Vihaan nykymuotia!

Onko nykytyyli perseestä?

A) Kyllä
2
20%
B) Ei ( Olen pettynyt poikani)
1
10%
C) Riippuu...
7
70%
 
Ääniä yhteensä : 10

Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 31 Maalis 2015, 21:30

Kirjoitan tämän vitutuksen vallassa, joten laadusta en tiädä!

Vihaan, se on niin paskaa!

On omia lahkoja:

Ananastukka jonneja. Jokaisella pojalla täytyy olla ananastukka! Vittu, pojille sopii hyvin pitkät alas menevätkin hiukset.

Emot, "Me ollaan niin erilaisia" tässä ei olisi mitään vikaa, mutta kun pidetään toisia niin "erilaisina", vaikka tyyli on melkein 1% nykynuorisomuodista ja prosentti on tosi iso erilaisuudeksi! Emotukat ovat söpöjä, ja jokainen saa viillellä ja olla angstinen, mutta tuon sanoma vittutaa.

"Tupakka jonnet", On niin aikuista polttaa, se on todella lapsellista. Ja tupakka on paskaa, hajukin on paha. Tupakka pitäisi kieltää lailla!

Lävistys/tatuointi /naamat/kehot, voiko mitään rumempaa olla? Lävistykset ja tatuoinnit ovat muutenkin ihan helvetin rumia. (Paitsi anime ja eläin tatuoinnit. :heart: )

"Erilainen angst"
vittuttavin... "oon niin erilainen, vaik 20% nuorisotyylist lukeutuu tähän, tiädättehän mustat hiukset, hupparit, lävistykset, angstisuus, itsetuhoisuus, halutaan väkisin olla erilaisia.

Massankin pakottajat ovat yhtä vituttavia ja ärsyttäviä!

Vihaan nykynuorison PASKAMAISTA TYYLIÄ! Kukaan ei ole kuin minä. :noo:

Kun rauhoitan itseni... kysyn, että mitä hienoa on ananastukassa, mitä helvetin hienoa on lävistyksissä, miksi polttaa, miksi ottaa pääkallotatuointi perseeseen ja miksi täytyy olla "erilainen" tai "massaa"?

Tuntuu, et nykynuoriso ottaa liikaa mallia netistä. Musiikkivideoista ja sen semmoisesta paskata. Voin sanoa suoraan, että minua inhottaa suurinosa nuorison tyylistä. En pidä kyllä vanhanajankaan! Mutta, kun nuo nykytyylit eivät totta puhuen näytä hyvältäkään. Eivät yhtään.

Mikseivät kaikki voi olla animehahmojen näköisiä? :cry: PDT_Armataz_01_23 Kaikki olisi niin täydellistä...

No jokainen omalla tyylillänsä eipähän ole minun asia, vaikka ottaakin päähän.

Eikö tämä olisikkin täydellinen tyyli, katso nyt tuota kravattiakin :heart: Animessa kaikki ovat hienosti pukeutuneita ja hyvissä tyylissä, lisäksi hyvällä maulla ei mässäillä.

Kuva
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 31 Maalis 2015, 21:43

Tatuoinneista ja lävistyksistä... EN ole samaa mieltä.

Hei minulla ei ole ananasta, vaan siili. Mitäs siihen sanot.

Minä en kyllä ottaisi näitä takaisin.

Kuva
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 31 Maalis 2015, 21:51

<Empty> kirjoitti:Tatuoinneista ja lävistyksistä... EN ole samaa mieltä. ( Ne ovat metallia ja kuvia iholla, sama-asia kuin tekisin itselleni robotti ihoa ja leikkaisin ja liimaisin oman ihon tilalle tai tulostaisin tai piirtäisin iholleni kuvan. Iholle ei kuulu mitään muuta kuin voidetta, if you know... (No ei ruveta tälle linjalle kuitenkaan :oops: :roll: )

Hei minulla ei ole ananasta, vaan siili. Mitäs siihen sanot. Siili on ihan okei, tosin itse en pidä.

Minä en kyllä ottaisi näitä takaisin. En minäkään.

Kuva



:heart:
Kuva

Pitää olla muotitietoinen.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 31 Maalis 2015, 21:59

Tuo hiustyyli ainakin ihan hirveä.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 31 Maalis 2015, 22:00

<Empty> kirjoitti:Tuo hiustyyli ainakin ihan hirveä.


Niin, mutta vaatetus oli idea.
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja icepicked » 01 Huhti 2015, 03:08

Kukin pukeutukoon kuten haluaa. Jonkun mielestä minun SKDL 1965 -pinssini on kaikessa kökköydessään hirvittävä, mutta minä pidän siitä.
Elettih ved' enneigi hos ojan tagan oldih, ojapuuloi poltettih da ojaspäi piivua juotih!
Avatar
icepicked
Kielimiliisi
Kielimiliisi
 
Viestit: 1892
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 21:38

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 01 Huhti 2015, 08:21

Pukeutukoon jokainen aivan kuten haluaa. Vaikka vaatteet olisivat kuinka tyhmän näköiset, ne voivat näyttää mahtavilta jos niitä kantaa oikein.
Kumpa osaisin toteuttaa kaikki ideani fyysiseen muotoon...
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja SpaghettiPapytus » 01 Huhti 2015, 12:14

pofuksio kirjoitti:Pukeutukoon jokainen aivan kuten haluaa. Vaikka vaatteet olisivat kuinka tyhmän näköiset, ne voivat näyttää mahtavilta jos niitä kantaa oikein.
Kumpa osaisin toteuttaa kaikki ideani fyysiseen muotoon...


Minkä idean?
Avatar
SpaghettiPapytus
 
Viestit: 4833
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 22:50

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja pofuksio » 01 Huhti 2015, 12:44

Yurika_ kirjoitti:
pofuksio kirjoitti:Pukeutukoon jokainen aivan kuten haluaa. Vaikka vaatteet olisivat kuinka tyhmän näköiset, ne voivat näyttää mahtavilta jos niitä kantaa oikein.
Kumpa osaisin toteuttaa kaikki ideani fyysiseen muotoon...


Minkä idean?


Ne kaikki, tai edes osan niistä, mitä olen saanut. Tosin olen idealisti, joten niitä on suunnattomasti.
Tämä on vain yksi osa minua
Avatar
pofuksio
 
Viestit: 2031
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 21:51
Paikkakunta: En ole varma, mutta tämä on joko komero tai kaappi

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja Ebzuli » 01 Huhti 2015, 19:36

No mihin siinä niin rakkaassa animessa pukeudutaan?
"Onnittelut, se on terve poika. Vai onko se sittenkin tyttö..?"
"Onnea, synnytys meni hyvin, vaikka tyttö onkin ilmiselvä kommunisti, suosittelen antamaan adoptioon."
Avatar
Ebzuli
Eppu Paranormaali
 
Viestit: 1485
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 13:03
Paikkakunta: Ulottuvuus C-137

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Huhti 2015, 19:45

Ebzuli kirjoitti:No mihin siinä niin rakkaassa animessa pukeudutaan?

Koulupukuun tai sitten vaan ei pukeuduta. Aika vähän noilla tuntuu aina olevan päällä.

Yleispätevä muotivinkki: Asu vapaa, mutta pakollinen.

Minä en ainakaan hirveästi jaksa tyyliini panostaa. Olen sellainen farkut, t-paita & huppari -tyyppi ja se toimii arkena hyvin. Muulloin pukeudun tilanteen mukaan. VideoCV:tä varten esim. kiskoin päälleni bleiserin (hain toimistotyötä). Kauppaan voi ihan hyvin mennä lökäreissä, ei tosin näissä, jotka minulla nyt on päällä, koska näiden takamuksessa on aika iso reikä :D
Siinä kohtaa kun takamus tai muu intiimi ruumiinosa vilkkuu tai loistaa vaatteista läpi, on vaatetta liian vähän ja sellaisesta minäkin urputan minkä kerkiän. Ihan sama miten kotonanne pukeudutte, mutta pers- ja tissivaot eivät kuulu kouluihin tai työpaikoille.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja <Empty> » 01 Huhti 2015, 19:49

Minun mielestä legginsit ovat housut.

Jos et ole 600kg maamonsteri.


Joo, eli tulevaisuudessa niitä ei voi laskea housuiksi.
"Damn."

-Amsterdam
Avatar
<Empty>
Diktaattori päänsä sisällä
 
Viestit: 2145
Liittynyt: 06 Helmi 2015, 19:50
Paikkakunta: Tellus

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja Santiny » 01 Huhti 2015, 19:54

<Empty> kirjoitti:Minun mielestä legginsit ovat housut.

Jos et ole 600kg maamonsteri.


Joo, eli tulevaisuudessa niitä ei voi laskea housuiksi.

Se riippuu ihan legginseistä. Sellaiset sukkahousumaiset eivät ole. Farkkulegginssit ja muut paksummat legginssit... no siitä voidaan keskustella. Pidemmän paidan kanssa ehkä. Tunikan kanssa kyllä. Napapaidan kanssa näyttää hmmmm enpä kehtaakaan sanoa. Sanotaan vaikka, että mitään mukavaa se ei ollut.
Kuva
I have decided to do motorsports because I don't have to get up there so early in the morning. -Kimi Räikkönen
Avatar
Santiny
Almighty Admin
Almighty Admin
 
Viestit: 2152
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 15:05
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Vihaan nykymuotia!

ViestiKirjoittaja biologinalku » 01 Huhti 2015, 19:57

Täällä ainakin lukiolaiset pukeutuvat melko neutraalisti ja tavallisesti eivätkä aloituksessa esitetyn nykymuodin mukaan.
"Valta tuo mukanaan hirvittävän vastuun halusimmepa sitä tai emme. Meidän käsissämme on nyt oma kohtalomme ja kaikkien niiden elävien olentojen tulevaisuus, jotka kanssamme jakavat maan."
-Sir David Attenborough
Avatar
biologinalku
Valvoja
Valvoja
 
Viestit: 2224
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 22:35


Paluu Pulinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron