Synnytyskuolema?

Synnytyskuolema?

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 22 Maalis 2015, 16:45

Synnytykseen voi kuolla, jos on heikko? Mitkä ovat prosenttimahdollisuudet kuolla synnytykseen Suomessa? Yleistä keskustelua synnytykseen kuolemisesta kiitos. Synnytys on vaikea prosessi ja kivulias. Miten tuet rakastasi? Millaisen lapsen haluat ja kummalta puolelta haluat hänen ulkonäkönsä ja luonteensa periytyvän.

Sitten mitä tekisit, jos saisit tiätää, että kumppanisi kuolee synnytykseen.

A) Abortin tietenkin!

B) Ottaisin lapsen ja tekisin parhaani, että hän ei kuole.

C) En tiädä.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Synnytyskuolema?

ViestiKirjoittaja pofuksio » 22 Maalis 2015, 16:53

Hmm. En missään tapauksessa haluaisi omia biologisia lapsia, ja vaikka päätyisin yhteen naisen kanssa, en haluaisi hänenkään synnyttävän meille lasta.
Mikäli taas kuulisin että kumppanini kuolisi synnytykseen, pyytäisin häntä tekemään aborttia, mutta antaisin hänen silti päättää itse.
Jos taas itse kuulisin olevani raskaana, tekisin abortin joka tapauksessa, ei sen väliä olisiko minulla suuremmat vai pienemmät mahdollisuudet kuolla synnytyksessä.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Synnytyskuolema?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:16

pofuksio kirjoitti:Hmm. En missään tapauksessa haluaisi omia biologisia lapsia, ja vaikka päätyisin yhteen naisen kanssa, en haluaisi hänenkään synnyttävän meille lasta.
Mikäli taas kuulisin että kumppanini kuolisi synnytykseen, pyytäisin häntä tekemään aborttia, mutta antaisin hänen silti päättää itse.
Jos taas itse kuulisin olevani raskaana, tekisin abortin joka tapauksessa, ei sen väliä olisiko minulla suuremmat vai pienemmät mahdollisuudet kuolla synnytyksessä.



Abortti minulla myös!

Muyya ehket osaisi luopua mahdollisesta lapsi-ideasta, ainakaan heti? Raskaus on sekavaa aikaa, ja se saattaa tuottaa mielialanvaihdoksia ja päänkäännöksiä :)

Ise ajattelin hankkia lapsia vain, jotta edes jotkut lapset olisi kasvatettu täydellisesti.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Synnytyskuolema?

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Maalis 2015, 23:27

Minä en halua lapsia, en halua synnyttää niitä, enkä halua kenenkään muunkaan niitä minulle synnyttävän. Siispä kaikissa tapauksissa haluaisin abortin. Jos toinen ei suostuisi, varmaan jättäisin hänet, koska en halua osaa enkä arpaa toisen ihmisen itsemurhaan, jollainen lapsen synnyttäminen vaikka tietäisi kuolevansa synnytyksessä olisi. Ihan saivartelun vuoksi haluaisin kysyä, että kuoleeko tässä äiti nimenomaan synnytykseen? Koska silloinhan koko ongelman voisi kiertää keisarileikkauksella.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Synnytyskuolema?

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:31

Santiny kirjoitti:Minä en halua lapsia, en halua synnyttää niitä, enkä halua kenenkään muunkaan niitä minulle synnyttävän. Siispä kaikissa tapauksissa haluaisin abortin. Jos toinen ei suostuisi, varmaan jättäisin hänet, koska en halua osaa enkä arpaa toisen ihmisen itsemurhaan, jollainen lapsen synnyttäminen vaikka tietäisi kuolevansa synnytyksessä olisi. Ihan saivartelun vuoksi haluaisin kysyä, että kuoleeko tässä äiti nimenomaan synnytykseen? Koska silloinhan koko ongelman voisi kiertää keisarileikkauksella.



Aivan, kohdunsuussa olisi esim. Vauvaherkkä myrkkypiikki :D
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron