Eri ulottuvuudet

Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 22 Maalis 2015, 22:19

Miettikää kaikki. Olemme vain yhdessä ulottuvuudessa ja jos elämämme epäonnistuu tässä ulottuvuudessa se voi onnistua seuraavassa. Seuraavassa ulottuvuudessa minä Raippari voin olla vaikka kommunisti ja Trotski minunkaltainen Anime-fani! :shock:

Jossain ulottuvuudesssa homous voi olla normaalia ja heterous outoa ja harvinaisempaa. Heteroita syrjitään, koska he eivät tykkää omasta sukupuolestaan.

Toisessa ulottuvuudessa Trotski voi tykätä Kurpizzasta, kauemmassa hän voi inhota Kurpizzaa.

Ulottuvuuksilla on yksi samanlaisuus! Sinä voit itse muokata niitä! Voit itse päättä millaisen elämän haluat elää, voit lyödä kohtaloa turpaan! Maailmassa on 3 "Epäjumalaa"

Kohtalo:
Tämä tyyppi yrittää langettaa sinulle huonon kohtalon! Toisia se syrjii toisia se auttaa! Mutta se on ihan eriarvoinen kaikille! Kohtaloa vastaan voi taistella.

Rakkaus:

Tämä tyyppi ampuu sinua nuolella ja sekoittaa pääsi. Se voi olla hyvä asia tai huono asia! Mutta joko se on erittäin mahtava asia tai erittäin tuskallinen asia!

Elämä:

Hän tuo elämääsi paskaa ja hyvää. Itse voit vaikuttaa elämänjumalan antamiin juttuihin. Hän tuo sinulle ison kasan paskaa ja taakkaa, mutta hän myös auttaa sinua ja antaa sinulle kultaa.


Voi olla, että rakastun samaan henkilöön viälä toisessakkin ulottuvuudessa. Voi olla, että tiemme eroavat. Voi olla, että Pofuksion ahdistukohtaukset loppuvat toisessa maailmassa, voi olla että jossain maailmassa elän lyhyemmin tai pitemmin. Nauttikaamme nytten juuri tästä ulottuvuudesta, jota olemme osa! Saa nähdä mitä seuraava ulottuvuus tuo menessään. Luodaan kaikki mielessämme ulottuvuus juuri meille, koska me olemme luovia! Meillä on kyky luoda ulottuvuuksia!

:thumbup:

Me voimme tehdä sen!

Kuva

PS.

Pieni teksti välimaastoista:

Ehkä täällä on välimaastoja jossa voimme levätä ja suunnitella, kukaan ei tiädä millaisia ne ovat, mutta jotkut tulkitsevat, että "taivas" on välimaasto. En tiädä, emme voi muistaa niistä mitään, kun putkahdamme tänne maailmaan uudelleen.

Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja Kurpizza » 22 Maalis 2015, 22:22

Öhm, luitko tuon jostain vai päättelitkö itse?

No okeis, olen itsekin kuullut tuosta ulottuvuushommasta, mutten ole näköjään vieläkään perehtynyt asiaan.
Runoja tilaustyönä ja myös silloin kun et niitä haluaisi
Kurpizza
 
Viestit: 2459
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:39

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja Herre » 22 Maalis 2015, 22:30

Pidän New Age -hörhöjen rinnakkaisulottuvuuskäsitettä parempana kuin aloituksessa kuvattua satuilua; esim. homojen hallitsema ulottuvuus jossa heterot on vähemmistö on mahdoton ellei siellä lisäännytä peräaukon kautta ja synnytetä vatsassa.

New Age -hörhöilyssä on olennaisena osana juuri ulottuvuudet; niiden ideana on että ihminen voi maanpäällä ollessaan oppia mahdollisimman paljon, esim. jos on kaksi ovea A ja B ja valitset A:n syntyy toinen ulottuvuus jossa valitset B:n. Siinä uusia ulottuvuuksia syntyy ainoastaan merkittävissä tilanteissa ja valinnoissa joten ihminen ei voi valita väärin missään tapauksessa. Yhden eliniän aikana syntyy tuhansia ulottuvuuksia, koska ihmisellä on tuhansia valintoja jotka voivat vaikuttaa hänen elämänkulkuunsa. Sitten vanhemmillasi on esimerkiksi ulottuvuuksia joissa he eivät siittäneet sinua eivätkä edes seurustelleet.

Haluaisin kyllä nähdä ulottuvuudet jossa olisin haistattanut Vartiotorniseuralle ja uskonnolle paskat heti alkuun, kuten myös ulottuvuuden jossa olisin ryhtynyt kunnolla Jehovan todistajaksi...
Avatar
Herre
Hovinarsisti
 
Viestit: 590
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:18
Paikkakunta: Sivistynyt Etelä - Susirajasta katsottuna

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja morso97 » 22 Maalis 2015, 22:41

Sinulla on aina kaikkia kummallisia teorioita. :D Tämä ulottuvuusasia ei kuitenkaan vielä uppoa kaaliini :mrgreen: (onpas hölmö sanonta)
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:12

Homouskohta ei olisi kauaa selvinnyt hengissä, sillä lisääntyminen ei olisi oleellista, eikä heterokanta pitäisi ihmiskuntaa pinnalla.

Edit: Ehkä siihenkin olisi ollut jokin tapa jossai ulottuvuudessa?
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Maalis 2015, 23:16

<Empty> kirjoitti:Homouskohta ei olisi selvinnyt hengissä, sillä lisääntyminen ei olisi mahdollista, eikä heterokanta pitäisi ihmiskuntaa pinnalla.

Pitkälle kehittynyt sivilisaatio olisi varmaan siinä tapauksessa siirtynyt täysin keinohedelmöitykseen, ehkä myös keinotekoiseen kohtuun, jolloin naisten ei tarvitsisi toimia sijaissynnyttäjinä miespareille. Samalla vauhdilla lapsista voitaisiin tehdä luvanvaraisia, jolloin vain niiden kasvattamiseen kykenevät henkilöt saisivat lapsia. Se ratkaisisi monta ongelmaa. Tästähän saisi mielenkiintoisen kirjan... Mitä mahtaisikaan todella tapahtua, mikäli suvunjatkamistarve ei enää säätelisi parinvalintaa?
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:21

Santiny kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Homouskohta ei olisi selvinnyt hengissä, sillä lisääntyminen ei olisi mahdollista, eikä heterokanta pitäisi ihmiskuntaa pinnalla.

Pitkälle kehittynyt sivilisaatio olisi varmaan siinä tapauksessa siirtynyt täysin keinohedelmöitykseen, ehkä myös keinotekoiseen kohtuun, jolloin naisten ei tarvitsisi toimia sijaissynnyttäjinä miespareille. Samalla vauhdilla lapsista voitaisiin tehdä luvanvaraisia, jolloin vain niiden kasvattamiseen kykenevät henkilöt saisivat lapsia. Se ratkaisisi monta ongelmaa. Tästähän saisi mielenkiintoisen kirjan... Mitä mahtaisikaan todella tapahtua, mikäli suvunjatkamistarve ei enää säätelisi parinvalintaa?


No se SE olisi luonnotonta. Ihmisen kuuluu lisääntyä mies-nainen systeemillä, muu on yhdentekevää minulle sukupuolien kannalta.

Sitä paitsi en usko että kyseisen ulottuvuuden yhdyskunta olisi selvinnyt niin pitkälle sivilisaatioon.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Maalis 2015, 23:25

<Empty> kirjoitti:No se SE olisi luonnotonta. Ihmisen kuuluu lisääntyä mies-nainen systeemillä, muu on yhdentekevää minulle sukupuolien kannalta.

Sitä paitsi en usko että kyseisen ulottuvuuden yhdyskunta olisi selvinnyt niin pitkälle sivilisaatioon.

Minä vain ilmaisin, miten sellainen yhteiskunta selviäisi. Ehkä lääketieteen kehitys johti vallitsevaan olotilaan, ei päinvastoin. Kyllä, pidän scifistä. Paljon.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:27

Santiny kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:No se SE olisi luonnotonta. Ihmisen kuuluu lisääntyä mies-nainen systeemillä, muu on yhdentekevää minulle sukupuolien kannalta.

Sitä paitsi en usko että kyseisen ulottuvuuden yhdyskunta olisi selvinnyt niin pitkälle sivilisaatioon.

Minä vain ilmaisin, miten sellainen yhteiskunta selviäisi. Ehkä lääketieteen kehitys johti vallitsevaan olotilaan, ei päinvastoin. Kyllä, pidän scifistä. Paljon.


Miksi kaikki ottavat puheeni edes vähän negatiivisina 3:

Marsu ei tykkää. Insideläppä.

No juu, mutta kun puhutaan kaikista ulottuvuuksista ei pidä sulkea mitään pois, mutta ensimmäisistä teorioista pitäisi karsia pienetkin epäkohdat pois.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja Santiny » 22 Maalis 2015, 23:35

<Empty> kirjoitti:Miksi kaikki ottavat puheeni edes vähän negatiivisina 3:

Ehkä se johtuu siiitä, että mielipiteesi ovat usein aika jyrkkiä. Esimerkiksi minun arvomaailmani on näissä asioissa niin kaukana sinun arvomaailmastasi, että puolustuskannalle päätyy nopeammin kuin sitä itse huomaa. En minä pahalla, mutta aihe on minulle henkilökohtainen monista syistä, joten neutraali keskusteleminen voi joskus olla haastavaa. Yleensä lopetan kun huomaan, että vastaukseni uhkaavat mennä henkilökohtaisuuksiin.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja <Empty> » 22 Maalis 2015, 23:40

Santiny kirjoitti:
<Empty> kirjoitti:Miksi kaikki ottavat puheeni edes vähän negatiivisina 3:

Ehkä se johtuu siiitä, että mielipiteesi ovat usein aika jyrkkiä. Esimerkiksi minun arvomaailmani on näissä asioissa niin kaukana sinun arvomaailmastasi, että puolustuskannalle päätyy nopeammin kuin sitä itse huomaa. En minä pahalla, mutta aihe on minulle henkilökohtainen monista syistä, joten neutraali keskusteleminen voi joskus olla haastavaa. Yleensä lopetan kun huomaan, että vastaukseni uhkaavat mennä henkilökohtaisuuksiin.


Njääh, onneksi en loukkaannu helposta, enkä ole puolta tuntia pidempään tosissani vihainen.


Olen porilainen, en kaunistele, sanon suoraan. Näin on opetettu ja kasvatettu, pysyn linjalla.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Eri ulottuvuudet

ViestiKirjoittaja pofuksio » 23 Maalis 2015, 14:26

Henkilökohtaisesti pidän ulottuvuusteorioita hyvin mahdollisina, ja minulla on aiheesta useita omia hypoteeseja, joita en kuitenkaan voi koskaan todistaa tosiksi.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron