kinkkinen kysymys

kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 29 Maalis 2015, 23:09

Jos on ihastunut mieheen, mutta p*nikseen ei koe minkäänlaista vetoa tai homoseksiin, niin onko homo?

Tai jos on ihastunut 10-vuotiaseen pikkutyttöön, mutta ei koe normaalina/houkuttavana harrastaa seksiä tuon ikäisen kanssa onko pedofiili?

Tai eläimeen?

Tai entä joa ei vain katso sukupuolta ikää tai lajia? Eläimen kanssa leikkii, pikkutyttölle opettaa elämästä ja homon kanssa pussailee. Kunkin ryhmän tasolla. Onko parisuhde tällöin monimutkainen? Lisätään nyt se niin puhuttu "Big mac"? Jos sitä pureskelee ja kertoo kuinka rakastaa häntä.

Entäs tilanne 1:

Ihastut 20-vuotiaaseen, vastakkaista sukupuolta olevaan henkilöön?

Tilanne 2: ihastut 5v sinua nuorempaan henkilöön. (Siis johonkin 9-11v)

Tilanne 3: ihastut fiktiiviseen hahmoon?

Tilanne 4: ihastut ruokaan.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja Santiny » 29 Maalis 2015, 23:50

Yleisesti: Romanttinen ja seksuaalinen suuntautuminen ovat kaksi eri asiaa ja ne voivat myös olla keskenään erilaisia. Joku voi olla esimerkiksi biromanttinen, mutta silti heteroseksuaali. Ensimmäisen kysymyksesi tapaus on romanttisesti orientoitunut miessukupuoleen, mutta seksuaalinen suuntautuminen saattaa olla eri. Aseksuaaliyhteisö jaksaa toitottaa erilaisista romanttisista suuntautumisista ja tästä valistuksesta saattaisi olla iloa seksuaaliselle väestöllekin.

Tilanne 1: Täysin normaalia, itse kun olen 21-vuotias. Tai siis normaalia ja normaalia, ei minulle, mutta noin keskimäärin.

Tilanne 2: Menen hoitoon, en halua olla pedofiili.

Tilanne 3: Erittäin normaalia niin kauan kuin siitä ei tule pakkomielteistä. Lasken julkkisihastukset samaan kategoriaan. Tämä on normaali osa ihmisen kehitystä. Minullakin on fiktiivinen ihastus ja olen aika mustasukkainen muista fanitytöistä. Ja pliis, lopettakaa sankarini homoparittaminen!

Tilanne 4: Omituista, mutta ihan ok kunhan ne ovat kunkin kurkun tai muun valinnaisen elintarvikkeen kanssa yhden yön juttuja. Ruoka kun tuppaa mätänemään pitkässä suhteessa.

Eläimiinsekaantuminen on laitonta ja tuomittavaa. Suosittelen näitä ajatuksia hautoville samaa kuin pedofiileillekin: hakeudu hoitoon.

Loppupeleissä minulla ei ole hirveästi kyllä varaa marista, koska kerron kaikille olevani parisuhteessa XBoxini kanssa (vastustan kiusausta päivittää tämä info naamakirjaan). Ainakin siihen asti, että saan hankittua tykimmän pelikoneen.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja <Empty> » 30 Maalis 2015, 14:42

//Santiny, tuo viimeinen tekstisi osuus "kunnes saan tykimmän pelikoneen", on yksi niistä asioista joissa voin olla kansaasi samaa mieltä. "Ei se vaihtamalla parane" ja paskat! Kyllähän muuten paranee.

P.S. Olen myös hoitoonhakeutumisneuvoistasi TÄSSÄ samaa mieltä.

P.P.S: "The cake is a lie"
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Maalis 2015, 14:50

Tämä viesti on pelkkää offtopicia. Varsinaisesta aiheesta kiinnostuneet voivat skipata.
<Empty> kirjoitti:P.P.S: "The cake is a lie"

The cake is NOT a lie.
Oletko pelannut Portalia? Minulla on molemmat (kahteen kertaan :D) ja olen myös pelannut molemmat läpi muutaman kerran.

Onhan mulla nyt ihan kohtuullinen pelikone, mutta ei mikään hirvee tykki enää (i5, GTX660, 8GB RAM). Kyllähän tolla pelailee, mutta laiskat valmistajat eivät enää optimoi pelejään kunnolla, jolloin tuo alkaa välillä olla jo aika lussu. Vois nostaa opintolainaa ja hommata sillä jonkun hirveen 1500€ myllyn. Voin perustella sen itselleni sillä, että tehomasiinalla on hyvä koodata kun ei tarvitse optimoida ja simulointikin sujuu sutjakkammin kun on tehoja. Tai sitten teen itse ja säästän, kuten nykyisen koneen kohdalla. Valmis paketti vain houkuttelisi, koska 1) olen laiska 2) KAIKKI pitää vaihtaa. Osat ovat nykyään niin isoja, etteivät ne enää mahtuisi kotelooni, poweri on vähän tehoton ja emolevykin on kovin pieni.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja Nyymi » 30 Maalis 2015, 15:24

Santiny kirjoitti:Tilanne 2: Menen hoitoon, en halua olla pedofiili.


Täs pitää tietää että yhteiskunnan suhtautuminen pedofiileihin tekee siitä hoitoon hakeutumisesta ihan vitun helppoa
Nyymi
 

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Maalis 2015, 16:13

Nyymi kirjoitti:
Santiny kirjoitti:Tilanne 2: Menen hoitoon, en halua olla pedofiili.


Täs pitää tietää että yhteiskunnan suhtautuminen pedofiileihin tekee siitä hoitoon hakeutumisesta ihan vitun helppoa

Kyllä se varmaan menee vielä ihan hyvin jos hakee apua ennen kuin tekee mitään. Rahalla saa ja hevosella pääsee, yksityisellä puolella ainakin asiakas on oikeassa. Seksuaaliterapia on väestöliitolta ainakin sen 75-90€ / kerta eli aika perus terapeutin taksa, samaa nuo psykoterapeutitkin veloittavat. Voipi olla kunnan kautta vaikeampi apua saada, mutta luulisi kiinnostusta ennaltaehkäisyyn löytyvän.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja morso97 » 30 Maalis 2015, 17:12

Käsittääkseni eläimiin sekaantuminen ei ole laitonta, zoofilia poistettiin rikoslaista vuonna 1971, samalla kuin "homofilia". Eläinrääkkäys, johon voidaan lukea esim. koiran nyrskytys, sen sijaan on rangaistavaa. (Korjatkaa jos olen väärässä)
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja Santiny » 30 Maalis 2015, 17:41

morso97 kirjoitti:Käsittääkseni eläimiin sekaantuminen ei ole laitonta, zoofilia poistettiin rikoslaista vuonna 1971, samalla kuin "homofilia". Eläinrääkkäys, johon voidaan lukea esim. koiran nyrskytys, sen sijaan on rangaistavaa. (Korjatkaa jos olen väärässä)

Zoofilian mainitsemiseen erikseen ei ole rikoslaissa tarvetta, koska eläinrääkkäyskielto kattaa sen. Toisin sanoen eläimiin sekaantuminen, kuten moni muukin asia, on laitonta, vaikkei sitä erikseen mainitakaan.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja morso97 » 30 Maalis 2015, 18:21

Okei hyvä.
Moppe, Morsoliini, Mursu, Mursuli, Morsomur(s)u, Mopo, Morsuli, Mosuli
morso97
 
Viestit: 466
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 20:57
Paikkakunta: Stadi

Re: kinkkinen kysymys

ViestiKirjoittaja occe » 04 Huhti 2015, 16:26

Kyllähän mieki rakastan monia asioita, mutta koen seksuaalista halua vain mussuun...joopa joo niin joo. Ja rakastuminen asioihin on täysin normaalia. Kyllä miehin rakastan ruokaa.

tilanne 1:Ihastut 20-vuotiaaseen, vastakkaista sukupuolta olevaan henkilöön? --->mussu täyttää 20v loppuvuodesta.

Tilanne 2: ihastut 5v sinua nuorempaan henkilöön. (Siis johonkin 9-11v) ---> henkilö olisi siis 12v mikä ei ole minun kannaltani mahdollsita sillä suurinpiirtein inhoan sen ikäisiä. Enkä juurikaan ole heidän kanssaan tekemisissä. En muutenkaan tunne minkään sortin ihastusta tai rakastumista kehenkään. On suorastaan ihme että rakastuin mussuun.

Tilanne 3: ihastut fiktiiviseen hahmoon? --->Tämäkin on mahdotonta suurinpiirtein samoillaperusteilla kuin edellinen.

Tilanne 4: ihastut ruokaan. ---> rakastan ruokaa, mitä sitten.
error
occe
 
Viestit: 469
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 21:58
Paikkakunta: Keskellä ei mitään, mutta keskellä kaikkea


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron