Angel Beats? Suositteletteko? Anime keskustelu

Angel Beats? Suositteletteko? Anime keskustelu

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 25 Maalis 2015, 15:41

]Olen 1 jakson aloituksen katsonut, suositteletteko tuota Animea. Myös muita animesuosituksia voi laittaa. Pidän komediasta, seikkailu, peli, koulu,draama,perhe, romantiikka ja filosofista animeista. Tai noiden sekoituksista. Animeita en ole katsonut hirveästi viälä, joten voi suositella. Mieluusti animeita, joissa on se 23-25 jaksoa tai 12 jaksoa yhdessä kaudessa.

Yleisestikkin täällä voi puhua animesta. Mikä on suosikki ja mikä inhokki?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Angel Beats? Suositteletteko? Anime keskustelu

ViestiKirjoittaja pofuksio » 25 Maalis 2015, 16:33

Olen katsonut vain yhden animesarjan kokonaan, yhdestä skippasin noin 20 jaksoa kun se oli vain toistoa ja olin lukenut sen mangana, yhdestä katsoin muutaman jakson kun löysin suomenkielisellä tekstityksellä, pokémonia olen katsellut ja sitten vielä niitä Hayo Miuzaki vai mikä olikaan niin sen elokuvia. Eipä kovin paljoa, mutta en oikein jaksa katsella englanninkielisellä tekstityksellä, kun en siitä suurinta osaa saa irti.
Suosikki animeni on kuitenkin Death Note, jonka katsoin vähän aikaa sitten loppuun. Inhokkianimea ei taas ole, kun ei kovin paljoa ole tullut katseltua.

Suosikkimangojani sen sijaan ovat Hirviöprinsessa Hime, josta on suomennettu vain 12 osaa mutta jonka aion lukea loppuun englanniksi tai katsoa animen, Paradise Kiss, joka on pelkkää sekoilua ja jonka kahta viimeistä osaa en ole jaksanut vielä käydä Tampereelta lainaamassa, ja vielä Rinne, jonka suomentamisessa pidetään taukoa ja joka sekin on kahden ylemmän tavoin pelkkää sekoilua. Ja mangoista nyt puhun, kun animesta ei kovin ole pohjaa, mutta manga liittyy kuitenkin aiheeseen.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron