Taas niitä päiviä

Taas niitä päiviä

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 20 Maalis 2015, 17:34

Pahoittelen taas epäselvää avautumistani ja avautumistani, jos se joitain haittaa.

Taas niitä päiviä, kun tekee vain mieli ajatella kaiken pahan tapahtuvan ja kylpeä itsesäälissä. Tuntuu vain, että pian tapahtuisi jotain todella pahaa. :cry: Aika usein myös mietin miten tekisin itsemurhan, jos sen joskus joutuisin tekemään. Toivon, että en joudu. :shh: Parempi vaihtoehto sekin on kuin mielisairaala... 8-) Kuvittelen kaikenlaista paskaa taas, koska tykkään kiduttaa itseäni... siitä on tullut tapa ajoittan, ajatella kaikkea paskaa, kunnes rupean itkemään ja miettimään monenko prosentin mahdollisuudella se voisi olla totta.

Olisipa, joskus päivä jolloin minulla ei olisi ikuista pelkoa ja huolta... Toisaalta minullahan saattaa olla vaiheittainen masennus, eli masennun tiettyinä aikoina ja tiettyinä aikoina olen erittäin positiivinen ja iloinen? Mitä mieltä olette?

Rupean kuvittelemaan kaikkea paskaa, koska tykkään kiduttaa itseäni, koska pidän itseäni niin paskana ihmisenä. Lopulta jäljellä on vain huono mieliala, itkuiset silmät ja masentunut olo. Erittäin pienistä asioista voi alkaa kuvitella kaikkea, koska ennenkin kun niiistä pienistä asioista on seurannut isoa paskaa, mutta paskaa jonka saa sovittua. Mutta pelkään, että jonain päivänä menetän kaiken, menetän halun elää... :cry:

Niin, että saattaisiko minulla olla vaiheittaista masennusta tai jotain semmoista? Onneksi minulla on ainakin 1 ystävä auttamassa, anime :heart:

Ennen on muuten joskus oikeasti osunut nuo kuvitelmat todeksi ainakin jotain semmosta. Niin, että se viälä lisää huolta ja pelkoa.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Taas niitä päiviä

ViestiKirjoittaja <Empty> » 20 Maalis 2015, 17:39

Ei mullakaa oo "kavereita" mut mul on perhe ja sil pärjää hyvin. Vanhempii saa kyl ain välil hävet mut sisarukset on best ikinä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Taas niitä päiviä

ViestiKirjoittaja occe » 20 Maalis 2015, 19:11

Suosittelen että menisit puhumaan asiasta jollekin.

"vaiheittainen masennus" on täysin normaalia, ei kukaan ole koko aikaa pirteä kuin peipponen vaikka saattaa näyttää siltä.


NO eipä ne sun kuvitelmas voi olla ihan 100% totta, hyvin epätodennäköistä.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea

Re: Taas niitä päiviä

ViestiKirjoittaja pofuksio » 20 Maalis 2015, 21:25

Voi Rape :cry: Mä tiedän niin ton tunteen, ja kun sitä miettii, tuntuu se kamalalta. Jos minä pystyisin, auttaisin sinua, mutten vain osaa auttaa juurikaan, vaikka kuinka haluaisin.
Kumpa sul ois joku muuki aina auttamassa ku anime.

Varon nyt sanomasta enempää, koska sanani helposti vain masentavat.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Taas niitä päiviä

ViestiKirjoittaja Santiny » 21 Maalis 2015, 11:14

Rape, sen perusteella, mitä olet täällä niin monesti kertonut, voisin sanoa, että todennäköisesti sinulla on jokin mielenterveyden häiriö, kuten masennus. Suosittelen avun hakemista. Nuorena henkilönä saat sitä nopeammin ja varmemmin, joten on turha viivytellä. Minä en voi tarjota kuin vertaistukea, varsinainen hoito sinun on haettava ammattilaiselta.

Ei muuten kannata ajatella tuollaisia ikäviä juttuja. Niistä seuraa vain pahaa oloa ja ne ruokkivat masennusta tai mikä sinulla nyt sitten onkaan. Yritä katkaista negatiivisen ajattelun kierre, jos ei positiivisia ajatuksia löydy niin edes neutraaleja. Jos ei niitäkään löydy niin tartu johonkin täyden huomiosi vaativaan tehtävään. Itselleni pelaaminen toimi aikoinaan harhautuksena, mutta myös lukeminen auttoi paljon. Nykyään voin onneksi tehdä niitä ihan ilokseni.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron