis 2015, 07:07

morso97 kirjoitti:Löytyisikö troppia laiskuuteen? Minun pitäisi kirjoittaa äikän essee ja opolle työhakemus (molemmat olisi pitänyt palauttaa jo perjantaina)... Ja mantsaan pitäisi tehdä joku kartantulkintatehtävä ja pitäisi lukea se Fahrenheit 451... Kokeisiin pitäisi myös alkaa lukea koska koeviikko alkaa ihan kohta... Tulkaa joku potkimaan persuuksiin jotta saan tehtyä kaiken :? Ai niin ja olin eilen niin laiska että en jaksanut tehdä sitä #Tikis-vatsalihastreeniä


Löytyy löytyy. Selitykset auttavat kaikkeen. Voit myös lähteä kauppaan ostamaan motivaatiokarkkeja ja törmätä matkalla johonkuhun kaveriisi, ja sitten te menette teille pelaamaan jotain mätkintäpeliä ja unohdat koko jutun. Sillä tavalla läksyistä pääsee.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14

Re: Nassen sairastupa

ViestiKirjoittaja Nasse-setä » 17 Maalis 2015, 07:09

Herre kirjoitti:Mitä neuvoisit tekemään jos tulee surumieliseksi kuullessaan ruotsin tunnilla Abban laulun Waterloo, koska se sai Minut tuntemaan myötätuntoa Napoleonia kohtaan ja halusin auttaa häntä voittamaan.


Jokin kunniakas kahden minuutin hiljaisuus voisi olla paikallaan. Vastaisuudessa vaadi sellaista jokaiselle suurmiehelle, niin historiantuntikin kuluu nopeammin. Tai helpommin.
Avatar
Nasse-setä
Tirehtööri von Pullonvirittäjä
 
Viestit: 434
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 07:14


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron