Itsepuolustus

Itsepuolustus

ViestiKirjoittaja Herre » 22 Maalis 2015, 21:47

Mitä tekisit jos joku geenipoolinrikastuttaja näkee sinut ja päättää nyrskyttää sinua vaikka väkisin? Tai näkisit että joku toinen raiskataan? Tai joku päättäisi ryöstää sinut?

Nyt tässä on vastaus:



Haluat potkaista häntä 64 km/h vauhdilla suoraan vatsaan jolloin pikkujonnen sisäelimet ovat aivan paskana! Isku on niin tehokas että kukaan ei uskalla koulussa enää koskaan kiusata sinua.

Onko sinulla itsepuolustusvinkkejä tai tarinoita kuinka joku veti sinua turpiin tai sinä teit äskeisen liikkeen luokkasi jonneen? Itse suosittelen katsomaan Nick Drossos nimisen tyypin videoita Youtubesta, koska olen havainnut ne hyväksi ja edellisen dokumentin muita osia.
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Itsepuolustus

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Maalis 2015, 22:54

Noilla nikseillä joutuu vain vaikeuksiin. Suomen laki kuitenkin tuntee hätävarjelun liioittelun.

Jos itse olisin uhrin asemassa niin karjuisin niin maan perkeleesti, että kaikki sadan metrin säteellä tietäisivät, että nyt on tosi kyseessä ja juoksisin tietysti karkuun. Ei se niin vakavaa ole, vaikka esim. laukku sitten jäisikin jälkeen, en kanna rahaa mukanani ja kortit voi aina kuolettaa. Vahinko jäisi harmistusta lukuun ottamatta pieneksi.

Sivullisen asemassa soittaisin hätänumeroon turvalliselta etäisyydeltä ja tilanteesta riippuen saattaisin sitten yrittää ehkä estää teon. Mikäli paikalla olisi muitakin, niin menisin todennäköisemmin väliin. Yksin en välttämättä kävisi raavaan miehen kimppuun. Aseistettuun henkilöön en varmaan uskaltaisi käydä käsiksi, mutta ehkä kauempaa voisin ilmoittaa soittaneeni jo hätänumeroon.

Kannatan ehdottomasti huutamista ja pakenemista, se voi oikeasti vielä joku päivä pelastaa hengen.
Viimeksi muokannut Santiny päivämäärä 23 Maalis 2015, 00:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: jälkeen, ei talteen xD
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Itsepuolustus

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:58

Olen aina varuillani tappamaan jonkun, jos joku tuntematon kävelee takanani alle 10m säteellä.

Nyrkkini ovat puristettuina kevyesti, mutta viritettyinä, hermoni ovat jäässä ja askeleni olen tasannut tahtiin.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron